akwizycjaofe.pl

Data: 2010-05-24 22:24:46
Autor: maciek
akwizycjaofe.pl
współpracował ktos lub wspołpracuje z nimi?

jak wyglada wspolpraca? warto podpisac umowe? czy wynagrodzenie za
prace wpływa w terminie jaki wynika z umowy itd... wszelkie sugestie
mile widziane

Data: 2010-05-25 13:14:35
Autor: ońrad
akwizycjaofe.pl
Dnia Mon, 24 May 2010 22:24:46 -0700, maciek napisał(a):

[...]

wszelka kariera w akwizycji OFE konczy sie wraz z odmowÄ… (lub zapisaniem, bo to tez sie udaje) ostatniego czlonka rodziny, lub ostatniego znajomego o ktorym pomyslales aby zadzwonic i zapytac czy sie zapisze

powyzsze wnioskuje po karierze dwoch moich kolezanek. obie obecnie twierdza ze zmarnowaly sobie kilka miesiecy. lepiej znalezc sobie cos co cie rozwinie. sprzedaz OFE na rynku na ktorym wszyscy sa do OFE zapisani to jak wwozenie drewna do lasu

--
body {
  name: '|<oĹ„rad Karpieszu>|';

Data: 2010-05-25 07:19:49
Autor: maciek
akwizycjaofe.pl
On 25 Maj, 15:14, |<ońrad <kkarpies...@gmail.com> wrote:
> [...]

> jak wyglada wspolpraca? warto podpisac umowe? czy wynagrodzenie za prace
> wpływa w terminie jaki wynika z umowy itd... wszelkie sugestie mile

wszelka kariera w akwizycji OFE konczy sie wraz z odmow± (lub zapisaniem,
[...]

  name: '|<ońrad Karpieszu>|';
  blog: url('http://www.muzungu.pl/');}
p.s. O aukcjach czytaj nahttp://www.aukcjoteka.com

nie no spokojnie :)
nie pytalem na czym polega sprzedaz ofe tylko o firme z ktor± mam
podpisac umowe, czy jest wypłacalna wiarygodna i takie tam.
samo przepisywanie b±dz zapisywanie osob do ofe to piku¶ wiec ten
temat mnie nie interesuje aczkolwiek dzieki za sugestie

akwizycjaofe.pl