alarm rowerowy

Data: 2009-03-12 09:20:51
Autor: kundzia Pindzia
alarm rowerowy
Czy ktoś z was używa elektronicznych zabezpieczeń roweru, jakichś alarmów itp?
Znalazłem kilka urządzeń w intenecie i ciekawy jestem jak się spisują w praktyce. --

Data: 2009-03-12 10:38:23
Autor: Rafał Wawrzycki
alarm rowerowy
Dnia 12 mar 2009 w liście [news:gpak5j$g5r$1inews.gazeta.pl]
kundzia Pindzia [kundziapindzia@NOSPAM.gazeta.pl] napisał(a):
Czy ktoś z was używa elektronicznych zabezpieczeń roweru, jakichś
alarmów itp? Znalazłem kilka urządzeń w intenecie i ciekawy jestem
jak się spisują w praktyce.

Już ci ktoś niedawno napisał, żebyś przejrzał archiwum grupy i dopiero potem zadawał pytania. Może się dostosujesz? To nie forum onetu...

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Data: 2009-03-12 10:55:55
Autor: kundzia Pindzia
alarm rowerowy
Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał(a):
Już ci ktoś niedawno napisał, żebyś przejrzał archiwum grupy i dopiero potem zadawał pytania. Może się dostosujesz? To nie forum onetu...

ty mnie tu nie pouczaj, jak ci się mój nius nie podoba to nie czytaj i nie
odpowiadaj. w archium są wiadomości sprzed 4 lat a przez ten czas dużo się
mogło zmienić.

--

alarm rowerowy