albo jest WIFI albo WAP - nigdy RAZEM

Data: 2009-08-23 00:06:25
Autor: darek1984WYTNIJTO
albo jest WIFI albo WAP - nigdy RAZEM
witam,

pytanie do osob majacych telefony z WIFI a najlepiej z symbianem jeszcze:

1) czy macie taka syt. ze jak chcecie skonfigurowac sobie WAP do waszej komorki (w razie jak jestescie tam, gdzie nie ma hot-spota a potrzebujecie netu), to nagle wifi sie wam sypie a wap zaczyna dzialac ?

2) i na odwrot. macie dopiero co komorke - dziala w niej wifi ale wapu za chiny nie da sie recznie nastawic tylko musicie sms konfiguracyjny otrzymac po ktorym sypie sie wifi -- > 1)

bo wlasnie w moje raczki wpadl W960i i jestem zazenowany postawa tego telefonu. bo wlasnie sobie ustawilem WAP w ERZE i zniknely mi wszystkie domowe sieci WIFI jakie mialem w komorce + jak dam skanuj i mi wykryje jakas to nie chce sie polaczyac :-/

czy to wina softu starego czy uszkodzonej komorki >?

Data: 2009-08-23 00:36:32
Autor: Piotr M
albo jest WIFI albo WAP - nigdy RAZEM
Pewnego razu darek1984WYTNIJTO@vp.pl obwieścił(a) tak oto:

[...]

Moge powiedzieć jak jest np w E65 lub E51 - tworzy się punkty dostępu,
obojetnie ile i obojetnie jakiego rodzaju. W jakimś sofcie wybieramy sobie z
jakiego byśmy chcieli korzystać, na stałe lub do wyboru za każdym razem.
Punkty dostępu można też grupować (np CH Kazimierz) i chodzisz i gdy coś ci
złapie to łączy, inaczej nie. Mozna też ustawiać priorytety punktów dostępu,
np w zalezności od siły sygnały, tym akurat się nie bawiałem ale pamiętam że
coś jakoś tak było możliwe. --
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
 - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-08-23 10:05:48
Autor: darek1984
> [...]

np w zalezności od siły sygnały, tym akurat się nie bawiałem ale pamiętam że
coś jakoś tak było możliwe. -- pzdr, Piotr M

no WLASNIE ja WALĘ takie PRIORYTETY, bo juz na poczatku pamietam, ze oba polaczenia byly w jednej grupie i sobie wszedlem na google mapsy, bo myslalem, ze jestem na WIFI - i bylo ono ustawione w kolejce jako 1 - a po kilku minutach z szokiem na ryju stwierdzilem, ze kilkadziesiat zlotych mi zzarlo. wiec chyba na samym poczatku jak mialem koma i jeszcze nie resetowalem to bylo tak ze WAP i WIFI domowe byly w jednym koncie internetowym i podzialalo mi to ze 2 dni.

postanowilem sobie zrobic wiec 2 oddzielne, niezalezne grupy. zeby jak mi sie nie polaczy z wifi to nie zarl kasy z wap-a. ale jak widac sie nie da i to jest blad komorki/softu.

wyslalem maila do serwisu ogolnopolskiego SE ale wydaje mi sie ze nie beda wiedzieli w ogole o czym z nimi rozmawiam i podadza mi sposob wlasnie taki jaki Ty piszesz - zeby wszystko dac do jednej grupy a tylko ustawic priorytety.
bo ten telefonik oficjalnie w polsce nie wyszedl nigdy.

to ja sie pytam - po jaka CHOLE.RE jest opcja stwarzania pozostalych grup - skoro potem nie dziala :-/ ?

--

albo jest WIFI albo WAP - nigdy RAZEM