albo rybka albo pipka (p.Muszyński o krzyżach)

Data: 2009-12-31 00:49:00
Autor: Grzegorz Z.
albo rybka albo pipka (p.Muszyński o krzyżach)
"Nie narzucamy nikomu chrześcijańskiej treści krzyża; nie oczekujemy, by
krzyżowi nadawano taki sens jaki my nadajemy. (...) Państwowe nie oznacza
ateistyczne"

http://wiadomosci.onet.pl/2103550,11,1,1,,item.html

No to jakie jest to znaczenie jeśli nie chrześcijańskie i nie ateistyczne?

Tej "jednej wielkiej religii NWO" której KrK ponoć ma być częścią?

Jak urwa nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze - tak mnie uczono.

Data: 2009-12-31 15:21:10
Autor: pluton
albo rybka albo pipka (p.Muszyński o krzyżach)
oops, nacisnalem zly guziczek i poszlo na priva, sorka.

Prymas zaznaczył też, że to nie on decyduje czy krzyż będzie
wisiał w urzędach państwowych,
ale oczekuje, że symbole chrześcijańskie będą szanowane.

No to czemu ich nie szanuje ? Wieszanie krzyza w kiblu w urzedzie
to jest wyraz szacunku ?

Trzeba pamiętać, że wolność religijna jednego człowieka, kończy się tam
gdzie
zaczyna się wolność religijna drugiego - zaznaczył Muszyński.

No wlasnie. Tej zasady ten gosciu kompletnie nie rozumie.

Nullification

Data: 2010-01-01 17:30:41
Autor: sofu

--

Bo to jest przykład relatywizmu moralnego KRK, mentalności Kalego. Krzycza
gdy dzieje im sie krzywda, raduja sie gdy zadaja krzywde innym.

sofu

albo rybka albo pipka (p.Muszyński o krzyżach)