ale chleja w tym PO....

Data: 2009-04-22 09:19:54
Autor: konserwator
ale chleja w tym PO....

Urzędnicy z kancelarii Donalda Tuska zapowiadają, że w tym roku nie kupią ani jednej butelki, ale to wynika tylko z tego, że mają zapas z zeszłorocznych zakupów. W 2008 r. na służbowy alkohol - białe i czerwone wino - wydali 70 tys. zł, a wypito go za 42 tys. zł.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Za-ile-pije-rzad,wid,11057517,wiadomosc_prasa.html

Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
(generał) Waldemar Pawlak naszym przyjacielem jest.....
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc prezydentem Polski!
A oto NAZWISKA POSŁÓW KTÓRZY GŁOSOWALI PRZECIWKO WPISANIU ROTMISTRZA WITOLDA
PILECKIEGO DO TEKSTU DOKUMENTU USTANAWIAJĄCEGO DZIEŃ 25 MAJA, ROCZNICY
ŚMIERCI ROTMISTRZA EUROPEJSKIM DNIEM BOHATERÓW WALKI Z TOTALITARYZMEM.
ZAPAMIĘTAJMY ICH:

Czarnecki Marek Aleksander, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek

Data: 2009-04-22 09:37:59
Autor: Piotr
ale chleja w tym PO....
Dnia Wed, 22 Apr 2009 09:19:54 +0200, konserwator napisał(a):

[...]

A w TV pokazywali, że jeden menel z PO pił na ulicy, wódę!
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-22 10:56:34
Autor: Neko
ale chleja w tym PO....
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał

A w TV pokazywali, że jeden menel z PO pił na ulicy, wódę!

I go nie zgarneli? A ustawa o przeciwdzialaniu chlaniu ?

Data: 2009-04-22 11:01:13
Autor: Grzegorz Z.
ale chleja w tym PO....
Dnia Wed, 22 Apr 2009 10:56:34 +0200, Neko napisał(a):

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał

A w TV pokazywali, że jeden menel z PO pił na ulicy, wódę!

I go nie zgarneli? A ustawa o przeciwdzialaniu chlaniu ?

Może nie tylko chlał, ale wcześniej przeistaczał z wody?

Data: 2009-04-22 13:57:24
Autor: wekon
ale chleja w tym PO....

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:10ih3p9i8pkzv$.gpj0n9e4v4vq$.dlg40tude.net...
[...]

tak, tak, albo wyczarował gumowym ch*^m

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4027 (20090422) __________

Data: 2009-04-22 14:09:32
Autor: raff
ale chleja w tym PO....
[...]

czyli jego rozczką czarodziejską

R.

Data: 2009-04-22 15:22:29
Autor: raff
ale chleja w tym PO....
tak, tak, albo wyczarował gumowym ch*^m

czyli jego rozczką czarodziejską

Cholera, mam wtorny analfabetyzm internetowy ;)

"różdżką"

R.

Data: 2009-04-22 17:08:03
Autor: Voyant
ale chleja w tym PO....
On Wed, 22 Apr 2009 14:09:32 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

czyli jego rozczką czarodziejską

 popracuj nad ortografia tyktorywstydziszsieswegoimienia.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-23 11:34:50
Autor: raff
ale chleja w tym PO....
wrote:

czyli jego rozczką czarodziejską

 popracuj nad ortografia tyktorywstydziszsieswegoimienia.

A ty poczytaj wiecej ksiazek. Moze poprawisz swoje IQ i wykombinujesz z mojego nicka moje imie.

R.

Data: 2009-04-23 14:42:29
Autor: cirrus
ale chleja w tym PO....
wrote:
[...]

A ty myślisz, że wokół takiego kretyna jak ty obraca się świat, gówno nas obchodzi jak masz na imie.

--
stevep

Data: 2009-04-23 15:19:33
Autor: raff
ale chleja w tym PO....
[...]

Idz to Heskowi powiedz, przyglupie.

R.

Data: 2009-04-23 17:29:16
Autor: cirrus
ale chleja w tym PO....
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gspq0d$s5o$1news.onet.pl...
[...]

Aja wolę ciebie kretynie.

--
stevep

Data: 2009-04-23 19:00:46
Autor: Voyant
ale chleja w tym PO....
On Thu, 23 Apr 2009 11:34:50 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

>  popracuj nad ortografia tyktorywstydziszsieswegoimienia.
A ty poczytaj wiecej ksiazek.

 z twojej biblioteczki czlowiekujednejksiazki?

Moze poprawisz swoje IQ i wykombinujesz z mojego nicka moje imie.

 TCHORZ jestes i tyle. CIENIAS.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-23 19:30:18
Autor: raff
ale chleja w tym PO....
[...]

A ty jestes pojebany. Masz jakies szare komorki tam w tej kiepale ?

Tak ciezko sie domyslic ze raff to rafal ?

Od dzisiaj twoje akcje leca na pysk. Sadzilem ze nie jestes zbyt lotny, ale ty jestes po prostu polmozg.

R.

Data: 2009-04-22 17:08:03
Autor: Voyant
ale chleja w tym PO....
On Wed, 22 Apr 2009 09:37:59 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

A w TV pokazywali, że jeden menel z PO pił na ulicy, wódę!

 i to sam! nie czestowal nikogo! a feee, a feee...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-23 13:56:58
Autor: Piotr
ale chleja w tym PO....
Dnia Wed, 22 Apr 2009 17:08:03 +0200, "Voyant <he®sk>" napisał(a):

 i to sam! nie czestowal nikogo! a feee, a feee...

Piszę przecie, że menel...
Piotr

Data: 2009-04-22 15:11:18
Autor: lipsien
I jak takie pijane rządzą państwem ?
i autostrady krzywe budują

Data: 2009-04-22 15:14:39
Autor: lipsien
Już nawet w kaplicy semowej podobno wyszynk zrobili
Do zainteresowanych:
- gorzały starczy do wyczerpania zapasów

Data: 2009-04-22 17:08:03
Autor: Voyant
ale chleja w tym PO....
On Wed, 22 Apr 2009 09:19:54 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

[...]

 czyms trzeba bylo czestowac prezydenta ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2