ale cisza

Data: 2013-02-12 23:21:41
Autor: rmikke
ale cisza
W dniu pi±tek, 25 stycznia 2013 20:33:47 UTC+1 użytkownik mbut napisał:
Nikt nic nie potrzebuje?

Hmmm... Wczoraj naprawdę nikt nic nie napisał?

My¶lałem, że Gugle mi się popsuły, ale zajrzałem przez NewsGuya i on to potwierdza.

W sumie, je¶li to oznacza, że wszyscy byli zbyt zajęci pedałowaniem, to może i dobrze...

Data: 2013-02-13 09:27:00
Autor: coaster
ale cisza
W dniu 2013-02-13 08:21, rmikke pisze:
[...]

Ciekawe. Ja wczoraj tez nie zauwazylem zadnej nowej wiadomosci a dzisiaj Twoja jest pierwsza... :-/
WIGO?

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2013-02-13 09:44:40
Autor: Alfer_z_pracy
ale cisza
coaster napisał:
Ciekawe. Ja wczoraj tez nie zauwazylem zadnej nowej wiadomosci a dzisiaj Twoja jest pierwsza... :-/

To przez tę zimę, mówię Wam. Ledwie słońce roztopi to dziadostwo, lasy i ¶cieżki zapełni± się BAJKERAMI a na preclu posypi± się pytania o regulację przerzutek, o rozmiar ramy i pojawi± się relacje z wycieczek. Byle do kwietnia!

A.

Data: 2013-02-13 10:11:18
Autor: kawoN
ale cisza
W dniu 13-02-13 09:44, Alfer_z_pracy pisze:

[...]

Nooo. Mi się nawet czytnika nie chce otwierać.
Bo jak otwieram czasami to same nudne tematy.

--
kawoN
-

Data: 2013-02-13 18:40:33
Autor: 2late
ale cisza
On 13/02/2013 8:44 AM, Alfer_z_pracy wrote:

Ciekawe. Ja wczoraj tez nie zauwazylem zadnej nowej wiadomosci a dzisiaj
Twoja jest pierwsza... :-/

To przez tę zimę, mówię Wam. Ledwie słońce roztopi to dziadostwo, lasy i
ścieżki zapełnią się BAJKERAMI a na preclu posypią się pytania o regulację
przerzutek, o rozmiar ramy i pojawiÄ… siÄ™ relacje z wycieczek. Byle do
kwietnia!

Ciekawe czy odwieczny grupowy flame tez wroci. ;)

Data: 2013-02-13 11:05:20
Autor: rmikke
ale cisza
W dniu ¶roda, 13 lutego 2013 19:40:33 UTC+1 użytkownik 2late napisał:

> [...]
> kwietnia!

Ciekawe czy odwieczny grupowy flame tez wroci. ;)

Człowieku małej wiary!

Data: 2013-02-13 14:08:53
Autor: Ignac
ale cisza
W dniu ¶roda, 13 lutego 2013 20:05:20 UTC+1 użytkownik rmikke napisał:
W dniu ¶roda, 13 lutego 2013 19:40:33 UTC+1 użytkownik 2late napisał:

> Ciekawe czy odwieczny grupowy flame tez wroci. ;)
 Człowieku małej wiary!

Oczywi¶cie,że wróci,tylko mi¶ki jeszcze w gawrach ¶pi±,
Chociaż jakie¶ przebudzenie niedawno sygnalizowały:-)

Data: 2013-02-14 10:07:59
Autor: kawoN
ale cisza
W dniu 13-02-13 23:08, Ignac pisze:

Ciekawe czy odwieczny grupowy flame tez wroci. ;)

Człowieku małej wiary!

Oczywi¶cie,że wróci,tylko mi¶ki jeszcze w gawrach ¶pi±,
Chociaż jakie¶ przebudzenie niedawno sygnalizowały:-)

Nooo - jeden nawet nie ¶pi i się bł±ka po Roztoczu.
Jako żywo sensacja bo tam mi¶ki z reguły nie bytuj± :)

Swoj± drog± - jest wiele rad jak się zachować podczas
spotkania z tym zwierzęciem ale nie słyszałem żadnej
zwi±zanej ze spotkaniem na rowerze... :)

--
kawoN
-

Data: 2013-02-14 06:59:58
Autor: Ignac
ale cisza
W dniu czwartek, 14 lutego 2013 10:07:59 UTC+1 użytkownik kawoN napisał:

> Oczywi¶cie,że wróci,tylko mi¶ki jeszcze w gawrach ¶pi±,

> Chociaż jakie¶ przebudzenie niedawno sygnalizowały:-)

Nooo - jeden nawet nie ¶pi i się bł±ka po Roztoczu.

Jako żywo sensacja bo tam mi¶ki z reguły nie bytuj± :)

¦niło mu się,że jest wiosna i na rowerku zasuwa,nagle się
obudził a tu my¶liwi,więc w te pędy dał drapaka i teraz z
pustym brzuszkiem bł±ka się biedaczysko,to tu,to tam i ani
mu w głowie spanie:)

Data: 2013-02-14 08:24:23
Autor: 2late
ale cisza
On 13/02/2013 7:05 PM, rmikke wrote:

[...]

Pewnie jezdza, nabijaja mase kilometrow i argumentow.
;)

ale cisza