[id] - ale mało co o tym mogę powiedzieć...

Data: 2010-12-07 13:21:53
Autor: Seoman
[id] - ale mało co o tym mogę powiedzieć...
Streszczenie z trzeciej ręki.

Film azjatycki, może chiński. Wszyscy palą haszysz. Jest dynastia, rządząca rodzina - coś w tym stylu. Młody następca tronu w wyniku pomyłki zapalił zamiast narkotyków coś, co zmieniło go w roślinkę. W związku z tym następczynią ma zostać kobieta - jest wymagane, by wyszła za mąż. Ona nie akceptuje swojego przyszłego małżonka, więc on podsuwa jej to samo, co wykończyło jej brata - i ona też zmienia się w roślinkę. Podobno to nie był główny wątek filmu :)

Jakieś skojarzenia?
Seoman

[id] - ale mało co o tym mogę powiedzieć...