ale numer, sikorski kradnie znicze na Westerplatte

Data: 2009-09-10 19:52:07
Autor: Mariusz Merta
ale numer, sikorski kradnie znicze na Westerplatte
http://www.niezalezna.pl/blog/show/id/1646
noż qrka wodna, nie przypuszczałem, że to zwykły gówniarz...ciekawe
dlaczego nie ukradł znicza putinowi czy angeli
same sukcesy z tego 1 Września 2009 A.D.
Mariusz Merta

Data: 2009-09-11 08:53:21
Autor: konserwator

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:3b267d9c-0c6c-4aa8-b493-2b171bdead67z24g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

czyli zwykla chiena cmentarna!

Data: 2009-09-11 10:38:52
Autor: zbig
ale numer, sikorski kradnie znicze na Westerplatte
Czarneckiemu nie wierzę, wszystko napisze byle się przypodobać obecnemu pryncypałowi.

ale numer, sikorski kradnie znicze na Westerplatte