ale pogoda była

Data: 2009-12-25 23:43:17
Autor: trud
ale pogoda była
Taka piękna pogoda dzi¶ była. Polatałem po okolicy, motorek przewietrzyłem
i tylko raz chcieli mnie zabić. To s± dopiero ¶więta.  --
pozdrawiam
trud
bj250

Data: 2009-12-26 00:01:35
Autor: Karambol
ale pogoda była

Użytkownik "trud" <trud@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:10fhgtea8frqk$.aj08pf6vtgzk.dlg40tude.net...
Taka piękna pogoda dzi¶ była. Polatałem po okolicy, motorek przewietrzyłem
i tylko raz chcieli mnie zabić.
To s± dopiero ¶więta.

Ja tez dzisiaj pojezdzilem. Nie wiadomo kiedy znowu trafi sie taka temp. za oknem! Fajnie bylo poodkrecac:D

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-12-26 14:29:43
Autor: zbooY
ale pogoda była
On 25 Gru, 23:43, trud <t...@onet.eu> wrote:
Taka piękna pogoda dzi¶ była. Polatałem po okolicy, motorek przewietrzyłem
i tylko raz chcieli mnie zabić. To s± dopiero ¶więta.

zazdraszczać, 1/2 soboty spedzilem na szukaniu kluczykow bo tez chcica
brała a jak juz znalazlem to bylo po kielonku do sledzia
bedzie musialo wystarczyc po garazu pod-osiedlowym...
z.

ale pogoda była