ale to juz bylo

Data: 2009-06-07 19:03:10
Autor: Jerzy Olszewski
ale to juz bylo
Przeszło gdzieś za nami
choć w papierach lat przybyło,
to jesteśmy ciągle tacy sami.

"Po osiemnastu latach od tajemniczej śmierci Michała Falzmanna, inspektora NIK badającego aferę FOZZ, odnalazły się jego prywatne kalendarze. Zapiski, do których dotarł portal tvp.info, być może pozwolą w pełni odkryć kulisy funkcjonowania FOZZ.

W kalendarzach Michała Falzmanna, do których dotarł portal tvp.info, są zapiski z kontroli Funduszu Obsługi Zadłużenia Zagranicznego, precyzyjne informacje na temat spółek i banków, do których trafiały pieniądze z Funduszu, nazwiska osób, które organizowały cały proceder, daty, kwoty i numery przelewów. Zanotowane są też miejsca i daty spotkań inspektora NIK z najważniejszymi urzędnikami państwowymi, m.in. z ówczesnym premierem Janem Krzysztofem Bieleckim i szefami Narodowego Banku Polskiego."

ale to już było i nie wróci więcej
choć w papierach lat przybyło
to do przodu sie wyrywa głupie serce...

Data: 2009-06-07 23:28:14
Autor: totus
ale to juz bylo
Jerzy Olszewski wrote:

[...]

Mógłbyś mnie naprowadzić jak z tej informacji wyczytać ile ukradł Bielecki i Tusk?

Data: 2009-06-08 09:41:26
Autor: Jerzy Olszewski
ale to juz bylo
totus pisze:
Jerzy Olszewski wrote:

ale to już było i nie wróci więcej
choć w papierach lat przybyło
to do przodu sie wyrywa głupie serce...

Mógłbyś mnie naprowadzić jak z tej informacji wyczytać ile ukradł Bielecki i Tusk?

Z czego wnosisz, że Tusk coś ukradł ?

Data: 2009-06-08 10:41:33
Autor: totus
ale to juz bylo
Jerzy Olszewski wrote:

totus pisze:
Jerzy Olszewski wrote:

[...]

Ja to się dopiero uczę tej sztuki. Ty jesteś dla mnie mistrzem. Dlatego pytam. Jakie wnioski powinienem wyciągnąć z Twojego listu? I co mam rozpowszechniać dalej. Domyśliłem się, że okradają Polskę tylko nie wiem kto. Pewne jest, że agenci i na pewno nie ci co siedzą w więzieniu. Jest jedno nazwisko. Więc Bielecki jest pewien no ale Tusk był wtedy w sejmie. Czyli Tusk też. Dobrze myślę? Należy mi się pochwała, prawda? Szybko się uczę.

Data: 2009-06-08 11:11:55
Autor: Jerzy Olszewski
ale to juz bylo
totus pisze:
Jerzy Olszewski wrote:

totus pisze:
Jerzy Olszewski wrote:

[...]

Zachęcam do samodzielnego myślenia. Nie tylko w sprawach giełdowych.

Data: 2009-06-08 11:20:10
Autor: totus
ale to juz bylo
Jerzy Olszewski wrote:

totus pisze:
Jerzy Olszewski wrote:

totus pisze:
Jerzy Olszewski wrote:

[...]

Sam wiesz jakie początki są trudne. Proszę tylko o lekkie naprowadzenie. Resztę już twórczo rozwinę. Bielecki i Tuski? Tak? Zgadłem, tak? No, zlituj się.

ale to juz bylo