ale w działaniach komorowskiego nie widzisz nic nie stosownego

Data: 2010-04-12 07:29:20
Autor: Mariusz Merta
ale w działaniach komorowskiego nie widzisz nic nie stosownego
Zbyszek, czy ty nie zauważyłeś, jak zmieniły sie zdjęcia...okazuje,
śię, że
fora internetowe miały mnóstwo zdjęć które pokazywały śp. Lecha
Kaczyńskiego
jako zwykłego człowieka a nawet, miłego, ciepłego...
musiał umrzeć, po to, żeby jego zdjęcia nabrały zwykłego ludzkiego
wymiaru...
zresztą...marnuję tylko czas...
jakieś dwa tygodnie temu powiedziałem ci...
że dostaniesz to co chciałeś...
chciałeś to masz...pełnia władzy dla po...dlaczego nie tańczysz
wesołego oberka tylko uskuteczniasz
czepialstwo wobec ludzi którzy mieli szacunek dla tego człowieka za
jego życia...
Mariusz Merta

Data: 2010-04-12 07:48:28
Autor: zbig
On 12 Kwi, 16:29, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

chciałeś to masz...pełnia władzy dla po...dlaczego nie tańczysz
wesołego oberka tylko uskuteczniasz
Zdaje się że nie jesteś w stanie pojąć tego o czy pisze od dwóch dni.
Nie tańczę, bo nie odczuwam radości tylko smutek. Naprawdę tak to
trudno sobie wyobrazić? Szkoda człowieka, nie zasłużył na taką śmierć.
Ponadto zginął dyrektor Solski. człowiek, który namówił mnie do
pierwszej mojej pracy i z którym przez 7 lat widywałem się codziennie..
Po sprywatyzowaniu firmy i moim po paru latach odejściu, to właśnie
jemu odstąpiłem swoje udziały.
Czy ty byś tańczył jakby Tusk z żoną zginęli w wypadku? Jeżeli tak to
żal mi Cię.
A z tym Komorowskim to jakie działania masz na myśli?

Data: 2010-04-12 13:18:01
Autor: Mariusz Merta
On 12 Kwi, 15:48, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

żal mi Cię.
A z tym Komorowskim to jakie działania masz na myśli?

wooooow,
własnie a propos Solskiego, zdążyłeś mu przedstawic swoją opinię nt.
ludobójstwa w Katyniu ? powiedziałeś mu to prosto w oczy ?
telefonicznie, czy wysłałeś e-maila ?
a propos twoich pretensji do budowania legendy Kaczyńskiego...
tydzień czy dwa, wspomniałeś, że w polityce trzeba kłamać
czy jakoś tak...
jeśli chodzi o tuska i tańczeniu z powodu jego śmierci...
powiem tak, możesz tego doczekać...ja tańczył nie będę
ale obawiam się, że sukcesy polityki po, tuska, komorowskiego
etc.
mogą nabrać takich rozmiarów, że może doczekasz tańców
z powodu jego śmierci...
nie zwykłem tańczyć z powodu czyjejś smierci
masz linki...przemyśl sobie

http://www.spieprzajdziadu.com/

http://www.tuskwatch.pl/
oczywiście to ja siję nienawiść etc.
twoi kumple siali miłość...

"jaką miarą mierzycie, taką miarą odmierzą wam "
to tak a propos miary jaką przykładasz do michnika i do  Łysiaka
zaciekawiło mnie to, że żakowskiego tekst w gw*** nt. Łysiaka
podchwyciłes ochoczo
zaś w przypadku jaruzelskiego miałeś odmienne zdanie a przeca bronił
go ten sam żakowski
nie czujesz dyskomfortu ?

no cóż, żyjesz w świecie pozorów...
zbierzesz owoce swoich wyborów
Mariusz Merta

Data: 2010-04-12 13:44:07
Autor: zbig
On 12 Kwi, 22:18, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

wooooow,
własnie a propos Solskiego, zdążyłeś mu przedstawic swoją opinię nt.
ludobójstwa w Katyniu ? powiedziałeś mu to prosto w oczy ?
telefonicznie, czy wysłałeś e-maila ?
ostatnio kontakt mieliśmy przypadkowy i  wskutek tego sporadyczny, Nie
miałbym żadnych oporów aby przedstawić mu swoją opinię, zbieżną
zresztą z opinia szefa federacji rodzin katyńskich. Zresztą chyba obaj
zginęli w tym samolocie.Najwyżej by mnie zrugał i bysmy sie troche
posprzeczali jak to czasami nieraz bywało. To nie był człowiek
zapiekły i jakis fanatyk.

nie zwykłem tańczyć z powodu czyjejś smierci

Skąd wobec ten pomysł, ze ja niby mam tańczyć?

oczywiście to ja siję nienawiść etc.
twoi kumple siali miłość...

Bilans jest w mojej opinii zdecydowanie na waszą niekorzyść a
zwłaszcza twoi kumple odpowiadają za rozpoczęcie tej brudnej wojny,
Juz zapomniałes dziadka z wehrmachtu? Od tego sie wszystko zaczęło.

[...]

Nie do konca sobie przypominam meritum, ale jeśli Ż akowski napisał
raz co się z moimi poglądami nie zgadza a raz coś pod czym sie moge
podpisać to jakiże dyskomfort ma odczuwać. Kompletnie nie rozumiem
twojego dylematu. Żakowski nie jest człowiekiem z mojej bajki ale
jezeli zdarzy miu się napisać coś sensownego to mam to a prori
odrzucić? Przecież to się kupy nie trzyma.

A z tym Komorowskim to o co biega?

ale w działaniach komorowskiego nie widzisz nic nie stosownego