[spam] ale w szczytnym celu - dokarm psa

Data: 2011-12-13 15:12:47
Autor: to
[spam] ale w szczytnym celu - dokarm psa
begin Krzysiek
Jeszcze kilka dni trwa pewna akcja, sponsor zapewnia karmÄ™ dla pieska ze
schroniska. Wystarczy wejśc na stronę i kliknąć. Każde kliknięcie to
jakaś część jedzonka na cały rok. Piesek potrzebuje tego. Pomóżcie mu.

Dokarmiłem. ;)

Data: 2011-12-13 16:16:10
Autor: Arek
W dniu 2011-12-13 16:12, to pisze:
[...]

A ja tylko przejechałem myszką aby narobić mu apetytu:)

ps. oczywiście żartowałem

Data: 2011-12-13 18:33:59
Autor: venioo@interia.pl
[spam] ale w szczytnym celu - dokarm psa
W dniu 2011-12-13 16:16, Arek pisze:

A ja tylko przejecha³em myszk± aby narobiæ mu apetytu:)

Myszka? To nie kotek! ;)

--
venioo
GG:198909

[spam] ale w szczytnym celu - dokarm psa