ale wódeczkę z komunistami przy okrągłym stole się piło....

Data: 2020-01-29 15:53:47
Autor: boukun
ale wódeczkę z komunistami przy okrągłym stole się piło....
"Pozdrowienia z trasy do Arabii Saudyjskiej" - pisze na Facebooku Lech Wałęsa. I optymizm kończy się na tym zdaniu. W dalszej części wpisu były prezydent grzmi: "Mamy jeszcze szanse uratować kraj przed nieuniknioną wojną domową".

Pisze o ludziach, którzy próbowali go zniszczyć. "Po zeznaniach agenta Tomka widzicie, jakimi metodami się posługują. Chcieli zniszczyć Kwaśniewskich, a przecież Kwaśniewscy po skończonej kadencji nie byli tak groźni dla nich jak ja byłem" - podkreśla.

Twierdzi, że "perfidna prowokacja trwała latami". "Napisano na mój temat książki i stworzono też masę artykułów opartych na perfidnych kłamstwach, które miały mnie oczernić i zniechęcić do mnie naród. Organizowano spotkania w Polsce i za granicą, także w kościołach, gdzie opowiadano niestworzone kłamstwa i pomówienia na mój temat i ostatecznie stworzono fikcyjną teczkę opartą na tych zmyślonych historiach i opublikowano jako znalezione teczki u Kiszczaka" - czytamy na profilu Wałęsy.

Dopiero na koniec tych ludzi "nazywa po imieniu". "W taki zakłamany sposób Ziobro przekonuje słuchaczy. Nie chodzi im o niezbędne reformy. Im chodzi tylko o przejęcie władzy sądowniczej. Mają tyle za uszami, że inaczej się nie wybronią, jeśli nie zdominują władzy sądowniczej".

https://wiadomosci.wp.pl/nowe-informacje-ws-willi-kwasniewskich-lech-walesa-reaguje-6472883562752129a

normalny
2 godziny temu

Jeśli Kamiński naruszyl prawo to trzeba sie tym zając.
Oczywiście jeśli "filipińczyk " naruszył prawo to także trzeba się tym zając !!!

PO
2 godziny temu

Co on stale o tej wojnie domowej, marzy mu się rozlew krwi narodu polskiego

hmmm....
2 godziny temu

ale wódeczkę z komunistami przy okrągłym stole się piło....

Ch/Eng
9 min. temu

Bolek, ty uważaj w tej Arabii Saudyjskiej, bo tam dalej za pewne rzeczy łapy ucinają.

Data: 2020-01-29 09:22:57
Autor: Bruno Brunowski
ale wódeczkę z komunistami przy okrągłym sto le się piło....
Data: 2020-01-29 16:42:46
Autor: japanizer
ale wódeczkę z komunistami przy okrągłym sto le się piło....
Data: 2020-01-29 13:24:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 29 stycznia 2020 15:53:54 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

Bolek, ty uważaj w tej Arabii Saudyjskiej, bo tam dalej za pewne rzeczy łapy ucinają.

Głowy przede wszystkim!
Czy Bolek zmienił po cichu wiarę i z pielgrzymką do Mekki?

Data: 2020-01-29 16:44:08
Autor: Runt
W dniu 2020-01-29 o 15:53, boukun pisze:
"Pozdrowienia z trasy do Arabii Saudyjskiej" - pisze na Facebooku Lech Wałęsa.

/.../

Jakie jest twoje zdanie w tym temacie?

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-29 17:38:22
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r0s988$8e7$1@news.albasani.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Komu zalezy na dalszym dyskredytowaniu
21 min. temu

tego czlowieka? Po co publikowac jego wypowiedzi skoro wiadomym jest ze kazda kolejna to wieksza porażka

Data: 2020-01-29 14:57:29
Autor: Zenek Kapelinder
ale wódeczkę z komunistami przy okrągłym sto le się piło....
Moje jest takie że w końcu mógłbyś się pizdziak vel runt dziura w dupie podpalić. Dotrzesz do milionów. Co ja mówię do milionów, do miliardów. Tutaj się marnujesz bo nikogo nie przekonasz. Taki żywy trup tu jesteś.

Data: 2020-01-30 07:59:33
Autor: Runt
W dniu 2020-01-29 o 23:57, półgłówek Zenek Kapelinder pisze:
Moje jest takie że w końcu mógłbyś się pizdziak vel runt dziura w dupie podpalić. Dotrzesz do milionów. Co ja mówię do milionów, do miliardów. Tutaj się marnujesz bo nikogo nie przekonasz. Taki żywy trup tu jesteś.

W O N ścierwo !!!

Data: 2020-01-29 22:19:55
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

O Bolku nie będę się wypowiadał, to była pomyłka historyczna.

boukun

Data: 2020-01-30 07:58:52
Autor: Runt
W dniu 2020-01-29 o 22:19, boukun pisze:
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

TWOJE ZDANIE!!!

O Bolku nie będę się wypowiadał, to była pomyłka historyczna.

Kto tak twierdzi, że Wałęsa to Bolek?
Wszelkie sądy odrzuciły te pomówienia.ęPrzy okrągłym meblu wódeczka przełykała dzisiejsza cała "elyta".

Data: 2020-01-30 00:52:59
Autor: Jacek Bialy
ale wódeczkę z komunistami przy okrągłym sto le się piło....
  -- - Kto tak twierdzi, że Wałęsa to Bolek?
Wszelkie sądy odrzuciły te pomówienia (...)

Strzał w dziesiątkę!
Skorumpowane postkomunistyczne sądy uznały byłego konfidenta SB za niewinnego i przyznały mu jeszcze statut poszkodowanego.

Panie ministrze Ziobro!  Skoro pan już jest ministrem sprawiedliwości, proszę się nie cofać ani o krok! Niech ktoś wreszcie zrobi porządek z tą czerwoną pajęczyną!

JB

Data: 2020-01-30 01:18:19
Autor: japanizer
On Thursday, January 30, 2020 at 5:53:00 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Tak jest! A najlepiej PiS to zrobi, umieszczając na czele najważniejszych sądów i trybunałów byłych komunistycznych aparatczyków!

Data: 2020-01-30 01:55:09
Autor: Jacek Bialy
[...]

Zasadniczym problemem nie jest sam człowiek, lecz wirus sowietyzmu, którego on jest nosicielem. Natomiast sowietyzm to straszna choroba społeczna podobna do alkoholizmu, gdzie głównym problemem jest środowisko pijących wspierające się wzajemnie w swym nałogu, powielające toksyczne wzorce zachowań itd.
Jeśli więc alkoholik postanowi skończyć z nałogiem, to dlaczego go potępiać?  W pijackim amoku mógł popełniać karygodne czyny, lecz w nowym życiu może pomagać innym (ponoć najlepszymi terapeutami w takich dziedzinach nie są wyedukowani specjaliści, lecz właśnie wyleczeni pacjenci).

JB

Data: 2020-01-30 02:11:59
Autor: japanizer
On Thursday, January 30, 2020 at 6:55:11 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Jeśli więc alkoholik postanowi skończyć z nałogiem, to dlaczego go potępiać?  W pijackim amoku mógł popełniać karygodne czyny, lecz w nowym życiu może pomagać innym (ponoć najlepszymi terapeutami w takich dziedzinach nie są wyedukowani specjaliści, lecz właśnie wyleczeni pacjenci).

Ale wiesz, że pleciesz jak alkoholik żebrający o setkę wódki?

Data: 2020-01-30 10:34:06
Autor: Runt
W dniu 2020-01-30 o 09:52, pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

Nie mów! Stacho Piotrowicz jest skorumpowany?

Panie ministrze Ziobro!  Skoro pan już jest ministrem sprawiedliwości, proszę się nie cofać ani o krok! Niech ktoś wreszcie zrobi porządek z tą czerwoną pajęczyną!

JB

No właśnie!
Nie będzie tu robił z psp małpiarni ten który chlał z UB-ekami!?

Data: 2020-01-30 03:37:35
Autor: Jacek Bialy
[...]

Mowa o Bolku.  Co Piotrowicz ma wspólnego z tw. Bolkiem?

JB

Data: 2020-01-30 17:10:15
Autor: Runt
W dniu 2020-01-30 o 12:37, Jacek Bialy pisze:
[...]

Dlaczego robisz z psp małpiarnię?