ale yaya,

Data: 2011-12-06 10:57:50
Autor: apr...
ale yaya,
przeciwko czemu albo za czym będzie protestował kaczor 13 grudnia ?

"13 grudnia to czarna data podwójnie zapisana zdrad± w kartach historii Polski. Pamiętamy stan wojenny. Czy pamiętamy jednak, że ¶.p. Prezydent dokonał 4 lata temu aktu zdrady podpisuj±c 13.12.2007 roku Traktat Lizboński?"

Data: 2011-12-06 12:07:28
Autor: Pan hrabia Bobrowski
ale yaya,

Użytkownik "apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbksfe$fem$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wpisałem w google i wyszło mi że http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,7131169,Prezydent_podpisal_Traktat_Lizbonski.html . Po 557 dniach od przyjęcia przez Sejm. Zarobiony musiał być strasznie ten nasz patriota!

BBR

Data: 2011-12-06 12:25:06
Autor: Obserwator
ale yaya,
apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

 nie masz co robic, tylko wypisywac brednie? --

Data: 2011-12-06 14:58:32
Autor: apr...
ale yaya,
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > przeciwko czemu albo za czym będzie protestował kaczor 13 grudnia ?
> [...]
a > temu aktu zdrady podpisuj±c 13.12.2007 roku Traktat Lizboński?"

 nie masz co robic, tylko wypisywac brednie?
nie masz co robić, tylko wypisywać brednie? --

Data: 2011-12-06 12:55:56
Autor: jadrys
ale yaya,
W dniu 2011-12-06 11:57, apr... pisze:
przeciwko czemu albo za czym będzie protestował kaczor 13 grudnia ?

"13 grudnia to czarna data podwĂłjnie zapisana zdradÄ… w kartach historii Polski.
Pamiętamy stan wojenny.

Czy akt wprowadzenia stanu wydatkować, mającego na celu zaprowadzeniu porządku w kraju można odczytywać w kategoriach zdrady?

Data: 2011-12-06 13:15:11
Autor: Pan hrabia Bobrowski
ale yaya,

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jbkvrn$o0t$1node2.news.atman.pl...
[...]

Porządku? Jaruzelski i pzpr-owskie towarzystwo chronili swoje tyłki.

BBR

Data: 2011-12-06 14:16:54
Autor: jadrys
ale yaya,
W dniu 2011-12-06 13:15, Pan hrabia Bobrowski pisze:

[...]

Chroniąc swoje tyłki chronili również tyłki swoich wrogów, przeciwników. Wojna domowa to nie "rzeź niewiniątek?".

Data: 2011-12-06 14:48:07
Autor: Grzegorz Z.
ale yaya,
apr... napisał:

[...]

Rzeczywi¶cie, wygl±da na to ze Wielki Strateg nie uwzględnił w swoich
zamierzeniach zdarzenia z 2007 roku.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-06 17:00:21
Autor: Leprechaun
ale yaya,

[...]

Jeste¶ pewien, że L.Kaczyński podpisał traktat własnie 13.12 ? Doczytaj.

BomBel

ale yaya,