ale yaya,

Data: 2011-12-06 12:07:28
Autor: Pan hrabia Bobrowski
ale yaya,

Użytkownik "apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbksfe$fem$1inews.gazeta.pl...
przeciwko czemu albo za czym będzie protestował kaczor 13 grudnia ?

"13 grudnia to czarna data podwójnie zapisana zdradą w kartach historii Polski.
Pamiętamy stan wojenny. Czy pamiętamy jednak, że ś.p. Prezydent dokonał 4 lata
temu aktu zdrady podpisując 13.12.2007 roku Traktat Lizboński?"

Wpisałem w google i wyszło mi że http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,7131169,Prezydent_podpisal_Traktat_Lizbonski.html . Po 557 dniach od przyjęcia przez Sejm. Zarobiony musiał być strasznie ten nasz patriota!

BBR

ale yaya,