alert24 w WBK mnie poinformował

Data: 2010-07-18 17:42:06
Autor: Rezydent
alert24 w WBK mnie poinformował
kilka razy płaciłem przez checkout.google.com/ kartą WBK

przedwczoraj przyszedł mi alert24 że probowano zaplacic kartą kwotę mi  nieznaną, zresztą przedwczoraj nic nie kupowałem.

Nie zapłacilo sie, bo nie bylo srodków na koncie, ale czy takie coś  zgłosić ? do kogo ?
Ciekawe tylko jak do tego dojdą skoro płacąc przez nie podaję żadnych  PINów, kodów, kartę rejestruje w serwisie tylko raz wchodze do sklepu,  biore zapłać, loguje sie na własne konto checkout.google.com/ (jedynie  login i hasło) i płacę

--
Rezydent

Data: 2010-07-18 18:01:13
Autor: Rezydent
Dnia 18-07-2010 o 17:48:17 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

Rezydent wrote:
[...]

jeśli nie w j.angielskim to w jakim innym języku do nich pisać ?

--
Rezydent

Data: 2010-07-18 11:28:55
Autor: Tomasz [Bubon]
On 18 Lip, 18:01, Rezydent <rezydenc...@gazeta.pl> wrote:
Dnia 18-07-2010 o 17:48:17 witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

> w google.

jeśli nie w j.angielskim to w jakim innym języku do nich pisać ?

--
Rezydent

Ja bym zastrzegł kartę. Prawdopodobnie ktoś próbuje użyć Twojej karty.
Brak środków na koncie nie ochroni Cię przed obciążeniem karty bez
autoryzacji (może pojawić się debet na rachunku).

Data: 2010-07-18 22:45:40
Autor: Rezydent
Dnia 18-07-2010 o 20:28:55 Tomasz [Bubon] <tompod@gmail.com> napisał(a):

Ja bym zastrzegł kartę. Prawdopodobnie ktoś próbuje użyć Twojej karty.
Brak środków na koncie nie ochroni Cię przed obciążeniem karty bez
autoryzacji (może pojawić się debet na rachunku).

tzn srodki znikną gdy tylko pojawi się jakaś kasa na rachunku ?
system czeka na pojawienie się środków ?

--
Rezydent

Data: 2010-07-18 14:08:45
Autor: Tomasz [Bubon]
On 18 Lip, 22:45, Rezydent <rezydenc...@gazeta.pl> wrote:
Dnia 18-07-2010 o 20:28:55 Tomasz [Bubon] <tom...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

tzn srodki znikną gdy tylko pojawi się jakaś kasa na rachunku ?
system czeka na pojawienie się środków ?

Zakładając czarny scenariusz - taka sytuacja jest możliwa. Dodatkowo
niedozwolony debet na koncie jest jest dość wysoko oprocentowany.
Jaka jest treść powiadomienia z Alertu?

Data: 2010-07-18 14:19:33
Autor: Tomasz [Bubon]
> [...]

tzn srodki znikną gdy tylko pojawi się jakaś kasa na rachunku ?
system czeka na pojawienie się środków ?

Jeżeli obecnie nie widać w systemie ujemnego salda to prawdopodobnie
operacja nie doszła do skutku.
Najlepiej zadzwoń do banku i zapytaj o szczegóły transakcji.
Profilaktycznie infolinia zaleci pewnie zastrzeżenie karty.

Data: 2010-07-22 01:44:41
Autor: Zespol_BZWBK
On Jul 18, 5:42 pm, Rezydent <rezydenc...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Być może była to jakaś opłata abonamentowa. Jeśli nie to możemy
polecić wymianę karty (bez opłat) gdyż istnieje podejrzenie, że dane
karty są zagrożone.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

alert24 w WBK mnie poinformował