|
Data: 2010-07-18 10:48:17 |
Autor: witek |
alert24 w WBK mnie poinformował |
Rezydent wrote:
kilka razy płaciłem przez checkout.google.com/ kartą WBK
przedwczoraj przyszedł mi alert24 że probowano zaplacic kartą kwotę mi nieznaną, zresztą przedwczoraj nic nie kupowałem.
Nie zapłacilo sie, bo nie bylo srodków na koncie, ale czy takie coś zgłosić ? do kogo ?
Ciekawe tylko jak do tego dojdą skoro płacąc przez nie podaję żadnych PINów, kodów, kartę rejestruje w serwisie tylko raz wchodze do sklepu, biore zapłać, loguje sie na własne konto checkout.google.com/ (jedynie login i hasło) i płacę
w google.
|
|
|
Data: 2010-07-18 18:01:13 |
Autor: Rezydent |
alert24 w WBK mnie poinformował |
Dnia 18-07-2010 o 17:48:17 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
Rezydent wrote:
kilka razy płaciłem przez checkout.google.com/ kartą WBK
przedwczoraj przyszedł mi alert24 że probowano zaplacic kartą kwotę mi nieznaną, zresztą przedwczoraj nic nie kupowałem.
Nie zapłacilo sie, bo nie bylo srodków na koncie, ale czy takie coś zgłosić ? do kogo ?
Ciekawe tylko jak do tego dojdą skoro płacąc przez nie podaję żadnych PINów, kodów, kartę rejestruje w serwisie tylko raz wchodze do sklepu, biore zapłać, loguje sie na własne konto checkout.google.com/ (jedynie login i hasło) i płacę
w google.
jeśli nie w j.angielskim to w jakim innym języku do nich pisać ?
--
Rezydent
|
|
|
Data: 2010-07-18 11:28:55 |
Autor: Tomasz [Bubon] |
alert24 w WBK mnie poinformował |
On 18 Lip, 18:01, Rezydent <rezydenc...@gazeta.pl> wrote:
Dnia 18-07-2010 o 17:48:17 witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
> Rezydent wrote:
>> kilka razy płaciłem przez checkout.google.com/ kartą WBK
>> przedwczoraj przyszedł mi alert24 że probowano zaplacic kartą kwotę mi
>> nieznaną, zresztą przedwczoraj nic nie kupowałem.
>> Nie zapłacilo sie, bo nie bylo srodków na koncie, ale czy takie coś
>> zgłosić ? do kogo ?
>> Ciekawe tylko jak do tego dojdą skoro płacąc przez nie podaję żadnych
>> PINów, kodów, kartę rejestruje w serwisie tylko raz wchodze do sklepu,
>> biore zapłać, loguje sie na własne konto checkout.google.com/ (jedynie
>> login i hasło) i płacę
> w google.
jeśli nie w j.angielskim to w jakim innym języku do nich pisać ?
--
Rezydent
Ja bym zastrzegł kartę. Prawdopodobnie ktoś próbuje użyć Twojej karty.
Brak środków na koncie nie ochroni Cię przed obciążeniem karty bez
autoryzacji (może pojawić się debet na rachunku).
|
|
|
Data: 2010-07-18 22:45:40 |
Autor: Rezydent |
alert24 w WBK mnie poinformował |
Dnia 18-07-2010 o 20:28:55 Tomasz [Bubon] <tompod@gmail.com> napisał(a):
Ja bym zastrzegł kartę. Prawdopodobnie ktoś próbuje użyć Twojej karty.
Brak środków na koncie nie ochroni Cię przed obciążeniem karty bez
autoryzacji (może pojawić się debet na rachunku).
tzn srodki znikną gdy tylko pojawi się jakaś kasa na rachunku ?
system czeka na pojawienie się środków ?
--
Rezydent
|
|
|
Data: 2010-07-18 14:08:45 |
Autor: Tomasz [Bubon] |
alert24 w WBK mnie poinformował |
On 18 Lip, 22:45, Rezydent <rezydenc...@gazeta.pl> wrote:
Dnia 18-07-2010 o 20:28:55 Tomasz [Bubon] <tom...@gmail.com> napisał(a):
> Ja bym zastrzegł kartę. Prawdopodobnie ktoś próbuje użyć Twojej karty.
> Brak środków na koncie nie ochroni Cię przed obciążeniem karty bez
> autoryzacji (może pojawić się debet na rachunku).
tzn srodki znikną gdy tylko pojawi się jakaś kasa na rachunku ?
system czeka na pojawienie się środków ?
--
Rezydent
Zakładając czarny scenariusz - taka sytuacja jest możliwa. Dodatkowo
niedozwolony debet na koncie jest jest dość wysoko oprocentowany.
Jaka jest treść powiadomienia z Alertu?
|
|
|
Data: 2010-07-18 14:19:33 |
Autor: Tomasz [Bubon] |
alert24 w WBK mnie poinformował |
On 18 Lip, 22:45, Rezydent <rezydenc...@gazeta.pl> wrote:
Dnia 18-07-2010 o 20:28:55 Tomasz [Bubon] <tom...@gmail.com> napisał(a):
> Ja bym zastrzegł kartę. Prawdopodobnie ktoś próbuje użyć Twojej karty.
> Brak środków na koncie nie ochroni Cię przed obciążeniem karty bez
> autoryzacji (może pojawić się debet na rachunku).
tzn srodki znikną gdy tylko pojawi się jakaś kasa na rachunku ?
system czeka na pojawienie się środków ?
--
Rezydent
Jeżeli obecnie nie widać w systemie ujemnego salda to prawdopodobnie
operacja nie doszła do skutku.
Najlepiej zadzwoń do banku i zapytaj o szczegóły transakcji.
Profilaktycznie infolinia zaleci pewnie zastrzeżenie karty.
|