alfa 156

Data: 2010-06-18 23:11:50
Autor: Borys Pogoreło
alfa 156
Dnia Fri, 18 Jun 2010 20:31:14 +0000 (UTC), mm napisał(a):

teraz może napiszczie czego nie wiem

 Kupuj, nie marudź. :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-21 09:22:31
Autor: Bartek
alfa 156
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:170dvtle3mn8u$.utbi3gktvi3$.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 18 Jun 2010 20:31:14 +0000 (UTC), mm napisał(a):

teraz może napiszczie czego nie wiem

Kupuj, nie marudź. :)

słuchaj kolegi, bo dobrze mówi.

tylko.... patrz na cene i co kupujesz.
156 można kupic czasem za grosze. ale warto zapłacić normalną cenę, poto, by.... niemieć problemów:)

sprawdzic: zawieszenie. tył przedewszystkim.

będziesz chciał coś kupić? napisz. podam namiary na kogoś, kto może pomoc.
kupować od niego nie mussz, ale po oglądać, co u nich się pojawia przejechać się i porównać.

ja, polecam.

--
Pozdrawiam, Bartek
Lybra SW 2.4 JTD

Data: 2010-06-21 01:07:29
Autor: marko
alfa 156
Alfy są piękne, to fakt - sam jeżdżę 159 SW1.9 JTD - auto jest
fantastyczne, świenie jeździ, ma wszystko co potrzeba ale... ale
prywatnie bym sobie o nie kupił  (moja jest służbowa) bo jest nie do
końca dla mnie praktyczna - do bagażnika niewygodnie się ładuje
cokolwiek innego poza aktówką, długi zwis z przodu (dłuższego nie
widziałem jeszcze) co przeszkadza przy krawężnikach, jasna tapicerka -
jak jadę sam to jest ok - ale jak zapakuję dziecko do tyłu to po kilku
jazdach czyszczenie wymagane (tapicerki nie dziecka) - pewnie zaraz
się odezwą prawi obywatele z tekstem że auto służbowe nie jest od
wożenia dzieci - moje jest, mam zgodę pracodawcy ;P, zużycie paliwa
też nie niskie - u mnie średni 7.5 l/100 km

Ale wnętrze, prowadzenie, detale w stylu lampek doświetlających deskę
rozdzielczą, cała ta elektronika która wg opinii powinna się psuć na
potęgę mnie bardzo odpowiada (np system Blue&me - rewelacja),
tempomat,

ostatnio proponowano mi zamianę na nową oktawię ale stwierdziłem że
nie chcę jeszcze bo alfa mi się podoba, dobrze jeździ i chyba się
zakochałem.

Więc prywatnie na codzień raczej nie, hobbystycznie - jak najbardziej
- dla samej przyjemności, no chyba że służbowo - wówczas jest
idealnie.

Pozdrowienia

Marek

Data: 2010-06-21 12:28:59
Autor: Borys Pogoreło
alfa 156
Dnia Mon, 21 Jun 2010 01:07:29 -0700 (PDT), marko napisał(a):

[...]

 Tego zarzutu nie rozumiem. W 156 był problem z uwagi na wchodzące do
środka osłony amortyzatorów, ale w 159 jest już sensowny, prostokątny
bagażnik. Z wysokim progiem, fakt, ale bardzo ustawny.

długi zwis z przodu (dłuższego nie
widziałem jeszcze) co przeszkadza przy krawężnikach,

 Na krawężniki nie ma wpływu, o nie łatwiej przytrzeć zawieszeniem (przód
wcale nie zwisa, jest po prostu długi). Gorzej w galeriach handlowych
projektowanych przez debili jeżdżących Matizami.

jasna tapicerka -
jak jadę sam to jest ok - ale jak zapakuję dziecko do tyłu to po kilku
jazdach czyszczenie wymagane (tapicerki nie dziecka)

 I mówisz, że to akurat wada konkretnie 159? ;)

ostatnio proponowano mi zamianę na nową oktawię ale stwierdziłem że
nie chcę jeszcze bo alfa mi się podoba, dobrze jeździ i chyba się
zakochałem.

 Ze 159 do Octavii... Gorzej niż do kieratu ;>

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-22 03:08:57
Autor: marko
alfa 156
On 21 Cze, 12:28, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
> [...]

> zakochałem.

 Ze 159 do Octavii... Gorzej niż do kieratu ;>

Masz rację - bagażnik jest ustawny ale trudno ładowalny - chodzi o
wysoką krawędź załadunku i względnie mały otwór. łozony wózek dla
dziecka do np. focusa wchodził bez problemu a tu muszę się sporo
nagimastykować.
Co do zwisu to mnie się udału już przytrzeć zjeżdżając z krawężnika -
a co do galreii i podzimnych garaży to prawda - zjeżdżam wolniutko bo
tez juz przytarłem.
Tapicerka - to wada mojego egzemplarza ;-) - taki dostałem więc nie
narzekam i jeżdżę. Osobiście bardzo mi się taka tapicerka podoba ale
jest niepraktyczna, zwłaszcza zimą.

 Ze 159 do Octavii... Gorzej niż do kieratu ;> - po pierwsze - nie mam nic przeciwko skodzie - a wręcz mi się podoba, po drugie nie poczytuję zmiany samochodu z alfy na skodę jako degradacji czy czegoś w tym stylu. Pewnie że skoda nie porywa aż tak wyglądem i pewnie nie jeździ tak jak alfa. Ale to ma dla mnie drugorzędne znaczenie. Auto ma być wygodne żeby te 60 kkm rocznie nie sprawiała problemów.

Marek

alfa 156