Data: 2010-06-19 01:42:46 | |
Autor: hamberg | |
alfa 156 | |
i teraz tak myslę teoretycznie, mając do wyboru porównywalne rocznikowo i dokladnie tak myslalem jak chcialem kupic alfe - niestety okazala sie za ciasna dla mojej rodzinki :(. ogolnie to zawieszenie jest wielowahaczowe wiec slabe a duzo zamiennikow kiepskiej jakosci powoduje ze trzeba czesto wymieniac. Dodatkowo silniki Tspark maja feler w postaci wariatora ktory tez co jakis czas trzeba wymieniac. Jesli celujesz w diesla to polecam 2.4JTD chociaz on troche za ciezki na przod do takiego auta. |
|
Data: 2010-06-19 11:26:19 | |
Autor: Karolek | |
alfa 156 | |
hamberg pisze:
Dodatkowo silniki Tspark maja feler w postaci wariatora ktory tez co A czesto wystarczy tylko zestaw naprawczy z ASO za jakies 12zl ;> -- Karolek |
|
Data: 2010-06-19 14:44:19 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
alfa 156 | |
Sat, 19 Jun 2010 11:26:19 +0200, w <hvi2jt$1jd0$1@news.mm.pl>, Karolek
<dragNOSPAM@o2.pl> napisał(-a): hamberg pisze: Nawet przy zakupie całego wariatora cena za niego to pikuś przy koszcie wymiany rozrządu :>. |
|