alfa 156

Data: 2010-06-19 01:42:46
Autor: hamberg
alfa 156
i teraz tak myslę teoretycznie, mając do wyboru porównywalne rocznikowo i
technicznie np passata, octawie czy jakieś audi i 156 to 156 kupuję o wiele
taniej w stosunku do VW, nawet gdyby faktycznie przyszło zainwestować więcej
w jakąś naprawę to mam różnicę w kieszeni a posiadam samochód o wiele
ładniejszy, niebanalny i o ile dać wiarę testom o bardzo dobrych
wlaściwosciach jezdnych.

dokladnie tak myslalem jak chcialem kupic alfe - niestety okazala sie
za ciasna dla mojej rodzinki :(. ogolnie to zawieszenie jest
wielowahaczowe wiec slabe a duzo zamiennikow kiepskiej jakosci
powoduje ze trzeba czesto wymieniac.
Dodatkowo silniki Tspark maja feler w postaci wariatora ktory tez co
jakis czas trzeba wymieniac. Jesli celujesz w diesla to polecam 2.4JTD
chociaz on troche za ciezki na przod do takiego auta.

Data: 2010-06-19 11:26:19
Autor: Karolek
alfa 156
hamberg pisze:

Dodatkowo silniki Tspark maja feler w postaci wariatora ktory tez co
jakis czas trzeba wymieniac.

A czesto wystarczy tylko zestaw naprawczy z ASO za jakies 12zl ;>

--
Karolek

Data: 2010-06-19 14:44:19
Autor: radekp@konto.pl
alfa 156
Sat, 19 Jun 2010 11:26:19 +0200, w <hvi2jt$1jd0$1@news.mm.pl>, Karolek
<dragNOSPAM@o2.pl> napisał(-a):

hamberg pisze:

> Dodatkowo silniki Tspark maja feler w postaci wariatora ktory tez co
> jakis czas trzeba wymieniac.

A czesto wystarczy tylko zestaw naprawczy z ASO za jakies 12zl ;>

Nawet przy zakupie całego wariatora cena za niego to pikuś przy koszcie wymiany
rozrządu :>.

alfa 156