alfa 156 - za i przeciw

Data: 2010-10-04 11:26:51
Autor: Bartek
alfa 156 - za i przeciw
Użytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu> napisał w wiadomości news:i8aq4f$kdk$1news.onet.pl...
Podoba mi sie sylwetka tego auta, mam okazje kupic takie z silnikiem 1.6 t.spark, ale niczego wiecej nie wiem o tym samochodzie.
Jakies za i przeciw?

jaki silnik? 105 czy 120 koni?
ogolnie - 1.6 to sredni pomysl do tego. auta. osobiscie znam już pare osob ktore mają silniki TS. i problemy jakie tam wystepują to wariator, no i to że tern silik tak ma, że jak go kapisz to bierze olej..

do tego auta - nsilnik 2.0 ts, 1.9 jtd, 2.4 jtd.;)
ostatnio byla fajna do sprzedania...;0
ile masz na wydanie? moze cos bede mogl pomoc,...;)

Jak z trwaloscia zawieszenia? Czy to jest ocynk? Uwagi co do komfortu?

zawieszenie - tu jest roznie.  wielu ci powie ze problematyczne, drogie itp. prawda taka, ze jest to wielowachacz. nie sypie sie  bardziej niż np w a6 od kolegi;) ogólnie - jak wiesz co i jak i myslisz, to okazuje sie ze wcale nie tak wszystko sie w tym zawieszeniu sypie, i zamiast remontowac za kupe kasy zrobisz to samo, za sporo mniej.

autem jezdzi sie fajnie. mnie sie podoba... najlepiej sie przejechac, bo to kazdy ma inaczej.

Co z cenami i dostępnością części?

bez problemowy dostep,
ceny sa normalne. ale trzeba kupowac u noralnych ludzi,
a nie u takich ktorzy na slowo alfa reaguja 3-krotna zmiana marzy.
a tak bywa. wiem po sobie;)
jak bys kupil i potrzebowal czesci.... daj znac:)

zresztą - masz do mnie gg, wiec jak by co to wal tam z tematem...

--
Pozdrawiam, Bartek
Lybra 2.4 JTD / AR 147 2.0 TS

Data: 2010-10-04 12:05:55
Autor: kurdybanek
alfa 156 - za i przeciw

Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i8c6ki$ivb$1node1.news.atman.pl...
jaki silnik? 105 czy 120 koni?

W 156 nie było silnika 105 koni.

Data: 2010-10-04 12:46:45
Autor: Bartek
alfa 156 - za i przeciw
Użytkownik "kurdybanek" <kurdybanek@nowherexx.plt> napisał w wiadomości news:i8c8u1$13g2$1opal.icpnet.pl...

Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i8c6ki$ivb$1node1.news.atman.pl...
jaki silnik? 105 czy 120 koni?

W 156 nie było silnika 105 koni.

wiem. uswiadomilem sobie wlasnie,, że tak tylko bylo w 147;)
sorry,.

--
pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-10-04 18:48:56
Autor: venioo
alfa 156 - za i przeciw
W dniu 2010-10-04 11:26, Bartek pisze:
[...]

sek w tym, ze trafil sie znajomy, co chce wymienic lekko uderzona alfe za moja xantie z niesprawna pompa ;) bo mu kombi diesel potrzebne a mi juz nie. wiec wyboru silnika i opcji nie mam za wiele.

[...]

jak sie zamienie, to bede potrzebowal przedni zderzak i blotnik od strony kierowcy w kolorze cosmo blue :)

zresztą - masz do mnie gg, wiec jak by co to wal tam z tematem...

Odezwij sie do mnie, bo mam straszny mętlik w kontaktach na GG

--
venioo
sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

Data: 2010-10-05 13:23:38
Autor: Karolek
alfa 156 - za i przeciw
[...]

Stanowczo za slaby.

  osobiscie znam już pare osob
ktore mają silniki TS. i problemy jakie tam wystepują to wariator, no i to
że tern silik tak ma, że jak go kapisz to bierze olej..

Wariator to raz, dwa ze warto trzymac max stan oleju, bo walki lubia sie zetrzec, a trzy, ze biora olej bo maja pierscienie tlokowe z makaronu zrobione i w zasadzie po 100kkm mozna juz wymieniac (wtedy juz oleju nie bierze ;> ).

[...]

Bo w jednym i drugim zawias jest slaby.

Co z cenami i dostępnością części?

bez problemowy dostep,
ceny sa normalne.

Mam inne odczucia, dostep jako taki, niby wszystko mozna bez problemu dostac, tylko ceny IMHO bardzo wysokie.

--
Karolek

Data: 2010-10-08 11:31:12
Autor: Bartek
alfa 156 - za i przeciw
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:i8f1va$1as1$1news.mm.pl...
[...]

Jak czasem czytam takie wypowiedzi, to sie zastanawiam jak te wszystkie astry, corsy, golfy, inne cuda z 12 s do 100 jezdza ...

[...]

oj..... powiedz to tym co maja najechane 250000 i jezdzi. a takich znam.

uwazam ze to auto jak auto - cos za cos. kazde ma jakies wady - ja je lubie. bo są fajne, inne, ciekawe, nie nudne;) tyle.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-10-08 14:52:58
Autor: kamil
alfa 156 - za i przeciw
"Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> wrote in message news:i8moch$ed7$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ano wlasnie kiepsko jezdza.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-08 15:03:36
Autor: radekp@konto.pl
alfa 156 - za i przeciw
Fri, 8 Oct 2010 11:31:12 +0200, w <i8moch$ed7$1@node1.news.atman.pl>, "Bartek"
<NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał(-a):

> Stanowczo za slaby.

Jak czasem czytam takie wypowiedzi, to sie zastanawiam jak te wszystkie astry, corsy, golfy, inne cuda z 12 s do 100 jezdza ...

1) są lżejsze
2) ich silniki mają inny przebieg momentu niż TS-y

2,0 w AR156 nienajlepiej przy normalnej jeździe zbiera się spod świateł, a co
dopiero 1,6

Data: 2010-10-08 19:56:26
Autor: venioo
alfa 156 - za i przeciw
Bartek skontaktuj sie ze mna.

pzdr

--
venioo
Alfa 156 1.6TS|Peugeot 106 1.0i|Ducato 2.5d

alfa 156 - za i przeciw