alfa centauri

Data: 2012-01-16 20:09:21
Autor: Lukasz Czarnowski
alfa centauri
Hej!
Z cyklu: znalezione, nietypowe i ciekawe.

a) połączenie przekładni planetarnej z przerzutką zewnętrzną:

http://imageshack.us/photo/my-images/689/20314931083.jpg/

b) amortyzacja siodełka, konstrukcja ramy:

http://imageshack.us/photo/my-images/267/2031493108.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/706/20314931082.jpg/

Oryginalna maszyna :o)

Łukasz Czarnowski

Data: 2012-01-16 20:25:47
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
alfa centauri
Lukasz Czarnowski, Mon, 16 Jan 2012 20:09:21 +0100, pl.rec.rowery:
Hej!
Z cyklu: znalezione, nietypowe i ciekawe.

a) połączenie przekładni planetarnej z przerzutką zewnętrzną:

http://imageshack.us/photo/my-images/689/20314931083.jpg/

SRAM sprzedawał coś takiego, nie pamiętam jak się nazywało, ale istniało
(istnieje?)

b) amortyzacja siodełka, konstrukcja ramy:

http://imageshack.us/photo/my-images/267/2031493108.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/706/20314931082.jpg/

Oryginalna maszyna :o)

Kurna, prawie jak tylne zawieszenie! ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-01-16 20:42:42
Autor: kamil/Endurorider.pl
alfa centauri
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości

http://imageshack.us/photo/my-images/689/20314931083.jpg/

SRAM sprzedawał coś takiego, nie pamiętam jak się nazywało, ale istniało
(istnieje?)

Dual Drive OIDP ;)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-01-16 12:05:49
Autor: Kokomeros
alfa centauri
On 16 Sty, 20:42, "kamil/Endurorider.pl" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-sp...@gmail..com>
napisał w wiadomości

> SRAM sprzedawał coś takiego, nie pamiętam jak się nazywało, ale istniało
> (istnieje?)

Dual Drive OIDP ;)

--
pozdrawiam kamilhttp://Endurorider.pl
Endurorider.pl 11/01/2012 Ciekawostki i promocje z rynku rowerowego

Widziałem w jakimś rowerze taki podobny napęd SRAM Spectro 3 x 7,
czyli z tyłu 7 tarcz i piasta planetarna 3-biegowa. Z przodu jedna
tarcza. Właściciel chwalił sobie taki patent.

Data: 2012-01-16 22:09:41
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
alfa centauri
Kokomeros, Mon, 16 Jan 2012 12:05:49 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
napisał w wiadomości

[...]

Ja widziałem coś takiego w szosówce, ale nie gadałem z właścicielem. Za
szybko jechał. ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-01-20 11:48:17
Autor: Jan Srzednicki
alfa centauri
On 2012-01-16, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

A ja mam i działa. Do poziomki patent jest idealny, dużo luźniej na
kokpicie. ;)

Data: 2012-01-17 10:57:15
Autor: rzymo
alfa centauri
On 16 Sty, 20:25, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
(...)
SRAM sprzedawał coś takiego, nie pamiętam jak się nazywało, ale istniało
(istnieje?)

Na pewno Sturmey Archer się bawi w takie wynalazki, nawet jest 6
dziurek pod tarczę ;) http://www.sturmey-archer.com/products/hubs/cid/8/id/59
..

Data: 2012-01-19 23:59:00
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
alfa centauri
rzymo, Tue, 17 Jan 2012 10:57:15 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
On 16 Sty, 20:25, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
(...)
[...]

.

Z tego co widzę to Sturmey Archer produkuje wszystko, co jest możliwe w
kwestii piast. Pięknie!

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-01-16 21:48:18
Autor: ...::QRT::...
alfa centauri
Dnia Mon, 16 Jan 2012 20:09:21 +0100, Lukasz Czarnowski napisał(a):

Hej!
Z cyklu: znalezione, nietypowe i ciekawe.

a) połączenie przekładni planetarnej z przerzutką zewnętrzną:

http://imageshack.us/photo/my-images/689/20314931083.jpg/

miałem kiedyś podobny patent w mieszczuchu marki herkules. Dwubiegowa piasta planetarna + 5 biegowy wielotryb z normlną przerzutką. Do tego hamulce rolkowe/bębnowe czy cholera je wie jakie to były.

Od tamtego czasu skutecznie sie wyleczyłem z "orginalnych" rowerów,
wszelkich holendrów, unikalnych rozwiązań technicznych, dziwnych wielkości
kół, nietypowych linek ect :>
W każdym razie go ukradli :D

Data: 2012-01-17 13:35:44
Autor: PeJot
alfa centauri
W dniu 2012-01-16 21:48, ...::QRT::... pisze:

Od tamtego czasu skutecznie sie wyleczyłem z "orginalnych" rowerów,
wszelkich holendrów, unikalnych rozwiązań technicznych, dziwnych wielkości
kół, nietypowych linek ect :>

I tak trzymać :>

--
P. Jankisz