alfa romeo 156 1,8 benzyna

Data: 2009-03-17 10:09:38
Autor: Pan Piskorz
alfa romeo 156 1,8 benzyna
Czy warty kupna? czy to prawda z tą awaryjnością tego auta?, Samochód jak dla mnie jest bardzo ładny ale co z tą  może ktoś się wypowie , może jakis uzytkownik na co zwrócic szczególną uwagę przy kupnie.

wszystkie alfaromeo mają jedną niefajną cechę:
nawet nie walone wyglądaja jak walone,
jakieś takie krzywe są albo blachy im się rozłażą

P.

Data: 2009-03-17 10:10:27
Autor: krzysiek82
alfa romeo 156 1,8 benzyna
Pan Piskorz pisze:
wszystkie alfaromeo mają jedną niefajną cechę:
nawet nie walone wyglądaja jak walone,
jakieś takie krzywe są albo blachy im się rozłażą

P.

Podobno podłoga nie jest ocynkowana, tak twierdzi mój znajomy właściciel alfy 156 z silnikiem JTD

--
krzysiek82

Data: 2009-03-17 10:12:43
Autor: kurdybanek
alfa romeo 156 1,8 benzyna

jakieś takie krzywe są albo blachy im się rozłażą

Nie znasz się, to jest tzw. montaż kreatywny i o tym marzy każdy prawdziwy
Alfisti...

Data: 2009-03-17 10:16:09
Autor: placebo
alfa romeo 156 1,8 benzyna
dziękuję za pachowa opinię, spójrz na swoje dupsko , jak nie walone to i tak wygląda jak walone.

Data: 2009-03-17 17:43:12
Autor: bratPit
alfa romeo 156 1,8 benzyna

dziękuję za pachowa opinię, spójrz na swoje dupsko , jak nie walone to i tak
wygląda jak walone.

jako że pracowałem w firmie która sprzedawała m.in. Alfy na Twoim miejscu raczej bym spróbował przemyśleć jednak powyższe niż się obrażać,
brat

Data: 2009-03-17 18:46:16
Autor: Scyzoryk
alfa romeo 156 1,8 benzyna

dziękuję za pachowa opinię, spójrz na swoje dupsko , jak nie walone to i tak
wygląda jak walone.

jeśli oczekujesz tylko pozytywnych opinni to po kiego pytasz??

Taka jest prawda że to słabo wykonane i mało trwałe autka. Fakt że ładne i nieżle prowadzace się ale nie polecam. Mam znajomą 156 2.0 i mimo pewnego pochodzenia i serwisowania do pewnego momentu w ASO ciągle coś sie dzieje. Kumpel ma ją 3 lata i sam holowałem go z różnych powodów 3 razy. Poza tym trudno polczyć ile kasy zostało w nią władowane.

--
Pozdr
Scyzoryk

alfa romeo 156 1,8 benzyna