alfa romeo 156 1,8 benzyna

Data: 2009-03-18 19:23:42
Autor: radekp@konto.pl
alfa romeo 156 1,8 benzyna
Tue, 17 Mar 2009 09:19:29 +0100, w <gpnk76$2do$1@news.vectranet.pl>, "placebo"
<tomekd@tkdami.net> napisał(-a):

dla mnie jest bardzo ładny ale co z tą  może ktoś się wypowie , może jakis uzytkownik na co zwrócic szczególną uwagę przy kupnie.

Na elektrykę. Ale nawet jeżeli działa, to i tak będą problemy :).
Ogólnie fajnie auto, niska cena to ogólnie efekt podwyższonych kosztów
serwisowania.
Sedan ma mikry bagażnik (no cóż, chce się mieć super zawieszenie to czymś
trzeba zapłacić).
Komplet zawiechy to ok. 1300zł (markowe części TRW) + robocizna (razem do 2
tys.)
Muli na niskich obrotach, a na wysokich ciągnie z baku :).

Data: 2009-03-19 21:28:15
Autor: Klaudiusz \"gALL\"
alfa romeo 156 1,8 benzyna
dla mnie jest bardzo ładny ale co z tą  może ktoś się wypowie , może jakis
uzytkownik na co zwrócic szczególną uwagę przy kupnie.

Na elektrykę. Ale nawet jeżeli działa, to i tak będą problemy :).

Bo pochodzi z dobrej niemieckiej firmy ... BOSCH.

;)

Pzdr
KL

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
"Po co mi mozg? Mam cyfrowke!"

Data: 2009-03-20 11:07:34
Autor: kamil
alfa romeo 156 1,8 benzyna

"Klaudiusz "gALL"" <klaudiusz@bez_spamu_prosze_fotogalleria.info> wrote in message news:49c2b8d5$1news.home.net.pl...
[...]

Cegly wszedzie takie same sprzedaja, ale nie chcialbys mieszkac w domu, ktory fachoffiec posklada do kupy ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-23 16:07:35
Autor: radekp@konto.pl
alfa romeo 156 1,8 benzyna
Thu, 19 Mar 2009 21:28:15 -0000, w <49c2b8d5$1@news.home.net.pl>, "Klaudiusz
\"gALL\"" <klaudiusz@bez_spamu_prosze_fotogalleria.info> napisał(-a):

>Na elektrykę. Ale nawet jeżeli działa, to i tak będą problemy :).

Bo pochodzi z dobrej niemieckiej firmy ... BOSCH.
;)

Ale złączki pewnie z Magneti Marelli ;p.

Data: 2009-03-23 18:37:25
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
alfa romeo 156 1,8 benzyna
radekp@konto.pl pisze:
[...]

Akurat o Magneti Marelli nie dam złego słowa powiedzieć. Za to o wyrobach marki Sagem.....

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

alfa romeo 156 1,8 benzyna