Data: 2012-02-16 00:33:45 | |
Autor: J.F. | |
alfa szczytuje | |
http://moto.pl/MotoPL/1,88571,11097564,Rekordowa_sprzedaz_Alfy.html
Rok 2011 byů dla Alfy Romeo mlekiem i miodem půynŕcy. Wszystko za sprawŕ Giulietty, która okazaůa sić byă hitem na wielu europejskich rynkach Konkrety sŕ nastćpujŕce: w roku 2011 zarejestrowano okoůo 80.000 samochodów Giulietta w Europie, z czego 45% (ok. 35 000) w samych tylko Wůoszech. Najwyýszŕ liczbć rejestracji na rynkach zagranicznych Alfa Romeo Giulietta osiŕgnćůa we Francji (ok. 9 200 szt.), Wielkiej Brytanii (ponad 7 000 szt.) oraz w Niemczech (ponad 6 300 szt.). W Polsce ĽAlfiúciĄ kupili 927 egzemplarze tego modelu, a marka Alfa Romeo odnotowaůa wzrost sprzedaýy o 38 proc Phi ... |
|
Data: 2012-02-16 23:53:02 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
alfa szczytuje | |
Bo AR to w gruncie rzeczy fajne samochody, nietuzinkowe, tylko trzeba umiec o nie dbac. Pisze to z punktu widzenia bylego posiadacza AR 156. Wbrew obiegowym opiniom nic mi sie nie psulo (ale fakt - duzo nie jezdzilem), zonie sie podobal, zima odpalal, wnetrze bardzo ergonomiczne.
Jednak wloski design ma w sobie to cos... -- venioo -> GG:198909 |
|
Data: 2012-02-17 10:57:30 | |
Autor: kamil | |
alfa szczytuje | |
On 16/02/2012 22:53, venioo@interia.pl wrote:
Bo AR to w gruncie rzeczy fajne samochody, nietuzinkowe, tylko trzeba Dbanie o elektrykę polega na regularnym smarowaniu przewodów bobrzym sadłem? -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-02-17 22:21:50 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
alfa szczytuje | |
W dniu 2012-02-17 11:57, kamil pisze:
On 16/02/2012 22:53, venioo@interia.pl wrote: Ja z elektryka zadnych problemow nie mialem. Ale znany jest problem z olejem. Makaroniarze cos nie tak z czujnikiem zrobili i trzeba bylo stan kontrolowac, jak spadl do polowy to dolewac. Bo jak poziom spadl do konca miarki az sie zapalila kontrolka, to potrafilo panewki obrocic. No i czestsze niz w innych markach serwisy rozrzadu (co 40tys.km) - z wymiana wariatora ponad 700pln, zawieszenia... -- venioo -> GG:198909 Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-mafia-look-IDvheh.html |
|
Data: 2012-02-18 09:27:17 | |
Autor: Irokez | |
alfa szczytuje | |
Użytkownik <venioo@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f3ec4ed$1news.home.net.pl...
Ja z elektryka zadnych problemow nie mialem. Ale znany jest problem z olejem. Makaroniarze cos nie tak z czujnikiem zrobili i trzeba bylo stan kontrolowac, jak spadl do polowy to dolewac. Bo jak poziom spadl do konca miarki az sie zapalila kontrolka, to potrafilo panewki obrocic. To tyczy TS'ów Ja miałem 2.4JTD i teraz z punktu posiadania japońskiego gw.na, benzyny 2.0 z bezpośrednim wtryskiem ten JTD był niedozajechania. Dwumasa 200tyś na liczniku, w sumie tylko zawiecha nie wytrzymywała w 156 ciężaru silnika. Pomijając zawiechę auto lepsze od obecnej japońskiej parodii. Żałuję zakupu japończyka. Pozdro -- Irokez |
|
Data: 2012-02-19 15:29:35 | |
Autor: Pietia | |
alfa szczytuje | |
Irokez wrote:
Użytkownik <venioo@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f3ec4ed$1news.home.net.pl... A skąd ten japończyk? Z Turcji? |
|
Data: 2012-02-19 17:28:11 | |
Autor: Irokez | |
alfa szczytuje | |
Użytkownik "Pietia" <vuyecUSUNTO@wp.pl> napisał w wiadomości news:jhr107$rlj$1inews.gazeta.pl...
To tyczy TS'ówA skąd ten japończyk? Z Turcji? Z Anglii -- Irokez |
|
Data: 2012-02-19 20:00:26 | |
Autor: Pietia | |
alfa szczytuje | |
Irokez wrote:
Użytkownik "Pietia" <vuyecUSUNTO@wp.pl> napisał w wiadomości news:jhr107$rlj$1inews.gazeta.pl... Te z Anglii nie były wcale złe. Przynajmniej na początku. |
|
Data: 2012-02-19 20:33:29 | |
Autor: Irokez | |
alfa szczytuje | |
Użytkownik "Pietia" <vuyecUSUNTO@wp.pl> napisał w wiadomości news:jhrgrv$it4$1inews.gazeta.pl...
Irokez wrote: ale 2.0 VVT-i to sraka straszna, zimny dymi jak diezel i to jest niby normalne, mój się telepie jak klekot, niewiadomo czemu, obroty falują, z racji bezpośredniego wtrysku i odmy podłączonej pod kolektor dolotowy zasyfiają się kompletnie doloty i zawory (benzyna nie płucze), pali sporo, jechać jak na 147KM nie chce, ostatnio w przypadkowych momentach nie przyspiesza przez co dwa razy o mało przy właczaniu się do ruchu mnie nie skasowano. Żadnych błedów nie ma ot, poluje auto na mnie. Silnik Alfy jeździł zajebiście w porównaniu z tą padaką (tam 200tyś przebiegu, tutaj 130 i tak rok już próbuję coś znaleźć). A szukałem C5. Pozdro -- Irokez |
|
Data: 2012-02-27 11:47:58 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
alfa szczytuje | |
Fri, 17 Feb 2012 10:57:30 +0000, w <jhlbqq$hju$2@inews.gazeta.pl>, kamil
<kamil@spam.com> napisał(-a): On 16/02/2012 22:53, venioo@interia.pl wrote: A dbanie o zawieszenie po prostu na niejeżdżeniu :). |
|
Data: 2012-02-27 20:38:14 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
alfa szczytuje | |
W dniu 2012-02-27 11:47, radekp@konto.pl pisze:
Tak w PL wyglada dbanie o zawieszenie w samochodzie kazdej marki :) -- venioo -> GG:198909 "What a wonderful wooooorld!" :) |
|
Data: 2012-02-27 22:25:58 | |
Autor: J.F. | |
alfa szczytuje | |
Dnia Mon, 27 Feb 2012 20:38:14 +0100, venioo@interia.pl napisał(a):
W dniu 2012-02-27 11:47, radekp@konto.pl pisze: z wyjatkiem sierry :-) J. |
|
Data: 2012-02-28 09:49:12 | |
Autor: DoQ | |
alfa szczytuje | |
W dniu 27-02-2012 22:25, J.F. pisze:
Tak w PL wyglada dbanie o zawieszenie w samochodzie kazdej marki :)z wyjatkiem sierry :-) No, sierrami jeździ się dotąd aż się coś nie urwie :P -- Pozdr. Sędziwoj |
|
Data: 2012-02-28 10:12:45 | |
Autor: J.F | |
alfa szczytuje | |
Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
W dniu 27-02-2012 22:25, J.F. pisze: No, sierrami jeździ się dotąd aż się coś nie urwie :PTak w PL wyglada dbanie o zawieszenie w samochodzie kazdej marki :)z wyjatkiem sierry :-) W scierce sie nic nie urywa :-) J. |
|
Data: 2012-02-28 13:41:26 | |
Autor: DoQ | |
alfa szczytuje | |
W dniu 28-02-2012 10:12, J.F pisze:
No, sierrami jeździ się dotąd aż się coś nie urwie :PW scierce sie nic nie urywa :-) Amortyzator urwał Ci się w jakimś innym? -- Pozdr. Sędziwoj |
|
Data: 2012-02-28 13:47:38 | |
Autor: J.F | |
alfa szczytuje | |
Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
W dniu 28-02-2012 10:12, J.F pisze: No, sierrami jeździ się dotąd aż się coś nie urwie :PW scierce sie nic nie urywa :-) Amortyzator urwał Ci się w jakimś innym? A oczywiscie. Opel to jednak gowno :-) J. |
|
Data: 2012-02-28 19:30:27 | |
Autor: DoQ | |
alfa szczytuje | |
W dniu 28-02-2012 13:47, J.F pisze:
A oczywiscie. Opel to jednak gowno :-)W scierce sie nic nie urywa :-)Amortyzator urwał Ci się w jakimś innym? Jak się nie robi na czas to tak jest :P -- Pozdr. Grzymosław |
|
Data: 2012-02-28 21:59:52 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
alfa szczytuje | |
W dniu 2012-02-28 19:30, DoQ pisze:
W dniu 28-02-2012 13:47, J.F pisze: Czyli co? Nowego Opla trzeba obspawać w newralgicznych punktach zaraz po wyjeździe z salonu? Oj, to się Mirek wścieknie. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2012-02-29 12:48:31 | |
Autor: DoQ | |
alfa szczytuje | |
W dniu 28-02-2012 21:59, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Jak się nie robi na czas to tak jest :PCzyli co? Nowego Opla trzeba obspawać w newralgicznych punktach zaraz po Pewnie skoro niemiecki, to J.F uznał że nie wymagał obsługi - lać benzynę i jeździć! :) -- Pozdr. Grzymosław |
|
Data: 2012-02-29 19:26:15 | |
Autor: 'Tom N' | |
alfa szczytuje | |
DoQ w <news:jil3bf$6vn$1mx1.internetia.pl>:
W dniu 28-02-2012 21:59, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Pewnie skoro niemiecki, to J.F uznał że nie wymagał obsługi - lać benzynę i jeździć! :) A sierre to ścierką upraną w sobotę pucował przed wyjazdem niedzielnym ;-) -- Tomasz Nycz |
|
Data: 2012-02-29 21:07:01 | |
Autor: DoQ | |
alfa szczytuje | |
W dniu 29-02-2012 19:26, 'Tom N' pisze:
Pewnie skoro niemiecki, to J.F uznał że nie wymagał obsługi - laćA sierre to ścierką upraną w sobotę pucował przed wyjazdem niedzielnym ;-) Wosk, tapeta i do kościoła :) -- Pozdr. Grzymosław |
|
Data: 2012-02-29 21:05:19 | |
Autor: J.F. | |
alfa szczytuje | |
Dnia Wed, 29 Feb 2012 12:48:31 +0100, DoQ napisał(a):
W dniu 28-02-2012 21:59, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: a jak czesto wchodzicie pod auto i sprawdzacie czy sie amory nie urywaja ? Co miesiac ? a poza tym ile razy mozna hamulce naprawiac, zeby byly dobre ? a scierka .. niby konstrukcja prawie taka sama, a po prostu dzialaja. dbane co wymiane klockow, czyli gdzies chyba co 60 tys ... J. |
|
Data: 2012-02-29 21:11:09 | |
Autor: DoQ | |
alfa szczytuje | |
W dniu 29-02-2012 21:05, J.F. pisze:
Pewnie skoro niemiecki, to J.F uznał że nie wymagał obsługi - laća jak czesto wchodzicie pod auto i sprawdzacie czy sie amory nie urywaja ? No bez jaj, ucho amortyzatora w miesiąc zardzewieje tak bardzo, że aż się urwie? a poza tym ile razy mozna hamulce naprawiac, zeby byly dobre ? No właśnie :P Większość samochodów "serwisuje" się u nas mniej więcej tak: - wymienić olej z filtrem (+ew. filtr powietrza) - sprawdzić klocki i ew. wymienić DONE. A potem zdarza się, że coś się w końcu urwie... bo dawno zardzewiało aż nie wytrzymało :P -- Pozdr. Grzymosław |
|
Data: 2012-02-29 22:04:16 | |
Autor: J.F. | |
alfa szczytuje | |
Dnia Wed, 29 Feb 2012 21:11:09 +0100, DoQ napisał(a):
W dniu 29-02-2012 21:05, J.F. pisze: mowiac szczerze to nawet nie wiem co sie urwalo. ale w innym samochodzie to jednak pret tloczyska sie ulamal. Zmeczeniowo - tego nie zobaczysz. a poza tym ile razy mozna hamulce naprawiac, zeby byly dobre ? A ty jak serwisujesz ? poza tym .. chwale sierre, bo serwisowana jak wyzej jezdzila dlugo, nic sie nie urwalo, i hamulce miala stale dobre. A opel to wiecznie cos nie tak z tymi hamulcami :-) J. |
|
Data: 2012-02-29 22:12:37 | |
Autor: 'Tom N' | |
alfa szczytuje | |
J.F. w <news:kmji7myzgugs.nicgdmrtuxw3$.dlg40tude.net>:
Dnia Wed, 29 Feb 2012 21:11:09 +0100, DoQ napisał(a): mowiac szczerze to nawet nie wiem co sie urwalo. ale w innym samochodzie to Ale raczek -- czerwony jak... ;P chwale sierre, bo serwisowana Już się kolego ugotowałeś, więc sobie daruj ;-) -- Tomasz Nycz |
|
Data: 2012-02-28 20:16:37 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
alfa szczytuje | |
W dniu 2012-02-27 22:25, J.F. pisze:
i granady :) -- venioo -> GG:198909 "What a wonderful wooooorld!" :) |
|
Data: 2012-03-01 11:00:59 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
alfa szczytuje | |
Mon, 27 Feb 2012 20:38:14 +0100, w <4f4bdba6$1@news.home.net.pl>,
"venioo@interia.pl" <venioo@interia.pl> napisał(-a): W dniu 2012-02-27 11:47, radekp@konto.pl pisze: Ale nie jeżdżąc Alfą dbasz o jej zawieszenie bardziej niż w innych markach :). |
|
Data: 2012-02-17 12:21:42 | |
Autor: DoQ | |
alfa szczytuje | |
W dniu 16-02-2012 23:53, venioo@interia.pl pisze:
Bo AR to w gruncie rzeczy fajne samochody, nietuzinkowe, tylko trzeba Umieć o nie dbać tzn. co trzeba mu robić? I to, że wymaga jakichś specjalnych czarów świadczy o jego trwałości czy odwrotnie? -- pozdr. Rzędzimir |
|
Data: 2012-02-17 22:24:25 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
alfa szczytuje | |
W dniu 2012-02-17 12:21, DoQ pisze:
W dniu 16-02-2012 23:53, venioo@interia.pl pisze: Zmieniac olej i rozrzad duzo czesciej niz w innych samochodach produkowanych w tym samym okresie. Smarowac klamki przed zima I to, że wymaga jakichś specjalnych czarów świadczy o jego trwałości czy Nad tym nigdy sie nie zastanawialem. A ma to jakies znaczenie w kontekscie poruszonego tematu? Trwalosc zapewnia ocynkowana karoseria. (przynajmniej w 156) -- venioo -> GG:198909 Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-mafia-look-IDvheh.html |
|
Data: 2012-02-17 22:34:53 | |
Autor: DoQ | |
alfa szczytuje | |
W dniu 17-02-2012 22:24, venioo@interia.pl pisze:
Umieć o nie dbać tzn. co trzeba mu robić?Zmieniac olej i rozrzad duzo czesciej niz w innych samochodach Dużo częściej to znaczy jak często? I dlaczego wymagają tak częstych zmian? I to, że wymaga jakichś specjalnych czarów świadczy o jego trwałości czyNad tym nigdy sie nie zastanawialem. A ma to jakies znaczenie w Trwałość to nie tylko blacha. -- pozdr. Rzędzimir |
|
Data: 2012-02-17 23:59:15 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
alfa szczytuje | |
W dniu 2012-02-17 22:34, DoQ pisze:
W dniu 17-02-2012 22:24, venioo@interia.pl pisze: Olej - trzeba wyczuc. Na pewno dolewac jak spadnie do polowy miarki, a nie czekac az kontrolka zaswieci, bo wtedy czesto bedzie juz po silniku. Rozrzad co 40tys.km. bo jak strzeli, to nie ma co zbierac, a lubi sobie strzelic... Teoria: bo sie zuzywaja szybciej, gdyz silnik TwinSpark jest wysokoobrotowy?
Na pewno. Ale w bardzo wielu przypadkach samochodow nieocynkowanych mechanika przetrzymywala blache, ktora sie sypala na potege :) -- venioo -> GG:198909 Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-mafia-look-IDvheh.html |
|
Data: 2012-02-18 11:22:03 | |
Autor: Robert RÄdziak | |
alfa szczytuje | |
On Fri, 17 Feb 2012 23:59:15 +0100, venioo@interia.pl
<venioo@interia.pl> wrote: Teoria: bo sie zuzywaja szybciej, gdyz silnik TwinSpark jest wysokoobrotowy? Średnia prędkość tłoka wynosi około 20m/s. Sporo, ale wciąż w granicach rozsądku. Tymczasem niektóre Hondy mają po 22-23m/s i... jeżdżą bez fochów. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2012-02-18 12:36:33 | |
Autor: DoQ | |
alfa szczytuje | |
W dniu 17-02-2012 23:59, venioo@interia.pl pisze:
Olej - trzeba wyczuc. Na pewno dolewac jak spadnie do polowy miarki, a Czyli źle zaprojektowany wskaźnik..? Rozrzad co 40tys.km. bo jak strzeli, to nie ma co zbierac, a lubi sobie Źle zaprojektowany mechanizm rozrządu...? Teoria: bo sie zuzywaja szybciej, gdyz silnik TwinSpark jest Słabe materiały? Hondy, Mitsubishi jak i w zasadzie wiele innych marek ma w ofercie silniki wysokoobrotowe, często bardziej wysilone, które nie wymagają nadzwyczajnego traktowania. Trwałość to nie tylko blacha.Na pewno. Ale w bardzo wielu przypadkach samochodow nieocynkowanych Trudno stwierdzić co lepsze. Stanąć w polu z zerwanym rozrządem, czy dojechać z zardzewiałą klapą? -- pozdr. Rzędzimir |
|
Data: 2012-02-19 02:30:06 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
alfa szczytuje | |
W dniu 2012-02-18 12:36, DoQ pisze:
W dniu 17-02-2012 23:59, venioo@interia.pl pisze: Raczej tak.
Po prostu trzeba wymieniac na czas i tyle. Podejrzewam, ze tu bardziej "chinska" jakosc bardziej szkodzi i przeniesienie produkcji wszystkiego do krajow 3go swiata, niz zle zaprojektowany silnik. Teoria: bo sie zuzywaja szybciej, gdyz silnik TwinSpark jest Nie wiem, nie mialem nigdy hondy i mitsu. W Alfie tam gdzie sie zaczynalo "czerwone pole" to w innych samochodach sie konczyla skala na obrotomierzu. Trwałość to nie tylko blacha.Na pewno. Ale w bardzo wielu przypadkach samochodow nieocynkowanych Tylko rozrzad jak na czas wymienisz to nie bedzie problemu. Podluznic juz nie wymienisz (przynajmniej nie za porownywalna cene). -- venioo -> GG:198909 Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-mafia-look-IDvheh.html |
|
Data: 2012-02-19 14:36:37 | |
Autor: DoQ | |
alfa szczytuje | |
W dniu 19-02-2012 02:30, venioo@interia.pl pisze:
Po prostu trzeba wymieniac na czas i tyle. Podejrzewam, ze tu bardziejRozrzad co 40tys.km. bo jak strzeli, to nie ma co zbierac, a lubi sobie Ale przecież w innych markach te "chińskie" jakoś się nie zrywaja. Nie wiem, nie mialem nigdy hondy i mitsu. W Alfie tam gdzie sie Tzn. gdzie miałeś to czerwone pole?:) -- pozdr. Rzędzimir |
|
Data: 2012-02-19 19:38:48 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
alfa szczytuje | |
W dniu 2012-02-19 14:36, DoQ pisze:
W dniu 19-02-2012 02:30, venioo@interia.pl pisze: tak dla przykladu pierwsze kilka co mi do glowy przyszlo: http://allegro.pl/golf-iii-1-6-zegary-obrotomierz-zlawies-i2072589611.html http://allegro.pl/licznik-opel-astra-f-benzyna-z-obrotomierzem-tani-i2103143377.html http://allegro.pl/licznik-z-obrotomierzem-opel-vectra-b-tanio-i2105217898.html http://allegro.pl/licznik-zegary-obrotomierz-kilometry-laguna-i-1-8-i2084112283.html a tu alfa - czerwone od 7tys.obr./min., przy czym silnik bydzil sie do zycia dopiero po 3-3,5tys obrotow: http://allegro.pl/alfa-romeo-156-1-6-licznik-zegar-obrotomierz-i2071506336.html -- venioo -> GG:198909 Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-mafia-look-IDvheh.html |
|
Data: 2012-02-19 21:15:41 | |
Autor: DoQ | |
alfa szczytuje | |
W dniu 19-02-2012 19:38, venioo@interia.pl pisze:
tak dla przykladu pierwsze kilka co mi do glowy przyszlo: Rozumiem że celowo wybrałeś najgorsze barachło, z najczęściej 8v silnikami? Trzeba było jeszcze diesle wyszukać.. Dla przykładu, zegary do silników lubiących wyższe obroty - i to stare rumple nie wymagające pieszczenia się http://allegro.pl/mitsubishi-eclipse-1g-licznik-zegar-zegary-i2098949208.html http://allegro.pl/zegary-licznik-honda-crx-del-sol-93-1-6-vtec-fv-i2152807560.html http://allegro.pl/licznik-mitsubishi-galant-96r-automat-wysylka-i2071593415.html -- pozdr. Rzędzimir |
|
Data: 2012-02-19 21:28:18 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
alfa szczytuje | |
W dniu 2012-02-19 19:38, venioo@interia.pl pisze:
http://allegro.pl/licznik-zegary-obrotomierz-kilometry-laguna-i-1-8-i2084112283.html Akurat to nie jest dobry przykład. Ten licznik jest z Laguny przedliftowej, w której był 1.8 8V 90/95KM. To dość niskoobrotowy silnik jak na wolnossącą benzynę. Swój maksymalny moment miał przy 2750obr. a moc maksymalną przy 5750obr. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2012-02-19 23:56:27 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
alfa szczytuje | |
W dniu 2012-02-19 21:28, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2012-02-19 19:38, venioo@interia.pl pisze: wybralem na chybil trafil z najpopularniejszych co na ulicach widuje rownie czesto jak alfe. bo elcipse I gen. jakie podal DoQ to widzialem przez ostatnie dwa lata JEDNO na ulicy, del sol'e moze ze dwa - trzy. -- venioo -> GG:198909 Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-mafia-look-IDvheh.html |
|