alfabet Ziemkiewicza, moim zdaniem niezły...ale tzv a się chyba zapłacze ze złości

Data: 2009-07-30 16:52:05
Autor: Mariusz Merta
alfabet Ziemkiewicza, moim zdaniem niezły...ale tzv a się chyba zapłacze ze złości
http://www.rp.pl/artykul/2,238804_Silva_rerum_Ziemkiewicza_.html
za dużo prawdy w tym wszystkim jak na jednego tzva...
pewnie kawecki pomoże
Mariusz Merta

Data: 2009-07-31 02:05:50
Autor: Slawomir Stoff

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:e2ff434d-7684-4e29-b047-d60e7797c77bc14g2000yqm.googlegroups.com...
http://www.rp.pl/artykul/2,238804_Silva_rerum_Ziemkiewicza_.html
za dużo prawdy w tym wszystkim jak na jednego tzva...
pewnie kawecki pomoże
Mariusz Merta

Zakochales sie PAN czykij chuj?

AR

P.S.  Ten RAZ to jakas lacinska

odmiana ANALchabety Lysiaka?

Data: 2009-07-31 02:56:14
Autor: Mariusz Merta
no cóż, roszyfrował mnie pan...
homosekksualistą nie jestem ale Waldka Łysiaka czy Rafała Ziemkiewicza
z łóżka bym nie wyrzucił... ;-)
to taka parafraza ze słynnego musicalu "Hair" który swego czasu aż łzy
mi wyciskał z oczu...ale do czasu gdy dorosłem
później zrozumiałem dzięki Łysiakowi właśnie, że tylko muskuły chronią
cywilizację...
jeśli chodzi o pana to zastanawiam się czy jeden kopniak by nie
rozwiązał sytuacji...
Mariusz Merta

Data: 2009-07-31 12:06:37
Autor: raff
no cóż, roszyfrował mnie pan. ..
Mariusz Merta pisze:
[...]

On bardzo lubi byc kopany.

Kopniak w czarkowa dupe zaiste czyni cuda.

R.

Data: 2009-07-31 07:30:36
Autor: Piotr
Dnia Fri, 31 Jul 2009 02:05:50 +0200, Slawomir Stoff napisał(a):

za dużo prawdy w tym wszystkim jak na jednego tzva...
pewnie kawecki pomoże
Mariusz Merta

Zakochales sie PAN czykij chuj?

Takie czasy, kupa kału jako punkt orientacyjny.
Piotr

Data: 2009-07-31 10:31:34
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:gh73uf5qd3xk$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

straszne chamstwo i buractwo.
awe

alfabet Ziemkiewicza, moim zdaniem niezły...ale tzv a się chyba zapłacze ze złości