alimenty na dziecko i matke dziecka.Pomocy!!!

Data: 2009-09-24 19:38:24
Autor: SDD
alimenty na dziecko i matke dziecka.Pomocy!!!

Użytkownik "edzia" <lalu81@interia.pl> napisał w wiadomości news:b33b4866-0d35-496c-9fa9-60b49c2050b8b18g2000vbl.googlegroups.com...

-nie zamieszkalismy ze soba po slubie dluzej niz miesiac

To na co polecialas? 20 centymetrow w portkach? Postura atlety?

Wiemy ze za 400zl nawet dziecko nie wyzyje a przeciez ja tez
powietrzem nie zyje.Robi to specjalnie.Postanowilam zenjuz dluzej sie

Alimenty sa dla dziecko. Ty sie do roboty powinnas wziac - zanim podjelas decyzje o rozmnozeniu sie.
Nie masz zadnych dochodow? Nie pracujesz?

1.Czy moge wniesc pozew tylko o alimenty czy musze od razu pozew
rozwodowy razem z pozwem o alimenty

Mozna tylko o alimenty.

2.Czy ktos moze zna strone ze wzorami pozwow na dziecko i na osobe
ubiegajaca sie o alimenty(zamierzam podac meza o alimenty takze na
siebie)

3.Nie znam miejsca zamieszkania meza-co robic jak to napisac w pozwie

4.Na sprawe maz przyjdzie ze swoim adwokatem i w zwiazku z tym ja chce
sie starac o adwokata z urzedu,co napisac we wniosku aby sad
przychylil sie do mojej prosby.Maz kilkakrotnie powtarzal ze mnie
zniszczy i nawymysla w sadzie aby zrobic ze mnie potwora,on po prostu

Jesli chodzi o alimenty na dziecko to raczej i najlepszy adwokat mu nie pomoze

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-25 05:31:08
Autor: KRZYZAK
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisali:

Alimenty sa dla dziecko. Ty sie do roboty powinnas wziac - zanim podjelas decyzje o rozmnozeniu sie.

Alimenty na dziecko + pensja za jego wychowanie. Najmniej 5zl za godzine.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

alimenty na dziecko i matke dziecka.Pomocy!!!