alimenty na dziecko i matke dziecka.Pomocy!!!

Data: 2009-09-25 19:16:52
Autor: Jotte
alimenty na dziecko i matke dziecka.Pomocy!!!
W wiadomości
edzia <lalu81@interia.pl> pisze:

-mamy 13 miesiecznego synka,
Czy to mąż jest biologicznym ojcem?
Na pewno?
Jaja mogą być jak się chłop dobrze zawinie i każe sprawdzić.

Wiemy ze za 400zl nawet dziecko nie wyzyje a przeciez ja tez
powietrzem nie zyje.
Weź się do roboty.

1.Czy moge wniesc pozew tylko o alimenty czy musze od razu pozew
rozwodowy razem z pozwem o alimenty
Możesz o same alimenty.
Ale może warto przerwać całościowo?

2.Czy ktos moze zna strone ze wzorami pozwow na dziecko i na osobe
ubiegajaca sie o alimenty(zamierzam podac meza o alimenty takze na
siebie)
Najpierw poczytaj ustawę KRiO.
Jeśli możesz pracować to alimenty na ciebie ci się nie należą. Czemu ktoś miałby utrzymywać żonę-lenia?

4.Na sprawe maz przyjdzie ze swoim adwokatem i w zwiazku z tym ja chce
sie starac o adwokata z urzedu,co napisac we wniosku aby sad
przychylil sie do mojej prosby.Maz kilkakrotnie powtarzal ze mnie
zniszczy i nawymysla w sadzie aby zrobic ze mnie potwora,on po prostu
katuje mnie psychicznie
A potrafisz to udowodnić?

--
Jotte

Data: 2009-09-25 19:35:06
Autor: KRZYZAK
Jotte <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisali:
Jeśli możesz pracować to alimenty na ciebie ci się nie należą. Czemu ktoś miałby utrzymywać żonę-lenia?

Zajmowales sie kiedys dzieckiem dluzej niz godzine?

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-09-25 21:45:45
Autor: SDD

Użytkownik "KRZYZAK" <krzyzak@krzyzak.com> napisał w wiadomości news:4abd1b6a$1news.home.net.pl...

Zajmowales sie kiedys dzieckiem dluzej niz godzine?

To, ze ona TERAZ, gdy sama wychowuje dziecko, nie chodzi do pracy to jeszcze jest jakos zrozumiale. Sek w tym, zo ona wogole sie raczej zadna praca nie zhanbila (czyli wychowawcze, macierzynskie itp nie wchodza w rachube). Caly misterny zyciowy plan opierac sie mial na tych 5-6 tysiakach lekkomyslnego samca. Teraz chodzi o to, jak najwiecej z tych tysiakow mu wyrwac.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-26 07:45:54
Autor: KRZYZAK
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisali:
[...]

Byc moze tak jest.
Ale mi chodzi o glupie zalozenie, ze alimenty maja pokrywac tylko potrzeby
dziecka.
Jakbys wykonywal umowe-zlecenie, a zleceniodawca pokrylby Ci koszty
materialow.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-09-26 14:55:00
Autor: SDD
alimenty na dziecko i matke dziecka.Pomocy!!!

Uzytkownik "KRZYZAK" <krzyzak@krzyzak.com> napisal w wiadomosci news:4abdc6b2news.home.net.pl...

Jakbys wykonywal umowe-zlecenie, a zleceniodawca pokrylby Ci koszty
materialow.

No coz - nie wymyslono jeszcze instytucji "wynagrodzenia za urodzenie i wychowanie potomka" :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-26 13:27:12
Autor: GK
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):
No coz - nie wymyslono jeszcze instytucji "wynagrodzenia za urodzenie (...)"
A to? http://tiny.pl/hqdlr :)
Tylko, że w Polsce urodzenie za wynagrodzenie to podobno jest świadczenie niegodziwe czy coś takiego. :)

GK

Data: 2009-09-26 07:43:10
Autor: szerszen

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:h9its7$mv6$2news.dialog.net.pl...

Czy to mąż jest biologicznym ojcem?
Na pewno?
Jaja mogą być jak się chłop dobrze zawinie i każe sprawdzić.

teraz to on sie moza zawijac do woli, jego czas na ewentualne zawijanie minal 7 miesiecy temu

Data: 2009-09-26 15:39:43
Autor: Jotte
alimenty na dziecko i matke dziecka.Pomocy!!!
W wiadomości news:h9k9ld$9ml$1news.task.gda.pl szerszen

Dlaczego?

--
Jotte

Data: 2009-09-26 17:14:49
Autor: GK
<szerszen@tlen.pl> pisze:

> teraz to on sie moza zawijac do woli, jego czas na ewentualne zawijanie > minal 7 miesiecy temu
Dlaczego?
Szerszen nie zauważył pewnie zmiany w KRiO. W każdym razie, zawsze można (było) uderzyć przez prokuratora.

GK

Data: 2009-09-27 19:58:44
Autor: szerszen

Użytkownik " GK" <kroelewicz@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9li69$mt5$1inews.gazeta.pl...

Szerszen nie zauważył pewnie zmiany w KRiO. W każdym razie, zawsze można
(było) uderzyć przez prokuratora.

najwyrazniej, a co sie zmienilo bo na szybko przewertowane nadal mowia o 6 miesiacach

Data: 2009-09-27 18:55:50
Autor: GK
alimenty na dziecko i matke dziecka.Pomocy!!!
Mój błąd, zmiana dotyczy tylko ojców-niemężów - art. 78 KRiO, zmiany od czerwca. Kolejna zaleta pozostawania kawalerem w obliczu rzekomej "wpadki". :)

GK

Data: 2009-09-29 10:22:42
Autor: Herald
Dnia Sun, 27 Sep 2009 18:55:50 +0000 (UTC), GK napisał(a):

Mój błąd, zmiana dotyczy tylko ojców-niemężów

Ale art 63 jest nadal :)
Nie wiemy kiedy "mąż matki dziecka" dowiedział się o tym dziecku. Owe 6
miesięcy biegnie od chwili DOWIEDZENIA się o rzekomym ojcostwie, a nie od
urodzenia dziecka.
Szerszeń za szybko pisze ;)

Data: 2009-09-29 11:52:35
Autor: szerszen
alimenty na dziecko i matke dziecka.Pomocy!!!

Użytkownik "Herald" <herald@onet.eu> napisał w wiadomości news:tlbsxqkcuahm$.1nxu04d35o5u$.dlg40tude.net...

Szerszeń za szybko pisze ;)

nie, uwaznie czytam ;)
pytajaca w pierwszym poscie pisze "-nie dawal mi zadnych pieniedzy na utrzymanie nas,nawet ciaze kazal mi usuwac itd itd."

Data: 2009-09-29 14:11:07
Autor: Herald
Dnia Tue, 29 Sep 2009 11:52:35 +0200, szerszen napisał(a):

Szerszeń za szybko pisze ;)

nie, uwaznie czytam ;)
pytajaca w pierwszym poscie pisze "-nie dawal mi zadnych pieniedzy na utrzymanie nas,nawet ciaze kazal mi usuwac itd itd."

No i nadal podtrzymuję pytanie, skąd wywodzisz że ten ojciec wiedział że
dziecko się urodziło?
Może przypuszczał że urodziło się martwe, że poroniła itp itd.
Nawet ma to uzasadnienie, ponieważ nie "dawał na dziecko kasy" - czyli
zakładał że dziecko się nie urodziło :)
Podtrzymuję, że wróżysz z fusów - możliwe że ojciec dziecka będzie w stanie
przedstawić wersję że NIE WIDZIAŁ iż jego "żona" z którą nie mieszkał,
urodziła dziecko.

Data: 2009-09-29 14:15:24
Autor: Liwiusz
Herald pisze:
[...]

   Pewnie z "doświadczenia życiowego".

[...]

   W takim razie zacznijmy od tego, aby wątkotwórczyni przedstawiła nam tutaj akt ślubu, oraz zaświadczenie od lekarza, że dziecko urodziło się żywe. Nie wyobrażam sobie prowadzenia dyskusji bez tak podstawowych dowodów.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-29 15:55:24
Autor: Papa Smerf
Órzytkownik "Liwiusz" napisał:
[...]

i jeszcze kopię listu poleconego informującego niemieszkającego razem męża o fakcie narodzenia, oraz stwierdzeniu jego ojcostwa badaniem DNA!:O)

Data: 2009-09-29 15:55:06
Autor: szerszen

Użytkownik "Herald" <herald@onet.eu> napisał w wiadomości news:16bf0eyecjc5x.lhi1rtsoyaqf$.dlg40tude.net...

No i nadal podtrzymuję pytanie, skąd wywodzisz że ten ojciec wiedział że
dziecko się urodziło?
Może przypuszczał że urodziło się martwe, że poroniła itp itd.

i pewnie myslal ze dziecko ktore widywal w domu mieszkajac z nia po slubie to dziecko sasiadow

ehhhh, jak ja uwielbiam takie pitolenie

Data: 2009-09-29 17:07:50
Autor: Papa Smerf
Órzytkownik "szerszen" napisał:
i pewnie myslal ze dziecko ktore widywal w domu mieszkajac z nia po slubie to dziecko sasiadow

może tak myślał i pewnie dlatego się wyprowadził i nie płaci, widzisz nie znmy argumentuf drugiej strony więc możemy się tylko domyślać:O)

Data: 2009-09-29 20:43:37
Autor: szerszen

Użytkownik "Papa Smerf" <Papa@zagurami.zalasami.trala.la> napisał w wiadomości news:h9t8eq$rhf$1nemesis.news.neostrada.pl...

może tak myślał i pewnie dlatego się wyprowadził i nie płaci, widzisz nie znmy argumentuf drugiej strony więc możemy się tylko domyślać:O)

ale ciebie gowno obchodza argumenty drugiej storny, to nie sala sadowa, masz fakty przedstawione i do nich sie powinienes ustosunkowac, jesli chcesz cos sensownego wniesc, a nie roztrzasac wyzszosc swiat bozego narodzenia nad wielkanocnymi

Data: 2009-09-29 20:51:09
Autor: Liwiusz
szerszen pisze:
[...]

   Nie denerwuj się, Papa Smerf tylko rzucił taką aluzję do słów Heralda

Data: 2009-09-30 06:51:35
Autor: szerszen

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9tkuu$hc$2news.onet.pl...

  Nie denerwuj się, Papa Smerf tylko rzucił taką aluzję do słów Heralda

moze i racja, co nie zmienia postaci rzeczy ze iruja mnie takie wstawki jak heralda :)

Data: 2009-09-30 11:30:19
Autor: Herald
Dnia Wed, 30 Sep 2009 06:51:35 +0200, szerszen napisał(a):

  Nie denerwuj się, Papa Smerf tylko rzucił taką aluzję do słów Heralda

moze i racja, co nie zmienia postaci rzeczy ze iruja mnie takie wstawki jak heralda :)

A kogo to obchodzi co cię itYTuje?  :)))
odstaw i nie korzystaj z kompa/grup dyskusyjnych - to cię nie będzie
irytować :))
przy pycie mi lata twoja irytacja :)

Data: 2009-10-02 02:52:47
Autor: kasia
On 29 Wrz, 20:51, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
szerszen pisze:

> [...]

   Nie denerwuj się, Papa Smerf tylko rzucił taką aluzję do słów Heralda

"No i nadal podtrzymuję pytanie, skąd wywodzisz że ten ojciec wiedział

wiedzial,bo byl przy porodzie,padla propozycja z mojej strony zeby
zrobic testy DNA (wprost namawialam go) i mu udowodnic ze na 100% to
jego dziecko,ale nie chcial ich robic.Ta kwestia zostala
rozwiazana.Czekam na kolejna debate.

alimenty na dziecko i matke dziecka.Pomocy!!!