alior Bankowy Papier Wartościowy

Data: 2014-01-29 21:31:37
Autor: zlotowinfo
alior Bankowy Papier Wartościowy
http://bpw.aliorbank.pl/

http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/inwestycje/bpw_pieniezne/bpw_pieniezny_20140120/opis_produktu

te dobre procenciki dopiero na sam koniec

zerwać można w określonych datach
zerwanie w innych wiąże się z utratą kapitału
powiedziala mi infolinka, a to mi bardzo się nie podoba

Data: 2014-01-29 21:49:48
Autor: RobertS
alior Bankowy Papier Wartościowy

te dobre procenciki dopiero na sam koniec

zerwać można w określonych datach
zerwanie w innych wiąże się z utratą kapitału
powiedziala mi infolinka, a to mi bardzo się nie podoba

to jakaś struktura, większość kasy inwestowana jest w opcje dlatego wypłata w innym terminie niż wskazany wiąże się z utratą kapitału...

ale całego czy części? ew. jakiej części

RobertS

Data: 2014-01-29 21:53:57
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:lcbphb$c71$1sunflower.man.poznan.pl...

[...]

tego nie powiedziala
struktury kojarzą mi się z możliwością utraty zawsze

tu zapewniali że to jest jak lokata i procenty gwarantowane
a jedyny kruczek to wlasnie wyplata w innym okresie
co wiąże się z utratą części kapitału

Data: 2014-01-29 22:02:11
Autor: RobertS
[...]

bla bla bla

gdzie jest dokument, na którym jest napisane ile można stracić kapitału?

pod BFG to podlega, może pod UFG czy wcale nie ma gwarancji?

mam w ofercie struktury na 4 lata, jak nie wypłacisz wcześniej (opłata likwidacyjna wynosi na początku nawet 20% kapitału, później maleje) to zarobisz tyle ile inwestycja bazowa (fundusz) lub min. ~6,5% czyli wypłata minimalna to 106,5% po 4 latach

całość w formie UFG, jak ktoś ma nadzieję na zysk z funduszu to bierze, oczywiście musi zapomnieć o kasie na 4 lata

więc zanim się zdecydujesz przeczytaj, TOiP, kartę informacyjną i warunki ubezpieczenia - jak się spodoba to skorzystaj, nie bazuj tylko na tym co infolinia mówi

RobertS

Data: 2014-01-29 23:13:50
Autor: Krzysztof

Użytkownik "RobertS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lcbq8j$c71$2@sunflower.man.poznan.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
W inf-reklamie na stronie jest mowa o BFG, ale nie znalazlem tej informacji w warunkach emisji.
Jezeli podpada to pod obligacje korporacyjne, to w zaden sposob nie jest to zabezpieczone, a zysk porownywalny jest z wieloma lokatami na rynku majacymi gwarancje BFG

Data: 2014-01-30 20:28:43
Autor: Adam S.
alior Bankowy Papier Wartościowy

Krótko
- wg dokumentów emisja na podstawie art 89,90 Prawa Bankowego imo podlega pod BFG
- nie muszą to być struktury , kiedyś banki sprzedawały papierowe bony lokacyjne np z kwartalnymi kuponami ani obligacje bo te emitowane byłyby na podstawie innej podstawy prawnej.,
- wypłata w terminie innym niż zdefiniowane dni wykupu wiąze się z utratą do max 3 PLN od 100 PLN - na podstawie
http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/bpw_pieniezne/p4yf20171222_specyfikacja_parametrow_ekonomicznych.pdf
http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/bpw_pieniezne/p2yf15151222_specyfikacja_parametrow_ekonomicznych.pdf
w punktcie o obrocie wtórnym

Średnie oprocentowanie na dziś jest niezłe albo nawet dobre ale trakcie przeszło 2 - 4 lat na rynku stopy procentowe mogą istotnie wzrosnąć a tu zostajemy z takim jakim jest albo wychodzimy nie realizując okresów odsetkowych z wyższym oprocentowaniem. Warto zwrocić uwagę że najwyższe stawki obowiązują tylko przez miesiąc,

Pozdrawiam
as

alior Bankowy Papier Wartościowy