alior chashback 7%

Data: 2012-11-08 13:37:47
Autor: pawlin
alior chashback 7%
Data: 2012-11-08 04:47:10
Autor: eisenberg
alior chashback 7%
W dniu czwartek, 8 listopada 2012 13:38:11 UTC+1 użytkownik pawlin napisał:
dzisiaj na maila dostalem takie cos:

http://www.aliorbank.pl/resources/res/emailing/20121106_pc_aktywacja/regulamin_aktywni_klienci_pc.pdf

Właśnie też odebrałem. Chyba spory odpływ zanotowali.
"Będziesz wpłacał co miesiąc na swój rachunek minimum 500 zł" - Chytruski z tym warunkiem. I tak przelewam od tego m-ca 2k PLN żeby uniknąć haraczu 8 zet za konto.

Data: 2012-11-08 14:07:03
Autor: omega_fan
alior chashback 7%
On 11/08/2012 01:37 PM, pawlin wrote:
dzisiaj na maila dostalem takie cos:

http://www.aliorbank.pl/resources/res/emailing/20121106_pc_aktywacja/regulamin_aktywni_klienci_pc.pdf

Tak czytam to czytam i nie kumam - czy nie mając dotychczas konta w
Alior Banku (mam w Syncu) moge sobie je teraz zalozyc i zalapie sie na
ta promocje czy nie?

Data: 2012-11-08 05:18:36
Autor: eisenberg
alior chashback 7%
A co oznacza "Opiekunem klienta jest jednostka Contact Center". Czy założenie konta na przelew?
Dalej - "Dokonali Uznania ROR maksymalnie w 1 miesiącu kalendarzowym w okresie od 1 sierpnia do 31 października". W ramach jednej umowy mam 2 RORy bo na tyle pozwala regulamin. Jeśli miałem wpływ na jeden z nich, a na drugi nie to łapię się na promocję czy nie??
Haczyków tyle że skłonny jestem podziękować

Data: 2012-11-08 14:25:05
Autor: pawlin
alior chashback 7%
W dniu 2012-11-08 14:18, eisenberg pisze:
[...]

ja juz aliorowi podziekowalem po zgarnieciu promocyjnych wisien :D

Data: 2012-11-08 05:36:52
Autor: Kris
alior chashback 7%
W dniu czwartek, 8 listopada 2012 14:25:08 UTC+1 użytkownik pawlin napisał:
ja juz aliorowi podziekowalem po zgarnieciu promocyjnych wisien :D

Teraz mi przypomniałeś że kilka lat temu jak alior powstawał to chyba tam konto założyłem i 100zł dostałem;)0. Od tej poory bank się ze mna nie kontaktował, mi to konto zbyteczne więc trzeba zamknąć, Czy mozna to jakoś zdalnie zamknąc tak jak zdalnie otworzyłem? czy trzeba pisemnie?

Data: 2012-11-08 06:01:42
Autor: perypatetyk
alior chashback 7%
On Thursday, November 8, 2012 2:36:53 PM UTC+1, Kris wrote:
> [...]

Teraz mi przypomniałeś że kilka lat temu jak alior powstawał to chyba tam konto założyłem i 100zł dostałem;)0. Od tej poory bank się ze mna nie kontaktował, mi to konto zbyteczne więc trzeba zamknąć, Czy mozna to jakoś zdalnie zamknąc tak jak zdalnie otworzyłem? czy trzeba pisemnie?

Ja musiałem podryptać do oddziału.
Na wszelki przypadek przygotowałem papierowy wniosek o zamknięcie kont, ale okazało się to zbyteczne.
Proces pożegnania odbył się sprawnie i krótko.

Data: 2012-11-09 10:57:49
Autor: Damian Niusy
alior chashback 7%
Witam

[...]

U mnie niestety nie poszło jak łatwo. Okazało się ze mam z rachunkiem głównym powiązany rachunek maklerski i najpierw trzeba ten rachunek zamknąć, ale to musi trochę potrwać (wysyłają faks do centrali) i powiedzieli że na drugi dzień mogę sobie rachunek zamknąć sam przez Internet co okazało się nieprawdą. I musze drugi raz udać się do oddziału. Wyższa kultura nie ma co.

Damian

alior chashback 7%