alior - dodatkowa KK

Data: 2009-03-26 22:08:11
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
alior - dodatkowa KK
Hello,

Czy karta dodatkowa w Aliorze jest za darmo za pierwszy rok? Jakoś nie mogę się doczytać w TOiP opłaty za wydanie - widzę jedynie za wznowienie...

--
MiCHA

Data: 2009-03-26 14:30:17
Autor: bradley.st
alior - dodatkowa KK
On 26 Mar, 17:08, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
[...]

No zebym to JA znal odpowiedz na takie pytanie... Swiat sie
konczy... :D

"Ile kosztuje karta kredytowa?

Przez pierwszy rok za kartę nie zapłacisz zupełnie nic. Opłaty za
kartę nie pobierzemy również w kolejnych latach, pod warunkiem, że
często z niej korzystasz. Im częściej płacisz kartą, tym mniej Cię ona
kosztuje. Dla karty SREBRNEJ opłata w drugim i kolejnych latach to od
0 zł do 70 zł, dla karty ZŁOTEJ od 0 zł do 150 zł, w przypadku karty
Lotniczej to od 0 do 200 zł."

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/pytania_i_odpowiedzi

No chyba ze dalem sie zlapac na klasyczne "zalozenie watku w celach
marketingowych"? :)

Data: 2009-03-26 23:34:17
Autor: Marcin Lubojański
alior - dodatkowa KK
bradley.st wrote:
[...]

A gdzie tu napisali coś o karcie DODATKOWEJ??

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-03-26 15:55:06
Autor: bradley.st
alior - dodatkowa KK
On 26 Mar, 18:34, Marcin Lubojański <konto_tylko_do_usen...@op.pl>
wrote:

A gdzie tu napisali coś o karcie DODATKOWEJ??

Racja, racja, przepraszam, ja nienawykly do podstepnych praktyk,
zobaczylem "Przez pierwszy rok za kartę nie zapłacisz zupełnie nic." i
wzialem to za dogmat bezwyjatkowy :)

Wycofuje sie! "Co ja wiem o zabijaniu...?" :)

Data: 2009-03-27 08:20:32
Autor: Olgierd
alior - dodatkowa KK
Dnia Thu, 26 Mar 2009 22:08:11 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

Czy karta dodatkowa w Aliorze jest za darmo za pierwszy rok? Jakoś nie
mogę się doczytać w TOiP opłaty za wydanie - widzę jedynie za
wznowienie...

Niby nie jest, ale u mnie opłaty nie pobrali.
Coś mi się zresztą wydaje, że przelewy też są (jeszcze?) gratis.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-03-27 10:29:25
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
alior - dodatkowa KK
Olgierd pisze:

[...]

"Niby" - tzn.? Ile w zasadzie powinni pobrać i z którego punktu TOip to
wynika?

--
MiCHA

Data: 2009-03-27 09:34:24
Autor: Olgierd
alior - dodatkowa KK
Dnia Fri, 27 Mar 2009 10:29:25 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

Niby nie jest, ale u mnie opłaty nie pobrali. Coś mi się zresztą
wydaje, że przelewy też są (jeszcze?) gratis.

"Niby" - tzn.? Ile w zasadzie powinni pobrać i z którego punktu TOip to
wynika?

Opłata za wydanie/wznownienie karty dodatkowej: rozdział I, pkt 5 w dokumencie, który mam zapisany na dysku jako TOiP dla kart. Tutaj

http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/
klienci_indywidualni/tabela_oplat_i_prowizji.pdf

jest to rozdział 5 pkt 5.

Data: 2009-03-27 12:02:26
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
alior - dodatkowa KK
Olgierd pisze:

[...]

No pięknie... A na www o oczywiście nie ma ani słowa o tej opłacie...
http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_kredytowa_mastercard

Hehe, wyższa kultura...

--
MiCHA

Data: 2009-03-27 13:23:44
Autor: J.F.
alior - dodatkowa KK
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:gqibs7$55$1atlantis.news.neostrada.pl...
Olgierd pisze:
[...]

To nie jest bank dla klientow ktorzy sie beda awanturowac o 50zl, jednorazowe zreszta :-)

J.

Data: 2009-03-28 18:20:33
Autor: jurek.news
alior - dodatkowa KK
Olgierd pisze:

Niby nie jest, ale u mnie opłaty nie pobrali.
Coś mi się zresztą wydaje, że przelewy też są (jeszcze?) gratis.

Wziąłem dodatkową kartę dla żony. Tu wielki plus dla A, bo:

- kartę dodatkową załatwiłem bez chodzenia do oddziału, wystarczył mejl (potem, już po otrzymaniu karty odesłałem tylko pocztą na koszt banku podpisany wniosek o wydanie karty)
- wydatki kartą dodatkową wchodzą do kwoty do zwolnienia za kartę główną
- można mieć inną kartę dodatkową niż główna (tzn: Głowna gold, dodatkowa silver)
- karta przyszła pocztą chyba po 5 dniach (tzn. zamówiłem w poniedziałek, karta przyszła w piątek)

Kiedy chciałem dodatkową KK dla żony w mBanku, to z w/w działał tylko 1wszy punkt (tzn. wydanie bez żadnego chodzenia i papierów). Poza tym w mBanku wydatki kartą dodatkową liczą się do zwolnienia za wydanie osobno (czyli wydając główną i dodatkową po 15kzł płacimy za obie karty po 38 zł.... - w Aliorze w tym przypadku główna jest zwolniona z opłaty, dodatkowa za 20 zł). Dodatkowo nie dało się wyrobić karty dodatkowej innej niż główna (chciałem do głównej VC czarnej wyrobić KK VE, tą najtańszą). Dodatkowo karta dla żony przyszła po 5 dniach (wysłana priorytetem), ale potem musieliśmy czekać jeszcze prawie 2 tygodnie na "pakiet aktywacyjny" potrzebny tylko do zadzwonienia na mLinię i aktywowanie karty.....

Sprawdziłem właśnie w starej TOiP (tej z 10.2008) - wydanie dodatkowej Silver było za 20 zł, a potem co rok 20 zł za używanie bez żadnej opcji za zwolnienie z tej kwoty. Jak na razie opłata nie została pobrana (a mam już 2 wygenerowane wyciągi).

Data: 2009-03-28 21:42:25
Autor: Olgierd
alior - dodatkowa KK
Dnia Sat, 28 Mar 2009 18:20:33 +0100, jurek.news napisał(a):

- kartę dodatkową załatwiłem bez chodzenia do oddziału, wystarczył mejl
(potem, już po otrzymaniu karty odesłałem tylko pocztą na koszt banku
podpisany wniosek o wydanie karty)

A to bardzo ciekawe, bo mi znów powiedzieli, że trzeba podpisać umowę ramową dla użytkownika. Czyli wizyta była konieczna.

- wydatki kartą dodatkową wchodzą do kwoty do zwolnienia za kartę główną
- można mieć inną kartę dodatkową niż główna (tzn: Głowna gold,
dodatkowa silver)

A to nawet nie wiedziałem!

- karta przyszła pocztą chyba po 5 dniach (tzn. zamówiłem w
poniedziałek, karta przyszła w piątek)

To prawda, szybciutka reakcja. Szybciej niż w Citi nawet.

Data: 2009-03-28 22:16:20
Autor: Olgierd
alior - dodatkowa KK
Dnia Sat, 28 Mar 2009 21:42:25 +0000, Olgierd napisał(a):

[...]

Co potwierdza tylko teorię, że w Aliorze każdy oddział działa inaczej ;-)

Data: 2009-03-29 10:30:23
Autor: jurek.news
alior - dodatkowa KK
Olgierd pisze:
[...]

Może dlatego moja żona nie musiała, bo mamy wspólny rachunek w Aliorbanku? Ale i tak umowa KK jest tylko na mnie....

Data: 2009-03-29 03:17:37
Autor: BK
alior - dodatkowa KK
On 29 Mar, 10:30, "jurek.news" <jurek.n...@gazeta.pl> wrote:
Olgierd pisze:

> [...]

Może dlatego moja żona nie musiała, bo mamy wspólny rachunek w
Aliorbanku? Ale i tak umowa KK jest tylko na mnie....

No tak ale to zona ma juz ramowke z Bankiem.

alior - dodatkowa KK