alior i przeniesienie kk bez "formalnosci"

Data: 2009-08-05 16:07:03
Autor: gasper
alior i przeniesienie kk bez "formalnosci"
zachęcony reklamami i telefonem do banku pojechałem dziś do oddziału z wyciągami za ostatnie 3 miesiące karty kredytowej Gold o limicie 13000. Na infolinii zapewniano, że wszystko załatwie w oddziale od ręki. Po przybyciu do oddziału Pani wzięła wyciągi i poszła na zaplecze - wróciła i stwierdziła, że nie dostane kk bez 3 ostanich dowodów opłat za zus, zaświadczenia o niezaleganiu z US i ...... książka przychodów i rozchodów do wglądu.  Tak mnie to rozbawiło, że chyba zostane z kartą tam gdzie jestem - lepiej mieć swojego Karglula niż szukać nowych wrogów. Dodam, ze chodzi o oddział na Dąbrowskiego w Poznaniu.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-05 16:22:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:h5c3mc$9rq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Trenowałem to samo.
Dodam że nawet ten stos zaświadczeń nic by Ci nie dał.
Wliczyliby Ci do kredytów nawet limit tego Golda który byś chciał przenosić, olaliby dochody Twojej małożnki (o ile masz) i nie miałbyś zdolności.

Data: 2009-08-05 16:39:00
Autor: gasper
alior i przeniesienie kk bez "formalnosci"
nic - pisze reklamacje

Data: 2009-08-05 16:52:35
Autor: MarekZ
alior i przeniesienie kk bez "formalnosci"
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:h5c5i9$hfh$1inews.gazeta.pl...
nic - pisze reklamacje

Reklamację czego? ;-)

Data: 2009-08-05 17:01:29
Autor: gasper
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:h5c692$b9r$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:h5c5i9$hfh$1inews.gazeta.pl...
nic - pisze reklamacje

Reklamację czego? ;-)

wprowadzania w bład przez infolinie i reklame....

Data: 2009-08-05 16:51:02
Autor: jacko
alior i przeniesienie kk bez "formalnosci"
nic - pisze reklamacje

Reklamację czego? ;-)

wprowadzania w bład przez infolinie i reklame....
Nie ma to jak dobrze spedzic czas w ten piekny letni dzien...

Data: 2009-08-05 17:54:19
Autor: gasper
Użytkownik "jacko" <spam@trap.com> napisał w wiadomości news:h5c9n9$1ou$1news.onet.pl...
nic - pisze reklamacje

Reklamację czego? ;-)

wprowadzania w bład przez infolinie i reklame....
Nie ma to jak dobrze spedzic czas w ten piekny letni dzien...

dokładnie - zrobiłem sobie wycieczke.... dobrze, ze inna sprawa mi dziś wypaliła bo pewnie pani konsultantka miałaby przechlapane ;)
ale nic, zadzwoniłem do starego banku, że chce zabrać karte i oddzwonili, że jutro przedstawią lepsze warunki

Pozdrawiam

Data: 2009-08-05 17:52:48
Autor: marco
gasper pisze:
[...]

Oddział na półwiejskiej to samo ;>
Po dociśnięciu pracownik przyznał, że uproszona procedura owszem, ale do
10K limitu i w zasadzie to nie przy DG tylko dla etatowców. W moim
przypadku jeszcze chcieli potwierdzonego PITa 36 za ostatni rok.

Za to w kontraście do wyższej kultury w mBanku przy limicie sporo
wyższym niż o tym o którym mówimy potrzebowali tylko wpis do ewidencji
(i zadowolili się wydrukiem ze strony urzędu miasta) i potwierdzenie
nadania regonu (to nie wiem szczerze mówiąc po co ;) plus oświadczenie o
niezaprzestaniu działalności gospodarczej.

W kontekście reklam np:
http://www.aliorbank.pl/pl/wlasna_dzialalnosc/kredyty/kredyt_za_wyciag
wygląda to naprawdę zabawnie.

--
Pozdrawiam,
MP

Data: 2009-08-05 21:11:08
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
marco wrote:

Za to w kontraście do wyższej kultury w mBanku przy limicie sporo
wyższym niż o tym o którym mówimy potrzebowali tylko wpis do ewidencji
(i zadowolili się wydrukiem ze strony urzędu miasta)

A gdzie takie wydruki wydają? :-)

--
MiCHA

Data: 2009-08-06 17:07:04
Autor: marco
Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
marco wrote:

[...]

Chyba w większości dużych miast. Na pewno Szczecin, Poznań i Warszawa
mają taką ewidencje on-line. Pozostałe nie wiem, nie korzystałem nigdy.

--
Pozdrawiam,
MP

alior i przeniesienie kk bez "formalnosci"