alior kantor - przelew własny

Data: 2017-10-31 20:24:45
Autor: Liwiusz
alior kantor - przelew własny
W dniu 2017-10-31 o 20:03, RobertS pisze:
jak w temacie

ktoś testował? chcę zrobić przelew w USD pomiędzy rachunkami w Alior Kantorze i koszt 30-115 zł, darmowych nie mają?

Jak można zrobić przelew USD pomiędzy rachunkami w Aliorkantor, skoro w Aliorkantor ma się 1 rachunek USD?

--
Liwiusz

Data: 2017-11-01 08:00:45
Autor: Budzik
alior kantor - przelew własny
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

[...]

RobertS nie napisał ze chce zrobic przelew pomiedzy **własnymi** rachunkami...

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2017-11-01 09:54:46
Autor: ń
alior kantor - przelew własny
BTW ciekawe, czy jest prowizja za wpłatę waluty na 'obcy' rachunek walutowy w alik-u?

-- -- -
nie napisał ze chce zrobic przelew pomiedzy **własnymi** rachunkami.

Data: 2017-11-01 13:48:20
Autor: RobertS
W dniu 2017-11-01 o 09:00, Budzik pisze:

Jak można zrobić przelew USD pomiędzy rachunkami w Aliorkantor,
skoro w Aliorkantor ma się 1 rachunek USD?

RobertS nie napisał ze chce zrobic przelew pomiedzy **własnymi**
rachunkami...

chciałem siostrze przelać, bo dwóch kont w USD oczywiście tam nie mam...

RobertS

alior kantor - przelew własny