alior/kredyt bank lokata

Data: 2012-04-17 23:13:29
Autor: kompek
alior/kredyt bank lokata
Jaki jest czas na wplate srodkow na lokate internetowa w aliorze i kredyt banku?

Gdzie lepiej zalozyc? Niby kredyt bank ma wyzsze oprocentowanie, ale roznica symboliczna.

Czy sa jakies kruczki w jednym i drugim banku?

Data: 2012-04-18 00:02:10
Autor: Waldek
alior/kredyt bank lokata

Użytkownik "kompek" <kompek@sorry.pl> napisał w wiadomości news:jmkmdn$54c$2inews.gazeta.pl...
Jaki jest czas na wplate srodkow na lokate internetowa w aliorze i kredyt banku?

Pytasz o rzeczy ktore mozna znalezc w 3 minuty ?

KB - 14 dni
Alior - Reg. § 6 pkt 3 d

http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci_indywidualni/regulamin_ilokaty.pdf

Gdzie lepiej zalozyc? Niby kredyt bank ma wyzsze oprocentowanie, ale roznica symboliczna.

Gdzie wolisz -- u Ali mozna bezkarnie wyjac :}

Czy sa jakies kruczki w jednym i drugim banku?

Oczywiscie ze Są

- zaden bank nie daje klientom nic czego wczesniej nie zabral innym  ;P

Data: 2012-04-18 10:44:32
Autor: kompek
alior/kredyt bank lokata

Gdzie lepiej zalozyc? Niby kredyt bank ma wyzsze oprocentowanie, ale
roznica symboliczna.

Gdzie wolisz -- u Ali mozna bezkarnie wyjac :}

Czy sa jakies kruczki w jednym i drugim banku?

przegladam papiery ale poza info na stronie glownej, nie wynika to z zadnego punktu regulaminu/umowy ????

Data: 2012-04-18 10:50:47
Autor: kompek
alior/kredyt bank lokata

Gdzie lepiej zalozyc? Niby kredyt bank ma wyzsze oprocentowanie, ale
roznica symboliczna.

Czy sa jakies kruczki w jednym i drugim banku?

zlozylem wczoraj wniosek o ta lokate w kb, przyszedl mail z prosba o potwierdzenie wniosku, kliknalem i dalej nic - powinien przyjsc drugi z nr rachunku do wplaty

dzwonie dzis do banku, wg automaty czas oczekiwania na polaczenie z konsultantem 1 minuta, w praktyce okolo pieciu

pani mowi, ze bank wysyla maila w ciagu 2 dni roboczych

podsumowujac - czy oni zyja w innym swiecie - ktory inny bank procesuje tak prosta rzecz jak wniosek o zalozenie lokaty 2 dni?

Data: 2012-04-18 04:43:54
Autor: XYZ Anonimek
alior/kredyt bank lokata
On 18 Kwi, 10:50, kompek <kom...@sorry.pl> wrote:
> [...]

podsumowujac - czy oni zyja w innym swiecie - ktory inny bank procesuje
tak prosta rzecz jak wniosek o zalozenie lokaty 2 dni?

To nawet bardziej skomplikowane - mnie powiedziala, ze wysylaja nr
rach w ciagu 2 dni od zatwierdzenia wniosku
Wyslalem PN przed poludniem
Dzis dzwonilem, wlasnie zaakceptowali
Wysla mi maila jutro, moze w pt
Jak wplace 2 dni robocze na otwarcie lokaty,
To lepiej przelewac w poniedzialek, bo jak dojdzie w piatek niby
przypadkiem beda czekac z zalozeniem do nast tyg - paranoja

Data: 2012-04-18 22:53:13
Autor: kompek
alior/kredyt bank lokata

To nawet bardziej skomplikowane - mnie powiedziala, ze wysylaja nr
rach w ciagu 2 dni od zatwierdzenia wniosku
Wyslalem PN przed poludniem

wlasnie do tego pieje - kb potrzebuje dwa dni na przeprocesowanie wniosku i przyslanie nr rachunku do wplaty na lokate - niewiarygodne, a jednak prawdziwe! az sie boje zapytac ile potrzebuje na przyslanie potwierdzenia pozniej zalozonej lokaty...

Data: 2012-04-19 00:55:26
Autor: Chris94
alior/kredyt bank lokata
Dnia Wed, 18 Apr 2012 22:53:13 +0200, kompek napisał(a):

az sie boje zapytac ile potrzebuje na przyslanie potwierdzenia pozniej zalozonej lokaty...

A gdy już założysz lokatę, do zaraz następnego dnia zaczną do Ciebie
wydzwaniać telemarketerzy KB z propozycjami kredytu, chociaż wypełniając
wniosek zaznaczyłeś, że nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie Twoich
danych teleadresowych dla celów marketingowych!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-04-19 22:23:21
Autor: kompek
alior/kredyt bank lokata

[...]

kb po ponad 52 godzinach myslenia wlasnie podeslal potwierdzenie przyjecia wniosku z nr rachunku do wplaty srodkow

ale....

proba weryfikacji podpisu cyfrowego skonczyla sie bledem:

"Podpis został niekompletnie zweryfikowany - Brak certyfikatu CA w lokalnym magazynie. DN: C=PL, O=Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., CN=COPE SZAFIR - Kwalifikowany, serialNumber=Nr wpisu: 6"

tylko pogratulowac! (czy ktos wie co to dokladnie znaczy?)

ponadto jak zerknalem na owo przyjecie wniosku, pisza:

"Wysokość oprocentowania w skali roku: 5%
Promocja za nowe środki: podwyższenie oprocentowania o 1,5%"

teraz pytanie czy te 5% to juz po podwyzszeniu oprocentowania czy przed? jakby nie mogli napisac prosto

ponadto okres 14 dni liczy sie od daty zlozenia wniosku, a nie otrzymania potwierdzenia jego przyjecia (czyli dwa dni w plecy), na dodatek bank nie zwraca uwagi na dni wolne od pracy i kaze mi wplacic do 1 maja

a jak juz mam sie czepiac, to kredyt bank zaprzyjaznia sie ze swoimi klientami i jest na ty:

"Po zaksięgowaniu środków dostaniesz potwierdzenie założenia eLokaty."

podsumowujac jakos wyjatkowo malo profesjonalnie to wszystko wyglada

Data: 2012-04-19 22:33:54
Autor: wiatrak
alior/kredyt bank lokata

kb po ponad 52 godzinach myslenia wlasnie podeslal potwierdzenie
przyjecia wniosku z nr rachunku do wplaty srodkow

Ja czekałem na to potwierdzenie od nich z numerem konta do przelewu przez 3 dni. Ale moje pieniądze nie chciały czekać. Poszły gdzie indziej.

Lokata internetowa, której założenie trwa minimum kilka dni?. Oni są chyba jeszcze w poprzednim stuleciu.

Data: 2012-04-19 23:51:21
Autor: kompek
alior/kredyt bank lokata

[...]

to nawet lokata nie jest zakladana w kilka dni, tu chodzi o samo potwierdzenie przyjecia wniosku

toc jak bank z epoki kamienia lupanego

Data: 2012-04-23 09:09:37
Autor: xbartx
alior/kredyt bank lokata
Dnia Thu, 19 Apr 2012 23:51:21 +0200, kompek napisał(a):

[...]

Ale tam raczej zawsze tak było, więc nie wiem czemu się tak dziwicie ;)

--
xbartx

Data: 2012-04-20 08:53:30
Autor: Waldek
alior/kredyt bank lokata

Użytkownik "kompek" <kompek@sorry.pl> napisał w wiadomości news:jmps7o$d7j$1inews.gazeta.pl...

[...]

A komu chcesz gratulowac ??

Z tresci powyzej wynika ze pewnie nie posiadasz w repozytorium
certyfikatu zaufanych urzedow cefrytfikacyjnych odpowiedniego
dla "Szafira" /KIR/ -  Te bardziej znane to np. Thawte, VeriSign
 - z rodzimych np. Sigillum, Unizeto, Certum

Na dole strony mozesz pobrac programik do weryfikacji podpisanych dokumentow
http://www.kir.com.pl/p/4566

Data: 2012-04-20 12:39:58
Autor: kompek
alior/kredyt bank lokata
[...]

problem w tym, ze wlasnie ta aplikacje mam pobrana

instalowalem ja co prawda pare mc temu, ale z tego co wiem ona pobiera przez internet najnowsze certyfikaty sama

alior/kredyt bank lokata