alior - kredyt na auto

Data: 2010-06-28 15:43:06
Autor: Ra
alior - kredyt na auto
ktoś skorzystał i może się pochwalić warunkami ?
na stronie nie ma kalkulatora, na infolini już widzę że będą próbowali nasłać
agenta więc
- kredyt będzie droższy niż mógłby być
- po drugie spotkanie z agentem wymaga jednak zachodu niż jak któregoś dnia po
pracy zahaczę o oddział
Kredyt nie jest potrzebny ale jakby był tak <= 10% to może i bym skorzystał

Data: 2010-06-28 16:04:27
Autor: Piona
alior - kredyt na auto
W dniu 2010-06-28 15:43, Ra pisze:
[...]

Poszukaj pełnej TOIP. Kiedyś przeglądałem i były tam dość dziwne zapisy dotyczące np wcześneijszej spłaty.
piona

Data: 2010-06-28 16:05:40
Autor: RobertS
alior - kredyt na auto

[...]

zapomnij, samochodowe są drogie, a do tego jeszcze banki sporą prowizję biorą...

RobertS

Data: 2010-06-28 16:08:08
Autor: Piona
alior - kredyt na auto
W dniu 2010-06-28 16:05, RobertS pisze:

zapomnij, samochodowe są drogie, a do tego jeszcze banki sporą prowizję
biorą...

A jakie są tanie? Gotówkowe??? :)
Oprocentowanie samochodowych oscyluje w okolicach 7-10% w skali roku.
W zależności np od okresu na jaki zawarta jest umowa.
A prowizję w większości przypadków można negocjować.
piona

Data: 2010-06-28 17:31:22
Autor: Ra
alior - kredyt na auto
> [...]

W zależności np od okresu na jaki zawarta jest umowa.
A prowizję w większości przypadków można negocjować.

znasz takie banki ? bo te co nieukrywają swojej oferty np fortis, mbank to >
13%, lukas > 10%, banki samochodowe typu fiat, toyota też słabo, eurobank ma
zwykłą pożyczkę na 11%. Większość ukrywa swoją ofertę chowająć się za nic nie
znaczącymi stwierdzeniami typu kredyt na 130000 czy już od 7%. Przypuszczam też
że % ustala prezes i jak wibor podskoczy to wiadomo że nic nie będzie wiadomo
Poza tym doczytałem się że trzeba ustawić zastaw czyli kolejne 200zł w plecy i
już mi się odechciało

Data: 2010-06-28 22:16:20
Autor: Piona
alior - kredyt na auto
W dniu 2010-06-28 17:31, Ra pisze:

[...]

Znam. Do tego znam bank przez który można wziąć kredyt samochodowy z gwarancją % zapisaną na umowie (brak wzrostów w okresie spłaty).
Można też negocjować prowizję.
Część dealerów ma ten produkt. Popytaj o kredyt sprzedawany przez EFL w salonie (kiedyś Auto Auto).
piona

Data: 2010-06-29 23:35:44
Autor: tikiriki
alior - kredyt na auto
> [...]

Można też negocjować prowizję.
Część dealerów ma ten produkt. Popytaj o kredyt sprzedawany przez EFL w salonie (kiedyś Auto Auto).

sprawdziłem, odesłali mnie to lukasa którego już wymieniałem i który na razie ma
najlepszą ofertę tzn trochę ponad 10% i bez prowizji, ale jest trochę biurokracji
Nie wiem jak z kredytami u dealerów ale ubezpieczenia to porażka. Ubezpieczenia
w tej samej firmie w salonie i przez mbank to 1900 vs 3100
BTW konsultant mbanku obudził się dziś czy nie chcę ubezpieczyć auta kiedy cały
weekend na tym straciłem i w końcu stosowną umowę zawarłem

Data: 2010-06-28 20:35:24
Autor: RobertS
alior - kredyt na auto

[...]

gotówkowe są jeszcze droższe, ale porównywalne z samochodowymi, ostatnio mnie taki kredyt interesował i byłem niemile zaskoczony oprocentowaniem i prowizjami (nie było ich można negocjować)

RobertS

Data: 2010-06-28 22:17:33
Autor: Piona
alior - kredyt na auto
W dniu 2010-06-28 20:35, RobertS pisze:
gotówkowe są jeszcze droższe, ale porównywalne z samochodowymi, ostatnio
mnie taki kredyt interesował i byłem niemile zaskoczony oprocentowaniem
i prowizjami (nie było ich można negocjować)

Większość można, ale nie każdy łatwo odda swoje pieniądze.
piona

Data: 2010-06-28 21:45:09
Autor: Paweł
alior - kredyt na auto
Piona wrote:

W dniu 2010-06-28 16:05, RobertS pisze:

zapomnij, samochodowe są drogie, a do tego jeszcze banki sporą prowizję
biorą...

A jakie są tanie?

kiedys tanie (ponizej 10%) byly pozyczki hipoteczne na dowolny cel.
jak jest teraz to nie wiem.

alior - kredyt na auto