alior - nowosc w serwisie www

Data: 2009-06-27 11:03:53
Autor: eg
alior - nowosc w serwisie www

Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale wreszscie. Fajnie!

Data: 2009-06-27 11:08:49
Autor: eg
alior - nowosc w serwisie www
Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale wreszscie. Fajnie!

Juz pochwalilem, ale zepsuli podglad transakcji. Ostatnia operacja, niezaleznie od okresu za jaki chce wyswietlic podglad transakcji, jest zawsze wyswietlana podwojnie:

transakcja bezgotowkowa w sklepie zoo xx zl
transakcja bezgotowkowa w sklepie zoo -xx zl

Balagan! Czy ktos odpowiada tam za jakosc i testowanie tego serwisu internetowego?!

Data: 2009-06-27 11:54:32
Autor: S³awomir Szysz³o
alior - nowosc w serwisie www
Dnia Sat, 27 Jun 2009 11:08:49 +0200, "eg" <egetin@wp.pl> wklepa³(-a):

[...]

Mam to samo, ju¿ napisa³em o tym do nich.
Poza tym nadal jest problem z pokazywaniem transakcji rozliczonych w pierwszym
dniu cyklu. Jak wybiorê historiê transakcji dla bie¿±cego cyklu rozliczeniowego,
to ich w ogóle nie ma. Je¶li wg przedzia³u dat - to siê pojawiaj±.

--
S³awomir Szysz³o

Data: 2009-06-27 12:30:53
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
alior - nowosc w serwisie www
eg wrote:

[...]

Gorzej - u mnie w ogóle nie ma widocznych transakcji z ostatniego
miesi±ca (jest tylko ostatnia i to podwójnie, tak jak powy¿ej).
Natomiast w historii rachunku operacje s±.

Balagan! Czy ktos odpowiada tam za jakosc i testowanie tego serwisu internetowego?!

Tak - my. :-)

--
MiCHA

Data: 2009-06-27 11:40:40
Autor: Valdi.Pavlack
alior - nowosc w serwisie www
"eg" news:h24n9i$qqr$1news.wp.pl

Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale
wreszscie. Fajnie!

A mo¿na prosiæ o jaki¶ zrzut ekranu? :)

Data: 2009-06-27 11:48:08
Autor: xbartx
alior - nowosc w serwisie www
On Sat, 27 Jun 2009 11:40:40 +0200
"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote:

"eg" news:h24n9i$qqr$1news.wp.pl

> Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale
> wreszscie. Fajnie!

A można prosić o jakiś zrzut ekranu? :)

http://img31.imageshack.us/img31/1803/blok.png

Xenocide

Data: 2009-06-27 12:04:39
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
xbartx pisze:
http://img31.imageshack.us/img31/1803/blok.png

I gdzie tu problem o jakim napisał autor wątku ?

Jeśli będą widoczne blokady to przesiadam się na Aliora. Citi idzie do piachu, bo właśnie wydałem wszystkie punkty BP do zera i już mi się nie chce zbierać :)

--
Mithos

Data: 2009-06-27 12:11:09
Autor: eg
alior - nowosc w serwisie www
xbartx pisze:
http://img31.imageshack.us/img31/1803/blok.png

I gdzie tu problem o jakim napisa³ autor w±tku ?

bo problem dotyczy listy transakcji rozliczonych, a tutaj masz podglad blokad (moze nie napisalem tego jasno, wiec doprecyzowuje ;))

Data: 2009-06-27 12:20:28
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
eg pisze:
bo problem dotyczy listy transakcji rozliczonych, a tutaj masz podglad blokad (moze nie napisalem tego jasno, wiec doprecyzowuje ;))

Poka¿esz jakiego¶ screen'a ? :)

--
Mithos

Data: 2009-06-27 13:30:12
Autor: Olgierd
alior - nowosc w serwisie www
Dnia Sat, 27 Jun 2009 12:11:09 +0200, eg napisa³(a):

I gdzie tu problem o jakim napisa³ autor w±tku ?

bo problem dotyczy listy transakcji rozliczonych, a tutaj masz podglad
blokad (moze nie napisalem tego jasno, wiec doprecyzowuje

Dobra, b³±d naprawi±, a nowo¶æ jest nowo¶æ i ju¿ zostanie. W zasadzie ten bank przez ostatnie pó³ roku przeby³ drog± z piek³a przez czy¶ciec i teraz IMHO stoi przed bramami niebios. Jak sensownie zapuka to wejdzie, bo jest wolne miejsce -- BRE ju¿ chyba nawet czy¶ciec opu¶ci³ i z wolna osuwa siê na dno kot³a.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis << http://olgierd.bblog.pl <<

Data: 2009-06-27 16:14:16
Autor: Paweł
alior - nowosc w serwisie www
Mithos wrote:

xbartx pisze:
http://img31.imageshack.us/img31/1803/blok.png

I gdzie tu problem o jakim napisał autor wątku ?

Jeśli będą widoczne blokady to przesiadam się na Aliora.

a alior juz obsluguje placenie rachunkow jako transakcje bezgotowkowe?

Data: 2009-06-27 11:25:21
Autor: BK
alior - nowosc w serwisie www
On 27 Cze, 16:14, Pawe³ <r...@127.0.0.1> wrote:
Mithos wrote:

> I gdzie tu problem o jakim napisa³ autor w±tku ?

> Je¶li bêd± widoczne blokady to przesiadam siê na Aliora.

a alior juz obsluguje placenie rachunkow jako transakcje bezgotowkowe?

Przelewy z kk? Sa od dawna, bylo o tym wiele razy pisane ;-)

Data: 2009-06-27 20:29:59
Autor: Paweł
alior - nowosc w serwisie www
BK wrote:

On 27 Cze, 16:14, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:
Mithos wrote:

> [...]

a alior juz obsluguje placenie rachunkow jako transakcje bezgotowkowe?

Przelewy z kk? Sa od dawna, bylo o tym wiele razy pisane ;-)

nie chodzi mi o zwykle przelewy, ktore obarczane sa prowizja,
tylko o przelewy do dostawcow uslug, ktore traktowane sa jak
transakcje bezgotowkowe w poczet limitu karty bez prowizji.

Data: 2009-06-27 20:48:00
Autor: zlotowinfo
alior - nowosc w serwisie www
Użytkownik "Paweł" <root@127.0.0.1> napisał w wiadomości news:h25ofh$ep8$1achot.icm.edu.pl...
nie chodzi mi o zwykle przelewy, ktore obarczane sa prowizja,
tylko o przelewy do dostawcow uslug, ktore traktowane sa jak
transakcje bezgotowkowe w poczet limitu karty bez prowizji.

takie coÅ› to chyba tylko w citi

Data: 2009-06-28 01:02:38
Autor: Aicha
alior - nowosc w serwisie www
Użytkownik "zlotowinfo" napisał:

> nie chodzi mi o zwykle przelewy, ktore obarczane sa prowizja,
> tylko o przelewy do dostawcow uslug, ktore traktowane sa jak
> transakcje bezgotowkowe w poczet limitu karty bez prowizji.
takie coÅ› to chyba tylko w citi

I w lukasie - furora.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-06-27 21:03:12
Autor: Olgierd
alior - nowosc w serwisie www
Dnia Sat, 27 Jun 2009 20:29:59 +0200, Pawe³ napisa³(a):

Nigdy tego nie obiecywali.

Data: 2009-06-27 20:49:52
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
Paweł pisze:
a alior juz obsluguje placenie rachunkow jako transakcje bezgotowkowe?

Nie. Ale po co mi to ? Odkąd za rachunki w Citi nie ma punktów BP jest to dla mnie całkowicie bezsensu. Co to za różnica czy telefon/internet/czynsz (innych rachunków nie płaciłem w ten sposób) zapłacę zdefiniowanym przelewem z rachunku bieżącego czy zdefiniowanym przelewem z KK ? :)

--
Mithos

Data: 2009-06-27 22:17:52
Autor: Wemif
alior - nowosc w serwisie www
Mithos <fake@adres.pl> wrote:

to dla mnie ca³kowicie bezsensu. Co to za ró¿nica czy telefon/internet/czynsz (innych rachunków nie p³aci³em w ten sposób) zap³acê zdefiniowanym przelewem z rachunku bie¿±cego czy zdefiniowanym przelewem z KK ? :)

P³ac±c z KK wykorzystujesz GP przecie¿, a z rachunku bie¿±cego nie.

a.

Data: 2009-06-28 09:29:28
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
Wemif pisze:
P³ac±c z KK wykorzystujesz GP przecie¿, a z rachunku bie¿±cego nie.

Wszystko fajnie tylko, ¿e przewa¿nie rachunki to s± kwoty niewielkie wiêc IMO szkoda zachodu.

--
Mithos

Data: 2009-06-28 07:33:44
Autor: Olgierd
alior - nowosc w serwisie www
Dnia Sun, 28 Jun 2009 09:29:28 +0200, Mithos napisa³(a):

P³ac±c z KK wykorzystujesz GP przecie¿, a z rachunku bie¿±cego nie.

Wszystko fajnie tylko, ¿e przewa¿nie rachunki to s± kwoty niewielkie
wiêc IMO szkoda zachodu.

No to lu.
Niedawno Citi by³ niedobry, bo nie chcia³ Ci podwy¿szyæ limitu. Teraz, bo ma³o rachunków p³acisz.

Data: 2009-06-28 09:39:58
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
Olgierd pisze:
No to lu.
Niedawno Citi by³ niedobry, bo nie chcia³ Ci podwy¿szyæ limitu. Teraz, bo ma³o rachunków p³acisz.

Dok³adnie. Czas na zmiany.

--
Mithos

Data: 2009-06-27 13:05:31
Autor: Valdi.Pavlack
alior - nowosc w serwisie www
"xbartx" news:20090627114808.7c67fb13cartel

http://img31.imageshack.us/img31/1803/blok.png

Dziękuję :)

Data: 2009-06-27 11:43:10
Autor: xbartx
alior - nowosc w serwisie www
On Sat, 27 Jun 2009 11:03:53 +0200
"eg" <egetin@wp.pl> wrote:

Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale wreszscie. Fajnie!
 PodglÄ…d bloka jest rzeczywiÅ›cie, tak zwany, onlajnowy jak w BRE.
Zauważyłem też, że osławione już, kręcące się kółeczka, dostały
jakby liftingu. Nic więcej mi się na oczy nie rzuciło.

Xenocide

Data: 2009-06-27 12:05:56
Autor: zlotowinfo
alior - nowosc w serwisie www
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:20090627114310.15dbd109cartel...
Podgląd bloka jest rzeczywiście, tak zwany, onlajnowy jak w BRE.
Zauważyłem też, że osławione już, kręcące się kółeczka, dostały
jakby liftingu. Nic więcej mi się na oczy nie rzuciło.

lepiej jest to fakt nie mruga mi cały ekran przed oczami
poprzednio cały się poszarzał w trakcie odświerzania strony

jednak problem w operze pozostał, podałem zrzut z hypercama do banku
jakoś nie wyobrażam sobie używania tego w takim stanie
a wystarczyła niecała minuta pracy z systemem transakcyjnym, przeglądanie historii

Data: 2009-06-27 13:56:13
Autor: Micha³
alior - nowosc w serwisie www
Dnia Sat, 27 Jun 2009 12:05:56 +0200, zlotowinfo napisa³(a):

U¿ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:20090627114310.15dbd109cartel...
Podgl±d bloka jest rzeczywi¶cie, tak zwany, onlajnowy jak w BRE.
Zauwa¿y³em te¿, ¿e os³awione ju¿, krêc±ce siê kó³eczka, dosta³y
jakby liftingu. Nic wiêcej mi siê na oczy nie rzuci³o.
lepiej jest to fakt nie mruga mi ca³y ekran przed oczami
poprzednio ca³y siê poszarza³ w trakcie od¶wierzania strony

Widzê, ¿e nie tylko ja prosi³em ich o usuniêcie tego "ficzera". Atak
padaczki od tego migotania gotowy dla podatnych. Mnie oczy bola³y.

Pod tym wzglêdem lepiej ni¿ w EB. Maj± zwyk³ego babola w htmlu który
powoduje, ¿e w podgl±dzie historii rachunku wybieraj±c "od daty - do daty"
nie dzia³a kalendarz trzeba datê wpisaæ samodzielnie (nie jest to dramat,
no aleee).

Pomijam ju¿ fakt, ¿e gdy im napisa³em (prawie miesi±c temu), ¿e maj± b³±d w
*podgl±dzie historii konta* (w³±cznie z kodem html, co jest a co powinno
byæ) to z BOKu odpisali mi jak podejrzeæ *wykonane przelewy* "od daty - do
daty". Gdzie jedno ma siê prawie nijak do drugiego. Lekkie
niedoinformowanie tam chyba maj±.

--
Pozdrawiam,
   Micha³

Data: 2009-06-27 16:09:08
Autor: Paweł
alior - nowosc w serwisie www
Michał wrote:

Dnia Sat, 27 Jun 2009 12:05:56 +0200, zlotowinfo napisał(a):

[...]

Widzę, że nie tylko ja prosiłem ich o usunięcie tego "ficzera". Atak
padaczki od tego migotania gotowy dla podatnych. Mnie oczy bolały.

Pod tym względem lepiej niż w EB. Mają zwykłego babola w htmlu który
powoduje, że w podglądzie historii rachunku wybierając "od daty - do daty"
nie działa kalendarz trzeba datę wpisać samodzielnie (nie jest to dramat,
no aleee).

Pomijam już fakt, że gdy im napisałem (prawie miesiąc temu), że mają błąd
w *podglądzie historii konta* (włącznie z kodem html, co jest a co powinno
być) to z BOKu odpisali mi jak podejrzeć *wykonane przelewy* "od daty - do
daty". Gdzie jedno ma siÄ™ prawie nijak do drugiego. Lekkie
niedoinformowanie tam chyba majÄ….

i wciaz szukaja programistow java do pracy we wroclawiu ;)

Data: 2009-06-28 00:38:33
Autor: Rafa³
alior - nowosc w serwisie www
eg pisze:
Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale wreszscie. Fajnie!

Spoko. Ja tam w ogóle kart nie widzê. ¯adnej.

--
Raf

Data: 2009-06-28 21:48:25
Autor: xbartx
alior - nowosc w serwisie www
"eg" <egetin@wp.pl> wrote:

Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale wreszscie. Fajnie!

Taki mały test - doładowanie komórki i płacenie kartą przez e-card, po
czym zalogowanie się do Aliora i w blokadach już wiadać co i jak -
także działa Alior, tak jak BRE nas przyzwyczaiło.

Xenocide

Data: 2009-06-28 22:04:00
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
xbartx pisze:
Taki mały test - doładowanie komórki i płacenie kartą przez e-card, po
czym zalogowanie się do Aliora i w blokadach już wiadać co i jak -
także działa Alior, tak jak BRE nas przyzwyczaiło.

Tym mniej bezbolesna przesiadka siÄ™ szykuje :)

A jak jest z debetówką ? Też pokazuje blokady wszystkich wypłat (jutro mogę przetestować) ?

--
Mithos

Data: 2009-06-28 22:34:51
Autor: xbartx
alior - nowosc w serwisie www
On Sun, 28 Jun 2009 22:04:00 +0200
Mithos <fake@adres.pl> wrote:

xbartx pisze:
> [...]

Tym mniej bezbolesna przesiadka siÄ™ szykuje :)

A jak jest z debetówką ? Też pokazuje blokady wszystkich wypłat

Tak samo jak kk. Przed chwilą właśnie zahaczyłem o bankomat i blokadę
widać już na karcie debetowej.

Xenocide

Data: 2009-06-28 22:39:01
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
xbartx pisze:
Tak samo jak kk. Przed chwilą właśnie zahaczyłem o bankomat i blokadę
widać już na karcie debetowej.

To super. Jutro przetestuję na sobie. Jeszcze na początku zmienię sobie debetówkę na jakąś ładną i już w ogóle będzie fajnie :)

--
Mithos

Data: 2009-06-28 23:08:53
Autor: xbartx
alior - nowosc w serwisie www
On Sun, 28 Jun 2009 22:39:01 +0200
Mithos <fake@adres.pl> wrote:

Jeszcze na poczÄ…tku zmieniÄ™
sobie debetówkę na jakąś ładną i już w ogóle będzie fajnie :)

Hmmm nie kumam. Przecież karty używając się niszy, więc chyba lepiej
jak jest nieładna, bo raz że nie szkoda jej niszczyć a dwa że nikt jej
nie będzie chciał zwinąć, jak się okazja nadarzy ;)

Xenocide

Data: 2009-06-28 23:14:58
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
xbartx pisze:
Hmmm nie kumam. Przecież karty używając się niszy, więc chyba lepiej
jak jest nieładna, bo raz że nie szkoda jej niszczyć a dwa że nikt jej
nie będzie chciał zwinąć, jak się okazja nadarzy ;)

Karta, tak jak i większość przedmiotów jakich się używa, powinna być ładna. IMO :)

--
Mithos

Data: 2009-06-28 23:52:01
Autor: xbartx
alior - nowosc w serwisie www
On Sun, 28 Jun 2009 23:14:58 +0200
Mithos <fake@adres.pl> wrote:

Karta, tak jak i większość przedmiotów jakich się używa, powinna być ładna. IMO :)

No, ale zwróć uwagę na ten paradoks - bierzesz kartę ładną, po to aby
przez używanie, nierzadko intensywne, ją zniszczyć - szczególnie w A
gdzie wszystkie bankomaty za free kuszą częstymi wypłatami i 1%
cashback kusi aby non stop płacić kk ;)

Xenocide

Data: 2009-06-29 17:31:21
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
xbartx pisze:
[...]

Duplikat za 0 PLN rozwiÄ…zuje ten problem :)

--
Mithos

Data: 2009-06-29 18:53:50
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
xbartx pisze:
Tak samo jak kk. Przed chwilą właśnie zahaczyłem o bankomat i blokadę
widać już na karcie debetowej.

Przetestowałem i faktycznie działa.

--
Mithos

Data: 2009-06-29 19:47:03
Autor: Marcin
alior - nowosc w serwisie www
Witam

U¿ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:20090628214825.19508800cartel...

Taki ma³y test - do³adowanie komórki i p³acenie kart± przez e-card, po
czym zalogowanie siê do Aliora i w blokadach ju¿ wiadaæ co i jak -
tak¿e dzia³a Alior, tak jak BRE nas przyzwyczai³o.

A mozna ustawic limity transkacji tak jak w BRE?
W zaleznosci od typu - i wylaczyc np. transakcjie internetowe
(limit na 0)?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-06-29 22:57:29
Autor: S³awomir Szysz³o
alior - nowosc w serwisie www
Dnia Mon, 29 Jun 2009 19:47:03 +0200, "Marcin" <unknow@unknown.eu> wklepa³(-a):

A mozna ustawic limity transkacji tak jak w BRE?
W zaleznosci od typu - i wylaczyc np. transakcjie internetowe
(limit na 0)?

Dla KK jest limit na transakcje gotówkowe i bezgotówkowe, tylko obecnie zmiana w
serwisie internetowym nie dzia³a (znaczy opcja jest, ale nie da siê potwierdziæ
zmiany).

--
S³awomir Szysz³o

Data: 2009-06-29 23:39:39
Autor: eg
alior - nowosc w serwisie www
Dla KK jest limit na transakcje gotówkowe i bezgotówkowe, tylko obecnie zmiana w
serwisie internetowym nie dzia³a (znaczy opcja jest, ale nie da siê potwierdziæ
zmiany).

ty mnie nie strasz bo obecnie ustawilem maly limit i w przypadku wiekszych zakupow planowalem zwiekszych przez www

kiedys w kazdym badz razie mozna to bylo zmieniaac przez netn (limity dzienne na gotowkowe i osobno na bezgotowkowe) i dzialalo

jeszcze swego czasu pojawila sie mozliwosc zmiany limitu karty, nie bylo wytlumaczone co i jak, a nie probowalem sie bawic (nie wiem czy dalej jest), zastanawialem sie co to jest - czy nie jest to mozliwosc tymczasowego obnizenia maksymalnego limitu karty lacznego (co moze miec sens kiedy nie planujesz duzych zakupow na wszelki sluczasj gdybys zgubil)

natomiast rzeczywiscie szkoda, ze nie maja osobnego limitu na transakcje zdalne (internet, telefon, mogloby byc nawet osobno dwa limity)

Data: 2009-06-30 00:08:47
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
eg pisze:
natomiast rzeczywiscie szkoda, ze nie maja osobnego limitu na transakcje zdalne (internet, telefon, mogloby byc nawet osobno dwa limity)

Multibank (BRE) takie rzeczy mia³ tylko przez telefon. A ca³kowicie wy³±czyæ siê tego nie da³o.

--
Mithos

Data: 2009-06-30 09:07:01
Autor: xbartx
alior - nowosc w serwisie www
Dnia Mon, 29 Jun 2009 19:47:03 +0200, Marcin napisał(a):

[...]

W A jest tylko limit dzienny dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych i działa, bo ostatnio przez pomyłkę wsadziłem do bankomatu kk i męczyłem się okrutnie zaniżając kwotę wypłaty a na końcu to już prawie chciałem bankomat zaatakować z karaty. Dopiero przy drugim bankomacie uzmysłowiłem sobie swoją niefrasobliwość - także można mieć tylko dwie karty w portfelu w osobnych przegródkach i się pomylić* ;)

* fakt, że debetówka i kk A są w jakimś tam stopniu do siebie lekko podobne

Data: 2009-06-29 22:55:45
Autor: S³awomir Szysz³o
alior - nowosc w serwisie www
Dnia Sat, 27 Jun 2009 11:03:53 +0200, "eg" <egetin@wp.pl> wklepa³(-a):

Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale wreszscie. Fajnie!

Hmm, u was te¿ jako "data blokady" jest data bie¿±ca? Jak tak, to znów bug. :)

--
S³awomir Szysz³o

alior - nowosc w serwisie www