alior - nowosc w serwisie www

Data: 2009-06-27 11:40:40
Autor: Valdi.Pavlack
alior - nowosc w serwisie www
"eg" news:h24n9i$qqr$1news.wp.pl

Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale
wreszscie. Fajnie!

A można prosić o jaki¶ zrzut ekranu? :)

Data: 2009-06-27 11:48:08
Autor: xbartx
alior - nowosc w serwisie www
On Sat, 27 Jun 2009 11:40:40 +0200
"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote:

"eg" news:h24n9i$qqr$1news.wp.pl

> Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale
> wreszscie. Fajnie!

A można prosić o jakiś zrzut ekranu? :)

http://img31.imageshack.us/img31/1803/blok.png

Xenocide

Data: 2009-06-27 12:04:39
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
xbartx pisze:
http://img31.imageshack.us/img31/1803/blok.png

I gdzie tu problem o jakim napisał autor wątku ?

Jeśli będą widoczne blokady to przesiadam się na Aliora. Citi idzie do piachu, bo właśnie wydałem wszystkie punkty BP do zera i już mi się nie chce zbierać :)

--
Mithos

Data: 2009-06-27 12:11:09
Autor: eg
alior - nowosc w serwisie www
xbartx pisze:
http://img31.imageshack.us/img31/1803/blok.png

I gdzie tu problem o jakim napisał autor w±tku ?

bo problem dotyczy listy transakcji rozliczonych, a tutaj masz podglad blokad (moze nie napisalem tego jasno, wiec doprecyzowuje ;))

Data: 2009-06-27 12:20:28
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
eg pisze:
bo problem dotyczy listy transakcji rozliczonych, a tutaj masz podglad blokad (moze nie napisalem tego jasno, wiec doprecyzowuje ;))

Pokażesz jakiego¶ screen'a ? :)

--
Mithos

Data: 2009-06-27 13:30:12
Autor: Olgierd
alior - nowosc w serwisie www
Dnia Sat, 27 Jun 2009 12:11:09 +0200, eg napisał(a):

I gdzie tu problem o jakim napisał autor w±tku ?

bo problem dotyczy listy transakcji rozliczonych, a tutaj masz podglad
blokad (moze nie napisalem tego jasno, wiec doprecyzowuje

Dobra, bł±d naprawi±, a nowo¶ć jest nowo¶ć i już zostanie. W zasadzie ten bank przez ostatnie pół roku przebył drog± z piekła przez czy¶ciec i teraz IMHO stoi przed bramami niebios. Jak sensownie zapuka to wejdzie, bo jest wolne miejsce -- BRE już chyba nawet czy¶ciec opu¶cił i z wolna osuwa się na dno kotła.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis << http://olgierd.bblog.pl <<

Data: 2009-06-27 16:14:16
Autor: Paweł
alior - nowosc w serwisie www
Mithos wrote:

xbartx pisze:
http://img31.imageshack.us/img31/1803/blok.png

I gdzie tu problem o jakim napisał autor wątku ?

Jeśli będą widoczne blokady to przesiadam się na Aliora.

a alior juz obsluguje placenie rachunkow jako transakcje bezgotowkowe?

Data: 2009-06-27 11:25:21
Autor: BK
alior - nowosc w serwisie www
On 27 Cze, 16:14, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:
Mithos wrote:

> I gdzie tu problem o jakim napisał autor w±tku ?

> Je¶li będ± widoczne blokady to przesiadam się na Aliora.

a alior juz obsluguje placenie rachunkow jako transakcje bezgotowkowe?

Przelewy z kk? Sa od dawna, bylo o tym wiele razy pisane ;-)

Data: 2009-06-27 20:29:59
Autor: Paweł
alior - nowosc w serwisie www

Mithos wrote:

> [...]

a alior juz obsluguje placenie rachunkow jako transakcje bezgotowkowe?

Przelewy z kk? Sa od dawna, bylo o tym wiele razy pisane ;-)

nie chodzi mi o zwykle przelewy, ktore obarczane sa prowizja,
tylko o przelewy do dostawcow uslug, ktore traktowane sa jak
transakcje bezgotowkowe w poczet limitu karty bez prowizji.

Data: 2009-06-27 20:48:00
Autor: zlotowinfo
alior - nowosc w serwisie www
Użytkownik "Paweł" <root@127.0.0.1> napisał w wiadomości news:h25ofh$ep8$1achot.icm.edu.pl...
nie chodzi mi o zwykle przelewy, ktore obarczane sa prowizja,
tylko o przelewy do dostawcow uslug, ktore traktowane sa jak
transakcje bezgotowkowe w poczet limitu karty bez prowizji.

takie coĹ› to chyba tylko w citi

Data: 2009-06-28 01:02:38
Autor: Aicha
alior - nowosc w serwisie www
Użytkownik "zlotowinfo" napisał:

> nie chodzi mi o zwykle przelewy, ktore obarczane sa prowizja,
> tylko o przelewy do dostawcow uslug, ktore traktowane sa jak
> transakcje bezgotowkowe w poczet limitu karty bez prowizji.
takie coĹ› to chyba tylko w citi

I w lukasie - furora.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-06-27 21:03:12
Autor: Olgierd
alior - nowosc w serwisie www
Dnia Sat, 27 Jun 2009 20:29:59 +0200, Paweł napisał(a):

[...]

Nigdy tego nie obiecywali.

Data: 2009-06-27 20:49:52
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
Paweł pisze:
a alior juz obsluguje placenie rachunkow jako transakcje bezgotowkowe?

Nie. Ale po co mi to ? Odkąd za rachunki w Citi nie ma punktów BP jest to dla mnie całkowicie bezsensu. Co to za różnica czy telefon/internet/czynsz (innych rachunków nie płaciłem w ten sposób) zapłacę zdefiniowanym przelewem z rachunku bieżącego czy zdefiniowanym przelewem z KK ? :)

--
Mithos

Data: 2009-06-27 22:17:52
Autor: Wemif
alior - nowosc w serwisie www
Mithos <fake@adres.pl> wrote:

to dla mnie całkowicie bezsensu. Co to za różnica czy telefon/internet/czynsz (innych rachunków nie płaciłem w ten sposób) zapłacę zdefiniowanym przelewem z rachunku bież±cego czy zdefiniowanym przelewem z KK ? :)

Płac±c z KK wykorzystujesz GP przecież, a z rachunku bież±cego nie.

a.

Data: 2009-06-28 09:29:28
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
Wemif pisze:
Płac±c z KK wykorzystujesz GP przecież, a z rachunku bież±cego nie.

Wszystko fajnie tylko, że przeważnie rachunki to s± kwoty niewielkie więc IMO szkoda zachodu.

--
Mithos

Data: 2009-06-28 07:33:44
Autor: Olgierd
alior - nowosc w serwisie www
Dnia Sun, 28 Jun 2009 09:29:28 +0200, Mithos napisał(a):

Płac±c z KK wykorzystujesz GP przecież, a z rachunku bież±cego nie.

Wszystko fajnie tylko, że przeważnie rachunki to s± kwoty niewielkie
więc IMO szkoda zachodu.

No to lu.
Niedawno Citi był niedobry, bo nie chciał Ci podwyższyć limitu. Teraz, bo mało rachunków płacisz.

Data: 2009-06-28 09:39:58
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
Olgierd pisze:
No to lu.
Niedawno Citi był niedobry, bo nie chciał Ci podwyższyć limitu. Teraz, bo mało rachunków płacisz.

Dokładnie. Czas na zmiany.

--
Mithos

Data: 2009-06-27 13:05:31
Autor: Valdi.Pavlack
alior - nowosc w serwisie www
"xbartx" news:20090627114808.7c67fb13cartel

http://img31.imageshack.us/img31/1803/blok.png

Dziękuję :)

alior - nowosc w serwisie www