alior - nowosc w serwisie www

Data: 2009-06-28 21:48:25
Autor: xbartx
alior - nowosc w serwisie www
On Sat, 27 Jun 2009 11:03:53 +0200
"eg" <egetin@wp.pl> wrote:

Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale wreszscie. Fajnie!

Taki mały test - doładowanie komórki i płacenie kartą przez e-card, po
czym zalogowanie się do Aliora i w blokadach już wiadać co i jak -
także działa Alior, tak jak BRE nas przyzwyczaiło.

Xenocide

Data: 2009-06-28 22:04:00
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
xbartx pisze:
Taki mały test - doładowanie komórki i płacenie kartą przez e-card, po
czym zalogowanie się do Aliora i w blokadach już wiadać co i jak -
także działa Alior, tak jak BRE nas przyzwyczaiło.

Tym mniej bezbolesna przesiadka siÄ™ szykuje :)

A jak jest z debetówką ? Też pokazuje blokady wszystkich wypłat (jutro mogę przetestować) ?

--
Mithos

Data: 2009-06-28 22:34:51
Autor: xbartx
alior - nowosc w serwisie www
On Sun, 28 Jun 2009 22:04:00 +0200
Mithos <fake@adres.pl> wrote:

xbartx pisze:
> [...]

Tym mniej bezbolesna przesiadka siÄ™ szykuje :)

A jak jest z debetówką ? Też pokazuje blokady wszystkich wypłat

Tak samo jak kk. Przed chwilą właśnie zahaczyłem o bankomat i blokadę
widać już na karcie debetowej.

Xenocide

Data: 2009-06-28 22:39:01
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
xbartx pisze:
Tak samo jak kk. Przed chwilą właśnie zahaczyłem o bankomat i blokadę
widać już na karcie debetowej.

To super. Jutro przetestuję na sobie. Jeszcze na początku zmienię sobie debetówkę na jakąś ładną i już w ogóle będzie fajnie :)

--
Mithos

Data: 2009-06-28 23:08:53
Autor: xbartx
alior - nowosc w serwisie www
On Sun, 28 Jun 2009 22:39:01 +0200
Mithos <fake@adres.pl> wrote:

Jeszcze na poczÄ…tku zmieniÄ™
sobie debetówkę na jakąś ładną i już w ogóle będzie fajnie :)

Hmmm nie kumam. Przecież karty używając się niszy, więc chyba lepiej
jak jest nieładna, bo raz że nie szkoda jej niszczyć a dwa że nikt jej
nie będzie chciał zwinąć, jak się okazja nadarzy ;)

Xenocide

Data: 2009-06-28 23:14:58
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
xbartx pisze:
Hmmm nie kumam. Przecież karty używając się niszy, więc chyba lepiej
jak jest nieładna, bo raz że nie szkoda jej niszczyć a dwa że nikt jej
nie będzie chciał zwinąć, jak się okazja nadarzy ;)

Karta, tak jak i większość przedmiotów jakich się używa, powinna być ładna. IMO :)

--
Mithos

Data: 2009-06-28 23:52:01
Autor: xbartx
alior - nowosc w serwisie www
On Sun, 28 Jun 2009 23:14:58 +0200
Mithos <fake@adres.pl> wrote:

Karta, tak jak i większość przedmiotów jakich się używa, powinna być ładna. IMO :)

No, ale zwróć uwagę na ten paradoks - bierzesz kartę ładną, po to aby
przez używanie, nierzadko intensywne, ją zniszczyć - szczególnie w A
gdzie wszystkie bankomaty za free kuszą częstymi wypłatami i 1%
cashback kusi aby non stop płacić kk ;)

Xenocide

Data: 2009-06-29 17:31:21
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
xbartx pisze:
[...]

Duplikat za 0 PLN rozwiÄ…zuje ten problem :)

--
Mithos

Data: 2009-06-29 18:53:50
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
xbartx pisze:
Tak samo jak kk. Przed chwilą właśnie zahaczyłem o bankomat i blokadę
widać już na karcie debetowej.

Przetestowałem i faktycznie działa.

--
Mithos

Data: 2009-06-29 19:47:03
Autor: Marcin
alior - nowosc w serwisie www
Witam

U¿ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:20090628214825.19508800cartel...

Taki ma³y test - do³adowanie komórki i p³acenie kart± przez e-card, po
czym zalogowanie siê do Aliora i w blokadach ju¿ wiadaæ co i jak -
tak¿e dzia³a Alior, tak jak BRE nas przyzwyczai³o.

A mozna ustawic limity transkacji tak jak w BRE?
W zaleznosci od typu - i wylaczyc np. transakcjie internetowe
(limit na 0)?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-06-29 22:57:29
Autor: S³awomir Szysz³o
alior - nowosc w serwisie www
Dnia Mon, 29 Jun 2009 19:47:03 +0200, "Marcin" <unknow@unknown.eu> wklepa³(-a):

A mozna ustawic limity transkacji tak jak w BRE?
W zaleznosci od typu - i wylaczyc np. transakcjie internetowe
(limit na 0)?

Dla KK jest limit na transakcje gotówkowe i bezgotówkowe, tylko obecnie zmiana w
serwisie internetowym nie dzia³a (znaczy opcja jest, ale nie da siê potwierdziæ
zmiany).

--
S³awomir Szysz³o

Data: 2009-06-29 23:39:39
Autor: eg
alior - nowosc w serwisie www
Dla KK jest limit na transakcje gotówkowe i bezgotówkowe, tylko obecnie zmiana w
serwisie internetowym nie dzia³a (znaczy opcja jest, ale nie da siê potwierdziæ
zmiany).

ty mnie nie strasz bo obecnie ustawilem maly limit i w przypadku wiekszych zakupow planowalem zwiekszych przez www

kiedys w kazdym badz razie mozna to bylo zmieniaac przez netn (limity dzienne na gotowkowe i osobno na bezgotowkowe) i dzialalo

jeszcze swego czasu pojawila sie mozliwosc zmiany limitu karty, nie bylo wytlumaczone co i jak, a nie probowalem sie bawic (nie wiem czy dalej jest), zastanawialem sie co to jest - czy nie jest to mozliwosc tymczasowego obnizenia maksymalnego limitu karty lacznego (co moze miec sens kiedy nie planujesz duzych zakupow na wszelki sluczasj gdybys zgubil)

natomiast rzeczywiscie szkoda, ze nie maja osobnego limitu na transakcje zdalne (internet, telefon, mogloby byc nawet osobno dwa limity)

Data: 2009-06-30 00:08:47
Autor: Mithos
alior - nowosc w serwisie www
eg pisze:
natomiast rzeczywiscie szkoda, ze nie maja osobnego limitu na transakcje zdalne (internet, telefon, mogloby byc nawet osobno dwa limity)

Multibank (BRE) takie rzeczy mia³ tylko przez telefon. A ca³kowicie wy³±czyæ siê tego nie da³o.

--
Mithos

Data: 2009-06-30 09:07:01
Autor: xbartx
alior - nowosc w serwisie www
Dnia Mon, 29 Jun 2009 19:47:03 +0200, Marcin napisał(a):

[...]

W A jest tylko limit dzienny dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych i działa, bo ostatnio przez pomyłkę wsadziłem do bankomatu kk i męczyłem się okrutnie zaniżając kwotę wypłaty a na końcu to już prawie chciałem bankomat zaatakować z karaty. Dopiero przy drugim bankomacie uzmysłowiłem sobie swoją niefrasobliwość - także można mieć tylko dwie karty w portfelu w osobnych przegródkach i się pomylić* ;)

* fakt, że debetówka i kk A są w jakimś tam stopniu do siebie lekko podobne

alior - nowosc w serwisie www