alior - nowy regulamin i cash back

Data: 2009-10-22 23:11:45
Autor: eg
alior - nowy regulamin i cash back

Na wyciagu dostalem info:

"Informujemy, ze od 1 listopada 2009 obowiazywac beda nowe regulacje dla kart płatniczych, tj. Regulamin kart
płatniczych Alior Bank SA oraz Zasady premiowania CashBack i inne promocje dla poszczególnych rodzajów kart

płatniczych.

Regulaminy te dostepne sa na stronie internetowej Alior Banku pod adresem:"

Niestety adresu na wyciagu nie wpisali, na stronie www w zakladce karty kredytowe ani slowa o nowych warunkach nie znalazlem. Ktos wie na czym to ma polegac? Obniza cash back?

Data: 2009-10-22 23:30:36
Autor: wiatrak

Użytkownik "eg" <egetin@wp.pl> napisał w wiadomości news:hbqhqj$19n$1news.wp.pl...

[...]

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/przydatne_dokumenty/klienci_indywidualni/tabela_oplat_i_prowizji

wiatrak

Data: 2009-10-23 09:29:51
Autor: RobertS
[...]

cashback to przyczyna, dla której mam kartę w ww. banku, ale nic w toip na ten temat nie piszą, może trzeba znaleźć inny dokument?

RobertS

Data: 2009-10-23 01:06:43
Autor: Tomek z Wawy
On 23 Paź, 09:29, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

cashback to przyczyna, dla której mam kartę w ww. banku, ale nic w toip
na ten temat nie piszą, może trzeba znaleźć inny dokument?

Wędka to za mało, bo trzeba kliknąć w zakładkę regulaminy?

To dla opornych gotowiec całkowity:

http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/zasady_cashback_ki_od_11_2009.pdf

Data: 2009-10-23 10:22:01
Autor: RobertS
alior - nowy regulamin i cash back
Data: 2009-10-23 02:21:13
Autor: Tomek z Wawy
On 23 Paź, 10:22, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
>http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci...

dzięki, chyba się jeszcze do końca nie obudziłem...

Każdemu się zdarza, pzdr.

Data: 2009-10-24 00:38:57
Autor: eg
"RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hbrp3a$qks$1opal.icpnet.pl...

http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/zasady_cashback_ki_od_11_2009.pdf

Jakis istotnych zmian nie widze, nadal zostaje 1%.

alior - nowy regulamin i cash back