alior sync

Data: 2013-07-16 19:08:59
Autor: sTav
alior sync
Czy przelewy _jednorazowe_ do innego banku (w Polsce) z konta osobistego/wspólnego są płatne?
Czytam TOiP ale jakoś nie kumam, - co to jest przelew "natychmiastowy" (zdaje się że to nie działa ze wszystkimi odbiorcami tylko z niektórymi)?
Co to jest "realizacja przelewu w usłudze auto-uzupełniania"?
Może mnie ktoś oświecić?
A w ogóle warto otwierać tam konto?
Na stronie synka nie widzę linku do żadnego DEMO - jest coś takiego?

Data: 2013-07-16 10:56:04
Autor: luc
alior sync
W dniu wtorek, 16 lipca 2013 19:08:59 UTC+2 użytkownik sTav napisał:
Czy przelewy _jednorazowe_ do innego banku (w Polsce) z konta osobistego/wspólnego są płatne?

Nie.

Czytam TOiP ale jakoś nie kumam, - co to jest przelew "natychmiastowy" (zdaje się że to nie działa ze wszystkimi odbiorcami tylko z niektórymi)?

Realizowanie przez firmę Bluemedia:
http://bluecash.pl/

10 przelewów w miesiącu jest bezpłatnych.

Co to jest "realizacja przelewu w usłudze auto-uzupełniania"?

http://innowacje.sync.pl/auto_uzupelnianie

Może mnie ktoś oświecić?

A w ogóle warto otwierać tam konto?

Kiedyś to było warto (100 pln za otwarcie, 5% zwrotu od internetowych transakcji co miesiąc do 1250 pln). Teraz jedyna zaleta to konto i karta za zero.

Na stronie synka nie widzę linku do żadnego DEMO - jest coś takiego?

Chyba nie ma...

pzdrwm
luc

Data: 2013-07-18 04:05:46
Autor: ls
alior sync
W dniu wtorek, 16 lipca 2013 19:56:04 UTC+2 użytkownik luc napisał:
> [...]

Kiedyś to było warto (100 pln za otwarcie, 5% zwrotu od internetowych transakcji co miesiąc do 1250 pln). Teraz jedyna zaleta to konto i karta za zero.

Dodam, ze jak na konto AS przychodzic bedzie Ci pensja, nadal dostaniesz zwrot 5% platnosci karta w necie lub poprzez "Place z Sync": max. 50zl/mc i max. 200zł/rok.
Poza tym bankomaty sa darmowe.
Tak wiec wciaz warto, jak ktos nie lubi warunkow typu "zrob zakupy na kwote x, to nie pobierzemy oplaty y".
Jesli sprawa zalozenia konta nie jest pilna, to moze lepiej sie wstrzymac i poczekac na jakies bonusy za zalozenie konta na gruponie lub jakas akcje z poleceniami? Nie ma gwarancji, ze wisnie beda, ale kto wie?

--
pozdr.
ls

Data: 2013-07-18 18:14:42
Autor: sTav
alior sync
Użytkownik "ls" <lswp@wp.pl> napisał w wiadomości news:372ef783-fd4f-4f61-8b9f-b38a2e55d82egooglegroups.com...
> [...]

Poza tym bankomaty sa darmowe.
Tak wiec wciaz warto, jak ktos nie lubi warunkow typu "zrob zakupy na kwote x, to nie pobierzemy oplaty y".

No właśnie o to mi chodzi, bo w Pocztowym24 i Inteligo od 31 sierpnia zmieniają regulamin i co z tym się wiąże TOiP, a ja karty używam jako "przedpłaconej" i nigdy do głownego konta karty nie chcę. Tak więc Sync mnie zainteresował wyłącznie
jako główne darmowe konto z darmowymi przelewami, a karty nie chcę.

pozdr.
ls

alior sync