alior - zmiany

Data: 2009-03-01 20:49:17
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
alior - zmiany
Hello,

Wygląda na to, że po tradycyjnej weekendowej aktualizacji dodali
wreszcie podgląd historii rachunku KK. Chyba działa dobrze, choć
niestety wyjątkowo nieczytelnie - obciążenia i uznania na pierwszy rzut
oka wyglądają tak samo (oba wpisy są "dodatnie", rodzaj operacji
rozpoznać można jedynie po tym, że saldo się zmniejsza lub zwiększa.)
Odnalezienie więc wszystkich wpłat jest strasznie upierdliwe... :-(

Acha, i jeszcze jedno - nie wiem co to za dziwna moda, ale karta z
dostępnym pełnym limitem kredytowym ma saldo "0", a kolejne obciążenia
powodują zwiększenie salda (z kolei wpłaty i cashback zmniejszają
saldo). Jak dla mnie - to powinno być dokładnie odwrotnie, bo przy
obecnym sposobie prezentacji karta nadpłacona ma w systemie saldo ujemne...

--
MiCHA

Data: 2009-03-01 21:21:21
Autor: MarekZ
alior - zmiany
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:goeort$27k$1inews.gazeta.pl...

[...]

W Rajfim obecnie jest z kolei tak, że są prezentowane dwie wartości: "wykorzystane zadłużenie" oraz "saldo karty" = limit - wykorzystane zadłużenie (czyli karta z dostępnym pełnym limitemmiałaby saldo równe temu limitowi). Niemniej jednak w starym interfejsie było chyba tak samo jak opisujesz w przypadku Aliora, bo pamiętam, że miałem ujemne salda karty przy nadpłatach.

marekz __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 3897 (20090228) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-03-01 20:44:53
Autor: Drimel
alior - zmiany
To wygląda na to, że "saldo karty" to saldo dostępne na karcie.

A jak działa ten nowy system Raiffa? Są jakieś fajne bajery w porównaniu do
starego? Ja jakiś czas temu dostałem informację żeby czekać na jakieś
zaproszenie no i sobie czekam... Jest na co?

Data: 2009-03-02 19:05:07
Autor: kashmiri
alior - zmiany

" Drimel" <drimel.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:goes45$qtn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po prostu zaloguj się z ich strony (r-bank.pl) pod "Małe firmy i klienci indywidualni" i będziesz miał nowy system, cały we flashu. Bez możliwości powrotu do starego.

k.

alior - zmiany