alior znow mi zablokowal karte bez ostrzezenia

Data: 2009-11-04 23:25:46
Autor: eg
alior znow mi zablokowal karte bez ostrzezenia

Hej!

Zaplacilem dzis w sieci 4 razy za drobne ogloszenia, lacznie niecale 40 zl. Poniewaz juz kiedys mialem historie z zablokowaniem karty w aliorze, zalogowalem sie zaraz przez net, ale widze, ze karta aktywna. Niestety.... patrze znow troche pozniej i genialny system na liscie kart pokazuje, ze karta aktywna, ale jak wejde w szczegoly: zablokowana (a blokady na 4 ogloszenia wisza sobie). Nigdzie nie ma opcji do odblokowania. Nauczony doswiadczeniem wylogowuje sie i chwile czekam, loguje ponownie i... widze wreszcie na liscie kart, ze karta jest zablokowana i pojawiaja sie opcje do odblokowania. Zreszta nie wiedziec czemu odblokowanie musi sie odbyc w dwoch krokach - 1 sms odblokowanie 2 sms aktywowanie.

Pozostaje tylko pogratulowac aliorowi super systemu. Dodam, ze podobna sytuacje mialem kilka mc temu i nic nie zrobili.

Podsumowujac:

1) obserwacja podejrzanych transakcji odbywa sie z opoznieniem i dopiero po kilkunastu minutach nastepuje blokada karty (wiec jak zlodziej sprytny moze troche wydac)
2) bank w zaden sposob nie informuje klienta o blokadzie (moglby wyslac chocby glupiego smsa)
3) jest blad w systemie, czasem w jednym miejscu (na liscie kart), ze karta jest aktywna, w innym (szczegol karty) ze zablokowana, w tym momencie nie ma widocznej opcji do oblokowania, pomoga jakas przerwa i ponowne zalogowanie
4) specjalna nagroda za koniecznosc przywrocenia stanu poprzedniego az w dwoch krokach (nie ma to nic wspolnego z bezpieczenstwem niestety bo trudno uznac, ze dwa smsy na ten sam tel komorkowy sa bezpieczniejsze niz jeden).

Slowem ciekawe kto im ten system pisal....

alior znow mi zablokowal karte bez ostrzezenia