aliorowe rozwazania

Data: 2010-05-22 00:04:55
Autor: neoniusz
aliorowe rozwazania
W srode podpisalem umowe o aliorowa karte kredytowa MC silver. Karta jeszcze do mnie nie dotarla, ani nie jest widoczna w serwisie transakcyjnym. Dopiero teraz popatrzylem dokladniej na oferte i widze, ze jest karta samochodowa, przy zalozeniu ktorej dostaje sie 100zl po pierwszej transakcji. Nie ukrywam, ze wolalbym jednak te samochodowa. Czy nie bedzie problemu, jesli zaraz po otrzymaniu tej karty zrezygnuje z niej i wezme samochodowa? Niby miesieczny okres wypowiedzenia, ale bodaj do 10 dni albo 15 dni mozna zrezygnowac od razu - nie mam pod reka umowy... Czuje, ze pracownicy oddzialu mnie znienawidza.

Jest jeszcze ktos chetny na zostanie poleconym w aliorowych przywilejach?

aliorowe rozwazania