aliorowo-polbankowe rozważania zagraniczne

Data: 2010-06-03 14:18:49
Autor: Zdenek
aliorowo-polbankowe rozważania zagraniczne
"Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> wrote in message news:hu6gsc$peu$1inews.gazeta.pl...
Hello,

Spędziłem ostatnio trochę czasu w Hiszpanii, referuję:

- Karty kredytowe i debetowe Aliora i Polbanku nie działają w madryckich automatach do sprzedaży biletów na metro. Pracownik metra oświecił mnie, że automaty działają tylko z kartami wydanymi w Hiszpanii (ktoś potwierdzi?) - świetny pomysł, nie ma co... zwłaszcza na stacji na lotnisku... :-)

Witam!

Na przełomie kwiecień/maj 2010 byłem w Barcelonie i Madrycie:

- biletomaty w Metro Madryt nie chciały działać ani z debetową chipową VE mBank ani KK Visa Citi-LOT no-chip

- biletomaty w Metro Barcelona i na stacji kolejowej Barcelona-Sants działały bez problemu z debetową chipową VE mBank

kurs PLN/EUR z dnia 4.05.2010 dla transakcji różnymi kartami:
mBank VE: 4,106
Citi VG: 4,205

Pozdrawiam,

aliorowo-polbankowe rozważania zagraniczne