aliorsync lokata 4m na 7.5%

Data: 2012-09-13 12:38:04
Autor: pawlin
aliorsync lokata 4m na 7.5%
Data: 2012-09-13 04:51:27
Autor: Piotr Hołda
aliorsync lokata 4m na 7.5%
No to mam dylemat: Co jest lepsze? 7% na jednodniówkach w IdeaBank czy 7,5%/4M? Może najlepszym rozwi±zaniem będzie dywersyfikacja>?

Przy okazji mam pytanie: Czy jest jaki¶ ukryty koszt prowadzenia / zamknięcia konta Idealnego w IB?

Data: 2012-09-13 13:58:37
Autor: Zyga
aliorsync lokata 4m na 7.5%
W dniu 2012-09-13 13:51, Piotr Hołda pisze:
No to mam dylemat: Co jest lepsze? 7% na jednodniówkach w IdeaBank

że tak zapytam poza tematem, te jednodniówki to tak codziennie zakładacie? A w weekendy?

pzdr
Zyga

Data: 2012-09-13 05:11:32
Autor: Piotr Hołda
aliorsync lokata 4m na 7.5%
W dniu czwartek, 13 wrze¶nia 2012 13:59:02 UTC+2 użytkownik Zyga napisał:
że tak zapytam poza tematem, te jednodniówki to tak codziennie zakładacie? A w weekendy?

Ja jeszcze nie zakładałem. Dopiero się zastanawiam co zrobić, gdy mi się skończ± lokaty w Alior. Jeżeli w weekendy się nie da to lipa. Jest z tym jaki¶ problem?

Data: 2012-09-13 14:44:47
Autor: Ryba
aliorsync lokata 4m na 7.5%
W dniu 2012-09-13 14:11, Piotr Hołda pisze:
[...]

Nie znalazlem informacji o tym jak dlugo wazny jest wniosek.
Na czacie uzyskalem info ze 14 dni.

Ryba

Data: 2012-09-13 14:03:24
Autor: pawlin
aliorsync lokata 4m na 7.5%
W dniu 2012-09-13 13:58, Zyga pisze:
W dniu 2012-09-13 13:51, Piotr Hołda pisze:
No to mam dylemat: Co jest lepsze? 7% na jednodniówkach w IdeaBank

7.5% na 4 miechy jest lepsze. niedlugo obnizka stop procentowych i napewno pojada po oprocentowaniu lokat a do tego 7% w IB nie wiadomo jak dlugo pociagnie i do tego uperdliewe troche

że tak zapytam poza tematem, te jednodniówki to tak codziennie
zakładacie? A w weekendy?

to sie okaze :D

pzdr
Zyga

Data: 2012-09-17 02:50:51
Autor: ls
aliorsync lokata 4m na 7.5%
W dniu 2012-09-13 13:51, Piotr Ho�da pisze:

> No to mam dylemat: Co jest lepsze? 7% na jednodni�wkach w IdeaBank

�e tak zapytam poza tematem, te jednodni�wki to tak codziennie zak�adacie? A w weekendy?

W weekendy tez sie da odnawiac.
Tylko kicha, ze cza codzien wlazic na ten nedzny serwis IB...

--
pozdr.
ls

Data: 2012-09-13 17:26:13
Autor: ls
aliorsync lokata 4m na 7.5%
pawlin wrote:

http://www.sync.pl/produkt/lokata+rekomendacyjna

Poczytajcie opis produktu - kliknijcie "szczegolowe informacje":
aby miec 7.5% cza polecic lokate komus, kto nie ma Synka i tez ja zalozy:

--
pozdr.
ls

Data: 2012-09-13 17:28:48
Autor: SQLwiel
aliorsync lokata 4m na 7.5%
W dniu 2012-09-13 17:26, ls pisze:
pawlin wrote:

http://www.sync.pl/produkt/lokata+rekomendacyjna

Poczytajcie opis produktu - kliknijcie "szczegolowe informacje":
aby miec 7.5% cza polecic lokate komus, kto nie ma Synka i tez ja zalozy:

Nie mam Synka i chętnie założę Synka i lokatę na 7.5. Jakieś propozycje?

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-09-13 18:08:17
Autor: Crimi
aliorsync lokata 4m na 7.5%
pawlin wrote:

[...]

   Jestem chÄ™tny do współpracy.

   robertsad@wp.pl

Data: 2012-09-14 06:25:36
Autor: Crimi
aliorsync lokata 4m na 7.5%
pawlin wrote:

[...]

================================
Proszę się do mnie odezwać
na maila robertsad@wp.pl

Data: 2012-09-14 11:49:12
Autor: Waldek
aliorsync lokata 4m na 7.5%

pawlin wrote:

[...]

Ja tez nie mam Synka, ale mam zone  ( i 2 cĂłrki)  LOL

Pozdrawiam

Data: 2012-09-14 12:30:29
Autor: SQLwiel
aliorsync lokata 4m na 7.5%
W dniu 2012-09-14 11:49, Waldek pisze:

Nie mam Synka i chętnie założę Synka i lokatę na 7.5. Jakieś propozycje?

Ja tez nie mam Synka, ale mam zone ( i 2 cĂłrki) LOL

Jeśli to jest prośba o pomoc, to możemy się dogadać...
;)

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-09-15 22:34:38
Autor: Waldek
aliorsync lokata 4m na 7.5%

Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości news:50530737$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-09-14 11:49, Waldek pisze:

Nie mam Synka i chętnie założę Synka i lokatę na 7.5. Jakieś propozycje?

Ja tez nie mam Synka, ale mam zone ( i 2 cĂłrki) LOL

Jeśli to jest prośba o pomoc, to możemy się dogadać...

Wziąść kredyt to nie sztuka,
gorzej gdy trzeba splacac przez lat wiele  ;P
jeszcze gorzej jeśli trafi sie tak jak Bacy ...

- Baco to wasze dzieci ?
- Panocku, to nie dzieci to s....  :D

Data: 2012-09-14 17:55:22
Autor: m7marek
aliorsync lokata 4m na 7.5%

Użytkownik "Waldek" <jakis@tam.mam> napisał w wiadomości news:k2uuim$tpc$1node1.news.atman.pl...
Ja tez nie mam Synka, ale mam zone  ( i 2 cĂłrki)  LOL

tylko czy przejdzie przelew opłacający lokatę zony z konta męża (nawet z obcego banku), dawniej w GO przechodziło, ale tutaj wątpię.

Data: 2012-09-15 22:36:52
Autor: Waldek
aliorsync lokata 4m na 7.5%

Użytkownik "m7marek" <m7marek@interia.pl> napisał w wiadomości news:k2vk2r$h77$1usenet.news.interia.pl...

[...]

e, tam - zona ma wlasne konto
i sama sobie moze oplacic lokate z wlasnego konta
/ktore mozesz oczywiscie wczesniej zasilic - w razie potrzeby/

Data: 2012-09-15 13:13:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
aliorsync lokata 4m na 7.5%

"Waldek" k2uuim$tpc$1@node1.news.atman.pl

Ja tez nie mam Synka, ale mam zone  ( i 2 córki)  LOL

Apelowałem, ale nie chciałe¶... ;)

[co¶ tam mówił, o nadmiarze kobiet
obci±żaj±cych jego portfel oraz
o trudno¶ciach w podjęciu decyzji
co do tego, któr± posuwać
w czytniku... a chyba kobitę
SynCa trzeba było posun±ć tylko jeden raz...]

  http://www.iplex.pl/filmy/och-karol,6803

Data: 2012-09-15 22:38:31
Autor: Waldek
aliorsync lokata 4m na 7.5%

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomo¶ci news:k31ntn$mgf$1node1.news.atman.pl...

Ja tez nie mam Synka, ale mam zone  ( i 2 córki)  LOL

Apelowałem, ale nie chciałe¶... ;)

Chyba nie załapałem "co poeta miał na my¶li"

Data: 2012-09-16 15:36:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
aliorsync lokata 4m na 7.5%

"Waldek" k32p07$o8a$1@node1.news.atman.pl

Ja tez nie mam Synka, ale mam zone  ( i 2 córki)  LOL

Apelowałem, ale nie chciałe¶... ;)

Chyba nie załapałem "co poeta miał na my¶li"

Nie chcę publicznie pisać o intymnych ;) sprawach, ale skoro nalegasz...

        Nieładnie -- Bóg daje, Waldek odrzuca...

        Masz jeszcze cała dobę...

     Nie mam juz zdrowia kontrolowac/panowac nad tyloma kontami.
     Na razie pasuje - moze jak pozamykam troche innych....
     dochodzi do tego ze staje przed kasa i zastanawiam sie ktora karta powinienem zaplacic
     i czy napewno mam tam jeszcze jakies pieniadze :)

     Lubie komfort psychiczny - dlatego staram sie jak najszybciej
     zalatwic wszelkie "zobowiazania"
     i juz pozniej placic sobie bezstresowo kredytowka ;)

Mogłe¶ założyć kolejnego SynCa i nie płacić debetow± -- 5 dych by¶
dostał. Ja codziennie błogosławię banki za to, że dały mi zarobić?
Aż tak± ¶wini± to ja nie jestem! -- ja nie codziennie błogosławię
je za to, że dały mi zarobić, ale niemal stale je błogosławię...

Ja mam ¶wiadomo¶ć tego, że ten zarobek stanowi ważny element mego życia.

Data: 2012-09-16 08:46:07
Autor: char1
aliorsync lokata 4m na 7.5%
On 13.09.2012 17:26, ls wrote:
pawlin wrote:

http://www.sync.pl/produkt/lokata+rekomendacyjna

Poczytajcie opis produktu - kliknijcie "szczegolowe informacje":
aby miec 7.5% cza polecic lokate komus, kto nie ma Synka i tez ja zalozy:

Mam konto w Syncu i poszukujÄ™ kogoĹ› do pary.

aliorsync lokata 4m na 7.5%