alkohol - ale nas udupili

Data: 2011-06-17 09:41:05
Autor: Mariusz Kruk
alkohol - ale nas udupili
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Wiki"
http://moto.pl/MotoPL/1,100079,6926424,Promile_i_paragrafy.html

między innymi (ale warto zajrzeć bo są ciekawe informacje)

Tyle, że cokolwiek bzdurne

Wypiłem kilka piw i, lekko zataczając się, idę skrajem jezdni. Jakie grożą mi konsekwencje?

Kara nagany albo grzywny do 3 tys. zł, o ile czyn zostanie uznany za wykroczenie przeciwko "innym przepisom o bezpieczeństwie lub o porządku ruchu na drogach publicznych" (art. 97 kw).

Którym?

- Co innego, gdy dojdzie do wypadku - mówi inspektor Staniszewski. - Jeśli sąd uzna, że to pieszy jest sprawcą, wówczas może odebrać mu prawo jazdy. Bo skoro je ma, to powinien być świadom konsekwencji swoich czynów na tyle, by nie dopuścić do zagrożenia.

Jakoś nie widzę żeby taki wyrok (nawet jakby sąd pierwszej instancji coś
takiego wymyślił) się utrzymał. Może od razu czapa, bo skoro ma mózg,
powinien być świadom konsekwencji itede itepe.

Piłem i wiem, że jak wsiądę na rower, to stracę prawo jazdy.

Bzdura.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,38804171
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-06-17 10:17:54
Autor: zly
alkohol - ale nas udupili
Dnia Fri, 17 Jun 2011 09:41:05 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

Piłem i wiem, że jak wsiądę na rower, to stracę prawo jazdy.
Bzdura.

Jeszcze go musi przyłapać na tym policja. Teraz ta strata nie jest już
obligatoryjna, ale była. Czasowa.

--
marcin

alkohol - ale nas udupili