alkoholizm

Data: 2009-10-29 19:59:08
Autor: karmi
alkoholizm
tadek pisze:
jestem
ALKOHOLIKIEM
Sprzedaj butelki, kup rower, to pogadamy.

pozdrawiam
karmi

Data: 2009-10-29 12:08:01
Autor: tadek
alkoholizm
On 29 Paź, 19:59, karmi <gbr...@wnc.katowice.pl> wrote:
tadek pisze:> jestem
> ALKOHOLIKIEM

Sprzedaj butelki, kup rower, to pogadamy.

pozdrawiam
karmi

butelki to 100 i 200 a więc jednorazówki. Rowery mam nawet 2 i jeżdżę
na nich. Teraz tylko zrobiłem "przerwę" bo żona mnie zdenerwowała i to
był błąd. Trzeba było iść na rower a nie do barku

Data: 2009-10-29 20:13:11
Autor: Jacek Maciejewski
alkoholizm
Dnia Thu, 29 Oct 2009 12:08:01 -0700 (PDT), tadek napisał(a):

 Teraz tylko zrobiłem "przerwę" bo żona mnie zdenerwowała i

Ech, jak cię żona denerwuje to nie masz szans...
--
Jacek

alkoholizm