alkoholizm

Data: 2009-10-30 00:40:49
Autor: click
alkoholizm
tadek pisze:
dzisiaj po 5 dniach picia gorzały doszedłem do wniosku że jestem
ALKOHOLIKIEM i jedynym sposobem na uregulowania swojego życia jest
CAŁKOWITA abstynencja. Piszę to z żalem ale nie mam wyboru

ty zwykly pijus jestes (chyba) nie alkoholik
i do tego egocentryk
5 dni...
czym jest 5 dni wobec wiecznosci
jak porzadnie popijesz to daj znac
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-10-29 16:52:21
Autor: tadek
alkoholizm
On 30 Paź, 00:40, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:
tadek pisze:

> [...]

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

click. Chyba Ci nie dam znać bo postanowiłem DEFINITYWNIE odpuścić
alkohol łącznie z piwem

Data: 2009-10-30 00:47:23
Autor: click
alkoholizm
tadek pisze:

[...]

z ciebie zwykly mazgaj jest nie alkoholik