all inclusive max - play reklamacja

Data: 2011-09-16 15:31:27
Autor: ATT
all inclusive max - play reklamacja
Mam 2 numery w sieci play abonament na obu to AllInc.MAX 75zł.

Na jeden przychdzą rachunki po kilkaset złotych na drugi normalnie po 75zł.

Naliczane są wszystkie rozmowy w PLAY, które powinny byc bezpłatne na jednym z tych numerów

Na odpowiedz na rekalamację czekam od 26sierpnia, konsultanci twierdzą, ze
faktycznie jest jakiś błąd, wczoraj zalogowałem sie na play 24 na jedno z kont, i widzę
tam rozmowy nielimitowane wyłaczone w PLAY, jak to się mogło samo wyłaczyć?

Nic nie grzebałem tam wcześniej.
raz dzwoniłem do play, aby wyłaczli mi na obu numerach mozliwosc otrzymywania reklam, i zastrzegli numer i wylaczyli mi
granie na czekanie i tyle.

Wczoraj zalogowalem sie na play online patrze a tam na jednym z numerow wyłaczone rozmowy nielimitowane w play
to kliknąłem włacz, jakim prawem to było wyłaczone?

Konsultant twierdzi, ze błąd i wyjaśnią to.
I ze na play24 wszystko mam wporządku, bo sa właczone darmowe rozmowy, jednak nie było wporządku bo było wyłączone.

Odpowiedzi na reklamację nie mam jeszcze niby 30dni mają, okazuje się ze za włacznie do kwoty 75zł będzie doliczona kwota 10zł, bo skoro raz dali i sobie wyłączyłem to drugi raz za darmo nie dadzą.

tylko ja sobie tego nie wyłączałem a nikt nie ma dostepu do mojego konta online.

Pewnie wyjdzie na to ze zaplacic bede musial ponad 1000zł i do abo doliczac beda 10zl miesięcznie, bo jak to im udowodnić?

Nie wiem jaka będzie odpowiedz, ale nagrywam rozmowy w play,  po otrzymaniu negatywnej skieruję sprawę do UKE, czyktoś miał już podobną sytuację?

Szanowna Pani jak dowiedziała, się ze nagrywam ją to postarszyła mnie i poinformowała, ze powinienem ją poinformowac o tym, że to nielegalne, mowię, ze nic mi o tymn ie wiadomo, i ze do własnych celów nagrywam sobie wszystkie rozmowy, a nielegalne jest conajwyzej upublicznianie tego, a niewporzadku jest conajwyzej, ze wbład wprowdzacie mnie co rozmowe, POwiedziała  ze w firmie oni mają inne prawo i nagle ton głosu się zmienił.

A co mnie ich prawo obchodzi?

Od 97roku jak byłem w Erze z kilkoma numerami nie miałem nigdy takich problemów jak w play. Jak skonczy się umowa to podziękuję za współpracę, tymczasem czekam na odpowiedz.

pozdrawiam

all inclusive max - play reklamacja