allegro

Data: 2010-02-16 00:07:17
Autor: Michał
allegro
witam,

noc, następny post :) siedze i grzebie po allegro:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11410254

-co tu jest nie tak ze na częsci ? tz jak auta może się nie dać zarejestrować?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11497725
-czy takie coś to wymaga jakiejś naprawy czy można zderzak założyć i z pogiętymi panelami jeździć ? auto powinno być ok ? czujniki poduszek i radary tempomatu i tego "pre safe" czy jak to sie w VW nazywa.

pozdrawiam!

Data: 2010-02-16 01:39:02
Autor: Filip KK
allegro
W dniu 2010-02-16 01:07,  Michał pisze:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11410254

-co tu jest nie tak ze na częsci ? tz jak auta może się
nie dać zarejestrować?

Polska , Poznań (woj. wielkopolskie),
tel.: +48 787 ...

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11497725

Szmelcwagen.

Data: 2010-02-16 00:52:56
Autor: Michał
allegro
Filip KK <nospam@nospam.pl> napisał(a):
> [...]

> http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11410254
>
> -co tu jest nie tak ze na częsci ? tz jak auta może się

Dlaczego szmelcwagen ? jak to szło.. Fiatów, Francuzów i Folkswagenów się nie kupuje ?

pozdrawiam.

Data: 2010-02-16 02:09:35
Autor: złoty
allegro
  Michał pisze:

Dlaczego szmelcwagen ? jak to szło.. Fiatów, Francuzów i Folkswagenów się nie kupuje ?

...debila od PS2/3 pytasz? Zartujesz?! ..przeciez on nawet prawka nie ma :)

pzdr
A.

Data: 2010-02-16 02:14:40
Autor: złoty
allegro
  Michał pisze:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11410254

-co tu jest nie tak ze na częsci ? tz jak auta może się
nie dać zarejestrować?

...szukaja jelenia.

A.

Data: 2010-02-16 01:19:26
Autor: Michał
allegro

...szukaja jelenia.

a na czym to polega ? auto miało 2 właścicieli i jeden sprzedał czy jak ?

pozdrawiam!

Data: 2010-02-16 02:22:11
Autor: złoty
allegro
  Michał pisze:

a na czym to polega ? auto miało 2 właścicieli i jeden sprzedał czy jak ?

...popatrz sobie po ile stoja te roczniki. :) Najlepiej z fotkami (a nie fotkami z netu..jak ten..heh).

pzdr
A.

Data: 2010-02-16 02:20:23
Autor: złoty
allegro
  Michał pisze:

[...]

...takie cos jest podciagane widac po lewym przednim blotniku), ma na sztuke zalozona lampe (gdzie oryginal na pewno ulegl dezintegracji przy tym uderzeniu) i z jakiegos powodu gosc nie daje fotki silnika/pasa przedniego gdzie cos wiecej byloby widac o uszkodzeniach (choc i tak nie wszystko).
...czy mozna z pogietymi panelami jezdzic?! ..ty sie lepiej spytaj, czy to w ogole odpala i trzyma sie prosto drogi :) Nikt ci tu nie odpowie na te pytania przy tym kombinowanym autku..musisz jechac na miejsce i najlepiej - zglosic sie do ASO tej marki skoro nie znasz sie na autkach. Pamietaj..ze im nowsze autko, to nie tylko ryzyko uszkodzenia blach/el. silnika..ale i elektroniki (a to juz nie jest takie hop-siup niestety)..

pzdr
A.

Data: 2010-02-16 02:07:47
Autor: Michał
allegro
[...]

Wow czyli zgniotło do miejsca gdzie popękane panele są ?
(jakaś żywica, włókno szklane czy coś to jest).
I ktoś już prostował auto ? &#8211; a poduszki wciąż mogły nie wypalić ? to nie takiego nie chce ;) (zmniejsza to wytrzymałość bardzo jak bym w drzewo nim trafił ?)

Na razie nie kupuje tylko "się rozglądam" jak wyglądają okazje i czy się nie da czegoś kupić "na próbę" żeby zobaczyć czym to jest - a jak już kupie to wiadomo że zostawię, bo jak jeździ to jeździ a czasu szkoda na szukanie (za dnia) ;) &#8211; chyba że mi się odwidzi i vel sarisa po prostu kupie.

A takie coś: (najtańsze co było w całości):
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11165656

i takie (najtańsze z sensem) - ale porysowane cały bok (takei coś trzeba robić ?, czy może auto krzywe się okaże ;) ):
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11244806

coś tu jest nie tak na pierwszy rzut oka ? czy takie auta "można kupować" ?

pozdrawiam!

Data: 2010-02-16 08:29:41
Autor: złoty
allegro
  Michał pisze:

Wow czyli zgniotło do miejsca gdzie popękane panele są ?

...powiem tak: na "obcierke" parkingowa toto nie wyglada ale.. zawsze mozna sie ludzic ;) Radzilbym jednak obejrzec to autko w realu, najlepiej z mechanikiem..i dopiero wowczas prawdy sie dowiesz (..badz nie ;) )

I ktoś już prostował auto ?

..._wyglada_ mi to na troszke podciagane aczkolwiek.. wrozka nie jestem - to tylko fotki :) Trzeba by obejrzec w realu i zweryfikowac..

a poduszki wciąż mogły nie wypalić ?

...mogly, mogly. Ogladalem juz autka, gdzie silnik praktycznie wszedl przez sciane grodziowa do kabiny a..poduszki nie wypalily. Ale..to margines - zwykle odpalaja :)

takiego nie chce ;) (zmniejsza to wytrzymałość bardzo jak bym w drzewo nim trafił ?)

...to Ci tylko szklana kula odpowie :) Zalezy od stopnia pierwotnego uszkodzenia i jego naprawy..

Na razie nie kupuje tylko "się rozglądam" jak wyglądają okazje

...nie ma czegos takiego jak "okazja". Zwlaszcza gdy nie bardzo orientujesz sie w tych tematach..

> [...]
wiadomo że zostawię, bo jak jeździ to jeździ a czasu szkoda na szukanie (za dnia) ;) &#8211; chyba że mi się odwidzi i vel sarisa po prostu kupie.

...no nie wiem, czy kupno "na probe" uszkodzonego auta to dobry pomysl ale..probowac mozesz :)

A takie coś: (najtańsze co było w całości):
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11165656

...."takie cos" trzeba by wziac do ASO i sprawdzic. I kazde inne autko rowniez. No chyba, ze lubisz niespodzianki badz wierzysz we wlasne szczescie :)

i takie (najtańsze z sensem) - ale porysowane cały bok (takei coś trzeba robić ?,czy może auto krzywe się okaże ;) ):
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11244806

...jezeli to tylko kwestia "porysowania"..to jak najbardziej mozna :) (wystarczy tylko zabezpieczyc przed korozja ew. ubytki lakieru). Ale to "porysowanie" rownie dobrze moglo byc mocniejsze (np mogl uderzyc bokiem kol o kraweznik tudziez moglo dostac uderzenie po przednim/tylnym kole itp itd) - zalezy co spowodowalo owo "porysowanie :)

coś tu jest nie tak na pierwszy rzut oka ?

...tak na pierwszy rzut oka..to nie moge zrozumiec czemu nie majac o autkach pojecia rozgladasz sie za uszkodzonym pojazdem. Nie chce byc zlym prorokiem ale.. mozesz wtopic.

czy takie auta "można kupować" ?

...oczywiscie ze mozna  ..to twoje pieniadze :) Delikatnie tylko chcialbym zwrocic uwage, ze kupno nieuszkodzonego autka w dobrym stanie czesto jest wyzwaniem dla kogos kto slabo sie na tym zna a Ty szukasz uszkodzonych..

pzdr
A.

Data: 2010-02-16 09:14:46
Autor: złoty
allegro
złoty pisze:

[...]

PS. ..tak mi teraz przyszlo do glowy: jesli faktycznie szukasz "bezpiecznych" okazji - szukaj "po gradobiciu". Zwykle sa sporo tansze a technicznie ok.
Zwykle..ale tez nie zawsze ;)
EOT  z mojej strony - powodzenia w szukaniu zycze...

pzdr
A.

Data: 2010-02-16 19:48:25
Autor: Michał
allegro
> [...]
Zwykle..ale tez nie zawsze ;)
EOT  z mojej strony - powodzenia w szukaniu zycze...

To trochę inna logika jest, auto ma być >>tanie<< i dobre &#8211; i patrzę czy takie w ogóle występują ;)

Idea jest taka: poobijane auto, z którym można nic nie robić &#8211; w uproszczeniu ew. koszty naprawy (skala o jaką mi chodzi) robocizna 100zł, części a nie wiem 300..1000zł, czas naprawy: 1.5h.

czyli obite a nie rozbite, i nie koniecznie chciał bym go naprawiać &#8211; tz. nie chciał bym go naprawiać.

Ale z możliwością naprawy bez problemu, kupić przednie tylnie nadkole i drzwi będzie to na przykład odkręcić 12 śrubek i jest gotowe (przynajmniej tak widziałem w moim poprzednim że to tylko takie panele są na kilku śrubkach i z czegoś takiego całe auto &#8211; dach chyba nie odkręcany tylko).

Nie mówię że bym takie coś kupował ale się zastanawiam nad takim podejściem do motoryzacji czysta teoria &#8211; a może nie do końca.

pozdrawiam.

Data: 2010-02-16 09:01:48
Autor: Kuba \(aka cita\)
allegro

Użytkownik "złoty" <goldnoname@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlcrsr$a1f$6inews.gazeta.pl...
 Michał pisze:

[...]

a do tego, b często w nowszych autach w zderzaki pakuje sie komputery, pompy i inne usrojstwa, ktore dostępne bywają tylko w ASO za ceny od kilku do kilkunastu tysięcy złotych..

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-02-16 22:37:08
Autor: Filip KK
allegro

a do tego, b często w nowszych autach w zderzaki pakuje sie komputery,
pompy i inne usrojstwa, ktore dostępne bywają tylko w ASO za ceny od
kilku do kilkunastu tysięcy złotych..

W jakim aucie wsadzają komputer w zderzak?

Data: 2010-02-17 14:47:19
Autor: Bartek Wiecek
allegro

"Filip KK" <nospam@nospam.pl> wrote in message news:hlf36i$v7s$2news.task.gda.pl...
W jakim aucie wsadzają komputer w zderzak?

w fordzie kuga :-)

Data: 2010-02-16 08:45:52
Autor: Paweł
allegro
Użytkownik " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlcnjl$22i$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ma pewnie papierów. To nie jest odosobniony przypadek, ze coś zginęło i nie da się odzyskać. Albo po prostu jakiś gruby przekręt.

--
Paweł

Data: 2010-02-16 10:02:37
Autor: P_ablo
allegro
[...]

Niektorzy cwani inaczej w taki wlasnie sposob sprzedaja samochody z zastawem bankowym lub... zwyczajnie kradzione, ewentualnie po wyludzeniu odszkodowania.  Nic prostszego zadzwonic - ten pan twierdzi, ze dokumenty (jeszcze niemieckie) zostaly zagubione i stanowczo zaznaczyl, zeby sobie nie wyobrazac iz da sie go jakos zarejestrowac...  Gosc jest pewny swego i twierdzi, ze mozna isc sprawdzic nr VIN, co oznacza, ze samochod przynajmniej _JESZCZE_ nie figuruje jako poszukiwany, ale kto wie co bedzie za miesiac lub dwa.

--
Picasso

Data: 2010-02-16 11:22:00
Autor: Lewis
allegro
[...]

Znajdzie się ktoś kto to przytuli, dokupi ściane grodziową z rozbitka z numerem vin i resztę tabliczek i za circa 25kzł będzie miał świerze auto. Broń Boże nie popieram czegoś takiego ale to jest Polska...

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-02-16 11:46:30
Autor: Maciej Browarczyk
allegro
  Michał pisze:

[cut]

Chcesz to kupic czy tylko tak pytasz sobie z nudow? Bo jak chcesz kupic (nie chce zagladac Ci do portfela) to zastanow sie czy Cie stac na utrzymanie, pomijam koszty paliwa. W takim samochodzie klocki i tarcze kosztuja juz dosc sporo i tez nie sa wieczne jak w "super Korolce 1.4 co ja kiedys mialem, klocki starczaly na 80kkm". Tutaj to klocki leca co 10kkm. Pomijam takze koszt naprawy, bo niektore z czesci dostepne sa tylko w ASO, uzywek nie uswiadczysz. Fajne auto ale jest ich malo, wiec czesci z rynku wtornego nie uswiadczysz.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-16 12:01:13
Autor: peter
allegro
Tutaj to klocki leca co 10kkm.

w jego przypadku to nie ma znaczenia. i tak po miesiacu on to auto zakatuje jak wszystkie ktore mial do tej pory.

Data: 2010-02-16 21:18:48
Autor: Michał
allegro
>Tutaj to klocki leca co 10kkm.

w jego przypadku to nie ma znaczenia. i tak po miesiacu on to auto zakatuje jak wszystkie ktore mial do tej pory.

Nic się autu nie stanie, będę mu olej zmieniał, klocki i filtry pyłkowe na czas.

Data: 2010-02-16 12:39:24
Autor: bartekkr
allegro
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hldsri$9r6$1node1.news.atman.pl...
[...]

On nie placi OC, nie robi przegladow (z powodow ideologicznych) wiec moze i czesci nie bedzie wymienial?

Data: 2010-02-16 12:43:03
Autor: omega_fan
allegro
Maciej Browarczyk wrote:
 Michał pisze:

[...]

Komplet klockow i tarcz do Phaetona kosztuje tyle co do mojego Forda
Galaxy, czyli ok. 1000 zl, wiec nie ma tragedii.
Co do niektorych czesci dostepnych tylko w ASO to masz racje.. ale
i mnie to auto sie baaardzo podoba. Gdyby tylko robili wersje kombi ;)

Data: 2010-02-16 22:47:01
Autor: Filip KK
allegro
W dniu 2010-02-16 12:43, omega_fan pisze:

[...]

To auto nie jest rodzinne, tylko biznesowe.
A poza tym, STRASZNIE źle się jeździ tym samochodem. I nie tylko ja mam takie odczucie, że to auto się nie prowadzi. Jakieś takie zbyt dziwaczne, a masażery w siedzeniach czy lodóweczka z tyłu w bagażniku (dostępna po opuszczeniu podłokietnika) oraz komputer stacjonarny, tel, fax i całe biuro, nie robią na mnie wrażenia.

Data: 2010-02-17 10:19:03
Autor: Maciej Browarczyk
allegro
omega_fan pisze:

[...]

To i tak sporo jak na Galaxy ale Phaeton ma ten sam uklad hamulcowy co Touareg i np. w ASO klocki na przod (prawdopodobnie, nie pamietam juz dokladnej ceny jak kupowalismy) kosztuja 1000zl, o tarczach nie wspominam ;) Tam jest uklad zaciskowy Brembo. Wiem, ze mozna kupic "na allegro", jednak osoba ujezdzajaca nie byla przekonana do takiego zakuou.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-17 10:36:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
allegro
Maciej Browarczyk pisze:
[...]

A nie można było poszukać oficjalnego dystrybutora Brembo i tam dopytać o ceny? Przecież byłyby to te same elementy, tylko firmowane marką producenta części, nie auta. A VW (i nie tylko on wśród producentów aut) za sam znaczek każe sobie słono płacić.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-02-17 11:28:08
Autor: P_ablo
allegro
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hlgchf$njv$1node2.news.atman.pl...

[...]

VW wogole ma jakas popieprzona polityke cenowa.
Przepustnica pasujaca do Phaetona /Touarega /Cayenne kosztuje w serwisie VW 1750 zl a w serwisie Porsche 1200 zl :)

--
Picasso

Data: 2010-02-16 19:28:21
Autor: Michał
allegro
[...]

Tak sobie przeglądam.

Co do klocków to wydaje mi się że tył akurat 80kkm zrobi a przód ponad połowę tego.

Jeśli chodzi o koszty to właśnie chyba paliwo zacznie dobijać dość szybko do 1/x wartości auta, a nie części - przy 25..35kkm na rok
to co tam można wymieniać, raz rolkę i jakieś gumy w zawieszeniu (+ to co samo padnie), klocki z przodu ? no może tarczę.

pozdrawiam.

Data: 2010-02-16 13:19:00
Autor: masti
allegro
Dnia pięknego Tue, 16 Feb 2010 00:07:17 +0000, osobnik zwany
 Michał wystukał:

wada prawna

--
mst <at> gazeta <.> pl