allegro

Data: 2010-02-16 02:20:23
Autor: złoty
allegro
  Michał pisze:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11497725
-czy takie coś to wymaga jakiejś naprawy czy można zderzak założyć i z pogiętymi panelami jeździć ? auto powinno być ok ? czujniki poduszek i radary tempomatu i tego "pre safe" czy jak to sie w VW nazywa.

...takie cos jest podciagane widac po lewym przednim blotniku), ma na sztuke zalozona lampe (gdzie oryginal na pewno ulegl dezintegracji przy tym uderzeniu) i z jakiegos powodu gosc nie daje fotki silnika/pasa przedniego gdzie cos wiecej byloby widac o uszkodzeniach (choc i tak nie wszystko).
...czy mozna z pogietymi panelami jezdzic?! ..ty sie lepiej spytaj, czy to w ogole odpala i trzyma sie prosto drogi :) Nikt ci tu nie odpowie na te pytania przy tym kombinowanym autku..musisz jechac na miejsce i najlepiej - zglosic sie do ASO tej marki skoro nie znasz sie na autkach. Pamietaj..ze im nowsze autko, to nie tylko ryzyko uszkodzenia blach/el. silnika..ale i elektroniki (a to juz nie jest takie hop-siup niestety)..

pzdr
A.

Data: 2010-02-16 02:07:47
Autor: Michał
allegro
[...]

Wow czyli zgniotło do miejsca gdzie popękane panele są ?
(jakaś żywica, włókno szklane czy coś to jest).
I ktoś już prostował auto ? – a poduszki wciąż mogły nie wypalić ? to nie takiego nie chce ;) (zmniejsza to wytrzymałość bardzo jak bym w drzewo nim trafił ?)

Na razie nie kupuje tylko "się rozglądam" jak wyglądają okazje i czy się nie da czegoś kupić "na próbę" żeby zobaczyć czym to jest - a jak już kupie to wiadomo że zostawię, bo jak jeździ to jeździ a czasu szkoda na szukanie (za dnia) ;) – chyba że mi się odwidzi i vel sarisa po prostu kupie.

A takie coś: (najtańsze co było w całości):
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11165656

i takie (najtańsze z sensem) - ale porysowane cały bok (takei coś trzeba robić ?, czy może auto krzywe się okaże ;) ):
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11244806

coś tu jest nie tak na pierwszy rzut oka ? czy takie auta "można kupować" ?

pozdrawiam!

Data: 2010-02-16 08:29:41
Autor: złoty
allegro
  Michał pisze:

Wow czyli zgniotło do miejsca gdzie popękane panele są ?

...powiem tak: na "obcierke" parkingowa toto nie wyglada ale.. zawsze mozna sie ludzic ;) Radzilbym jednak obejrzec to autko w realu, najlepiej z mechanikiem..i dopiero wowczas prawdy sie dowiesz (..badz nie ;) )

I ktoś już prostował auto ?

..._wyglada_ mi to na troszke podciagane aczkolwiek.. wrozka nie jestem - to tylko fotki :) Trzeba by obejrzec w realu i zweryfikowac..

a poduszki wciąż mogły nie wypalić ?

...mogly, mogly. Ogladalem juz autka, gdzie silnik praktycznie wszedl przez sciane grodziowa do kabiny a..poduszki nie wypalily. Ale..to margines - zwykle odpalaja :)

takiego nie chce ;) (zmniejsza to wytrzymałość bardzo jak bym w drzewo nim trafił ?)

...to Ci tylko szklana kula odpowie :) Zalezy od stopnia pierwotnego uszkodzenia i jego naprawy..

Na razie nie kupuje tylko "się rozglądam" jak wyglądają okazje

...nie ma czegos takiego jak "okazja". Zwlaszcza gdy nie bardzo orientujesz sie w tych tematach..

  > da czegoś kupić "na próbę" żeby zobaczyć czym to jest - a jak już kupie to
wiadomo że zostawię, bo jak jeździ to jeździ a czasu szkoda na szukanie (za dnia) ;) – chyba że mi się odwidzi i vel sarisa po prostu kupie.

...no nie wiem, czy kupno "na probe" uszkodzonego auta to dobry pomysl ale..probowac mozesz :)

A takie coś: (najtańsze co było w całości):
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11165656

...."takie cos" trzeba by wziac do ASO i sprawdzic. I kazde inne autko rowniez. No chyba, ze lubisz niespodzianki badz wierzysz we wlasne szczescie :)

i takie (najtańsze z sensem) - ale porysowane cały bok (takei coś trzeba robić ?,czy może auto krzywe się okaże ;) ):
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11244806

...jezeli to tylko kwestia "porysowania"..to jak najbardziej mozna :) (wystarczy tylko zabezpieczyc przed korozja ew. ubytki lakieru). Ale to "porysowanie" rownie dobrze moglo byc mocniejsze (np mogl uderzyc bokiem kol o kraweznik tudziez moglo dostac uderzenie po przednim/tylnym kole itp itd) - zalezy co spowodowalo owo "porysowanie :)

coś tu jest nie tak na pierwszy rzut oka ?

...tak na pierwszy rzut oka..to nie moge zrozumiec czemu nie majac o autkach pojecia rozgladasz sie za uszkodzonym pojazdem. Nie chce byc zlym prorokiem ale.. mozesz wtopic.

czy takie auta "można kupować" ?

...oczywiscie ze mozna  ..to twoje pieniadze :) Delikatnie tylko chcialbym zwrocic uwage, ze kupno nieuszkodzonego autka w dobrym stanie czesto jest wyzwaniem dla kogos kto slabo sie na tym zna a Ty szukasz uszkodzonych..

pzdr
A.

Data: 2010-02-16 09:14:46
Autor: złoty
allegro
złoty pisze:

[...]

PS. ..tak mi teraz przyszlo do glowy: jesli faktycznie szukasz "bezpiecznych" okazji - szukaj "po gradobiciu". Zwykle sa sporo tansze a technicznie ok.
Zwykle..ale tez nie zawsze ;)
EOT  z mojej strony - powodzenia w szukaniu zycze...

pzdr
A.

Data: 2010-02-16 19:48:25
Autor: Michał
allegro
> [...]
Zwykle..ale tez nie zawsze ;)
EOT  z mojej strony - powodzenia w szukaniu zycze...

To trochę inna logika jest, auto ma być >>tanie<< i dobre &#8211; i patrzę czy takie w ogóle występują ;)

Idea jest taka: poobijane auto, z którym można nic nie robić &#8211; w uproszczeniu ew. koszty naprawy (skala o jaką mi chodzi) robocizna 100zł, części a nie wiem 300..1000zł, czas naprawy: 1.5h.

czyli obite a nie rozbite, i nie koniecznie chciał bym go naprawiać &#8211; tz. nie chciał bym go naprawiać.

Ale z możliwością naprawy bez problemu, kupić przednie tylnie nadkole i drzwi będzie to na przykład odkręcić 12 śrubek i jest gotowe (przynajmniej tak widziałem w moim poprzednim że to tylko takie panele są na kilku śrubkach i z czegoś takiego całe auto &#8211; dach chyba nie odkręcany tylko).

Nie mówię że bym takie coś kupował ale się zastanawiam nad takim podejściem do motoryzacji czysta teoria &#8211; a może nie do końca.

pozdrawiam.

Data: 2010-02-16 09:01:48
Autor: Kuba \(aka cita\)
allegro

Użytkownik "złoty" <goldnoname@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlcrsr$a1f$6inews.gazeta.pl...
 Michał pisze:

[...]

a do tego, b często w nowszych autach w zderzaki pakuje sie komputery, pompy i inne usrojstwa, ktore dostępne bywają tylko w ASO za ceny od kilku do kilkunastu tysięcy złotych..

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-02-16 22:37:08
Autor: Filip KK
allegro

a do tego, b często w nowszych autach w zderzaki pakuje sie komputery,
pompy i inne usrojstwa, ktore dostępne bywają tylko w ASO za ceny od
kilku do kilkunastu tysięcy złotych..

W jakim aucie wsadzają komputer w zderzak?

Data: 2010-02-17 14:47:19
Autor: Bartek Wiecek
allegro

"Filip KK" <nospam@nospam.pl> wrote in message news:hlf36i$v7s$2news.task.gda.pl...
W jakim aucie wsadzają komputer w zderzak?

w fordzie kuga :-)

allegro